Vers fototopic
+110
ladycat
Isis
Floor
*Troela*
Caro
claudiaveronique
Kaboutertje
Middleme
Mermaid
Yare
Ella
Shy
Lonely Goatherd
sterremaan
RioolSpook
Filoria
Burn
Dennenappel
ExpressoB
slaatje
Susan
rapa nui
Rose
Caribbeanlover
loura
Antibes
_Cyn_
Caramba
CCC
Mida4you
Muppetje
Joontjuh
Arwyn
Niki
Puggle
Parel
TwistedAngel
Snoes
Sterre
Ibbeltje
PrimaBella
Printje
NoName88
Highway
Sugarfall
June
Jade
Chocolate Cookie
Merai
Eris
Flippin' Bitch
Blond
Siamsa
Carra
Atelier Madame
silly-one
InweCulnamo
Kowalski
Phileine
JD
luenca
_Lacey_
Toet
Aziraphale
Minx
SoGood
Xanna
Reeza
Zininzon
Pompoen
Discordia
Rumble
Zwerver
Sylvana
Sanne
Rush
Shisha
Alex
Rebecca
Stuiterbal
Juul
Poubelle
Marin
Inge
ekiaam87
Mees
Oasis
Rovine
Mamsie
xxDila
Jeanette
Elysia
Mizz_S
Elliot
Gympie
Roza
Bazinga
Schaapke
Blair
Sjaantje
Lady4
Rouge
Erin
Raindrop
Lejow
SoCali
Feline
Guus
Tiana
Bliss
114 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Vers fototopic
Zeg Zusje, heb je wel toestemming aan iedereen gevraagd die op die foto staat, of ze er wel op wilden?
Wat een gezeur over de foto's van Marin, ik vind ze in ieder geval erg gaaf geworden!
Wat een gezeur over de foto's van Marin, ik vind ze in ieder geval erg gaaf geworden!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
AngelNyn schreef:Zeg Zusje, heb je wel toestemming aan iedereen gevraagd die op die foto staat, of ze er wel op wilden?
Over gezeur gesproken... Hou het lekker ontopic, scheelt gezeur van beide kanten.
Gast- Gast
Zusje schreef:AngelNyn schreef:Zeg Zusje, heb je wel toestemming aan iedereen gevraagd die op die foto staat, of ze er wel op wilden?
Over gezeur gesproken... Hou het lekker ontopic, scheelt gezeur van beide kanten.
Beetje chagrijnig?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik vind dat je sowieso de laatste maanden altijd straalt op foto's die je hier plaatst. Naar mijn idee zit jij gewoon heel erg lekker in je vel, maar daar zal je vriend vast ook wel voor iets tussenzitten .Zusje schreef:Snoes schreef:Wat een leuke foto, Zusje!!
Dank je Snoes .
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:Ik vind dat je sowieso de laatste maanden altijd straalt op foto's die je hier plaatst. Naar mijn idee zit jij gewoon heel erg lekker in je vel, maar daar zal je vriend vast ook wel voor iets tussenzitten .Zusje schreef:Snoes schreef:Wat een leuke foto, Zusje!!
Dank je Snoes .
Ja, hij maakt me erg gelukkig
Gast- Gast
Ahw Zusje wat een heerlijke foto! En wat een super laatste berichtje
Toet wat goed om te horen dat je het op je kamer en in Tilburg al naar je zin hebt! Tilburg is ook een erg leuke stad Hopelijk wordt de opleiding nog wat interessanter, maar het begin is idd vaak een grote chaos!
Toet wat goed om te horen dat je het op je kamer en in Tilburg al naar je zin hebt! Tilburg is ook een erg leuke stad Hopelijk wordt de opleiding nog wat interessanter, maar het begin is idd vaak een grote chaos!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Wow Zusje, wat een mooie foto!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Kowalski schreef:Ahw Zusje wat een heerlijke foto! En wat een super laatste berichtje
Ja ik vermaak me hier echt goed! Rroos, ik woon in oud-zuid, precies tussen het centrum en stappegoor in.
Zusje, lekkerding ben je! ik vind het nog steeds grappgi dat ik jou op foto's er zo anders uit vind zien dan in het echt
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ja? Vind je dat echt zo'n groot verschil? Dat heb ik nooit echt zo gehoord (alleen dat ik in het echt veel kleiner ben dan mensen blijkbaar verwachten haha).
Gast- Gast
Zusje schreef:Ja? Vind je dat echt zo'n groot verschil? Dat heb ik nooit echt zo gehoord (alleen dat ik in het echt veel kleiner ben dan mensen blijkbaar verwachten haha).
Het is ook vooral kleiner inderdaad!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Dit lijkt de goede kant op te gaan!
En dat ging het 5 minuten later ook...
En dat ging het 5 minuten later ook...
Gast- Gast
Aah, wat schattig Fruity