Vers fototopic
+110
ladycat
Isis
Floor
*Troela*
Caro
claudiaveronique
Kaboutertje
Middleme
Mermaid
Yare
Ella
Shy
Lonely Goatherd
sterremaan
RioolSpook
Filoria
Burn
Dennenappel
ExpressoB
slaatje
Susan
rapa nui
Rose
Caribbeanlover
loura
Antibes
_Cyn_
Caramba
CCC
Mida4you
Muppetje
Joontjuh
Arwyn
Niki
Puggle
Parel
TwistedAngel
Snoes
Sterre
Ibbeltje
PrimaBella
Printje
NoName88
Highway
Sugarfall
June
Jade
Chocolate Cookie
Merai
Eris
Flippin' Bitch
Blond
Siamsa
Carra
Atelier Madame
silly-one
InweCulnamo
Kowalski
Phileine
JD
luenca
_Lacey_
Toet
Aziraphale
Minx
SoGood
Xanna
Reeza
Zininzon
Pompoen
Discordia
Rumble
Zwerver
Sylvana
Sanne
Rush
Shisha
Alex
Rebecca
Stuiterbal
Juul
Poubelle
Marin
Inge
ekiaam87
Mees
Oasis
Rovine
Mamsie
xxDila
Jeanette
Elysia
Mizz_S
Elliot
Gympie
Roza
Bazinga
Schaapke
Blair
Sjaantje
Lady4
Rouge
Erin
Raindrop
Lejow
SoCali
Feline
Guus
Tiana
Bliss
114 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Vers fototopic
Carrie schreef:Geeft dat geen kliederboel Ostara als hij dat kijken gaat op eten?
Jawel, gelukkig heb ik hem met kuiken en al naar de bijkeuken gekregen. Daarna moet je even dweilen.
Gast- Gast
Ra heeft er bijna 2 uur mee gespeeld. Daarna was het pas tijd om het op te eten. Dat doen ze echt wel. Is het te lekker voor.Dolcis_ schreef:Ik wil ze mijn kat ook wel geven, maar ben bang dat ze ze niet op eet.
Gast- Gast
Ostara schreef:Ra heeft er bijna 2 uur mee gespeeld. Daarna was het pas tijd om het op te eten. Dat doen ze echt wel. Is het te lekker voor.Dolcis_ schreef:Ik wil ze mijn kat ook wel geven, maar ben bang dat ze ze niet op eet.
Misschien een domme vraag, maar ze legt regelmatig dode vogels/mollen onder mijn raam neer, dan gaat ze een kuiken toch ook niet op eten?
Gast- Gast
Mooie foto Minneke!
Ostara, waarom kies je ervoor om een huiskat prooidieren te geven? Wat een schattig katertje!
Ostara, waarom kies je ervoor om een huiskat prooidieren te geven? Wat een schattig katertje!
Gast- Gast
Shoesdontlie schreef:
Omdat dit het aller beste eten is wat ze kunnen krijgen.
@Dolcis_ Heb je de beestjes een tijd laten liggen?? Meestal spelen ze er eerst een hele tijd mee. Om zeker te zijn dat het dood is. Daarna eten ze het pas een keer op.
Gast- Gast
Minneke, wat een mooie foto!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een mooie foto van dat katje inderdaad!
En Yare, wat een superleuk huisje heb je zeg, ik zou daar ook blij van worden .
Minneke -->
Ik moet trouwens altijd lachen om deze topic-titel. 'Vers' fototopic haha, 48 pagina's verder...
En Yare, wat een superleuk huisje heb je zeg, ik zou daar ook blij van worden .
Minneke -->
Ik moet trouwens altijd lachen om deze topic-titel. 'Vers' fototopic haha, 48 pagina's verder...
Gast- Gast
Jeanette schreef:Sterremaan; Ben jij met de JHD boot mee geweest? Aan de foto's te zien wel! Mijn broer namelijk ook, heb hem weg gebracht, vandaar dat ik het herken haha. Leuke week gehad?
Jeps, ik was met de bootreis mee, maar er zijn twee reizen geweest, Maar kan zijn dat je broer, dus op het zelfde reis zat als mij. Wel grappig hadden we elkaar zo tegen het lijf kunnen rijden.
Ik was inderdaad niet bij MAX, dat is wel iemand die ik ken. Maar totaal anders omgaat met alles. Maar goed, ik heb het zelf opgelost van het Rode Kruis.
Want er zijn dingen gebeurd die niet mochten gebeuren. Mij 3 uur op de hut laten liggen zonder dat ik alarm kon slaan. Niet wetende hoe te reageren in een aanval. Met de tillift een glazen plafon lamp van het plafon stoten en ik onder het glas, elke keer werd ik vergeten, en was er slecht toe zicht. Maar, er waren ook wel wat leuke dingen hoor:). Zoals jullie op de foto's kunnen zien.
En deze foto wilde ik jullie niet onthouden, van mijn lieve hulpmaatje. En mijn grote vriend Storm
OMG sterremaan wat vreselijk zeg jouw vergeten en met die lamp mijn god
Wel toevallig dat je wel dat meisje kent die bij Max was.
Wat een leuke foto va je hondje
Wel toevallig dat je wel dat meisje kent die bij Max was.
Wat een leuke foto va je hondje
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
haha leuke foto powerbabe.
En sterremaan wat een schatje
En sterremaan wat een schatje
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Aruba!! Het voelt zo goed om weer terug te zijn
*
(m'n zusje er maar even afgeknipt)
*
Sorry voor de grootte, ik krijg hem maar niet kleiner..
*
(m'n zusje er maar even afgeknipt)
*
Sorry voor de grootte, ik krijg hem maar niet kleiner..
Laatst aangepast door Confusion op ma 17 sep 2012 - 9:03; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Sterremaan, dat is toch verschrikkelijk.. dat ze zoiets laten gebeuren!!
Erg mooie foto van je prachtige viervoeter. Mooi dier hoor. Ik ben verliefd op zijn ogen..
Powerbabe, ziet er gezellig uit
Erg mooie foto van je prachtige viervoeter. Mooi dier hoor. Ik ben verliefd op zijn ogen..
Powerbabe, ziet er gezellig uit
Gast- Gast
Zal ook eens meedoen....
Hier zijn er nog vijf van. Maar om ze nu allemaal te plaatsen? Zo interessant zijn ze niet.
*foetsie*
Hier zijn er nog vijf van. Maar om ze nu allemaal te plaatsen? Zo interessant zijn ze niet.
*foetsie*
Laatst aangepast door Maura op di 4 sep 2012 - 3:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nou het was toevallig dat ik haar zag bij omroep max, omdat ik onder het uitlaten werd gevraagd of ik het was. Toen zag ik een voorstukje en dacht nee he. Maar goed haha zou mij er hier maar even niet verder over uit laten.
Ja, helaas dat het gebeurd is. Maar we hebben er beiden weer van geleerd, En, het voornaamste heb de week overleefd. Alleen totaal geen vakantie gehad, en dat voelt wel als jammer. Heel erg jammer. Omdat ik wist dat ik een hele onzekere periode in zou gaan.
Maar, goed ik vond dat ik zelf de stappen moest ondernemen. En heb dit dan ook gedaan. Een mail van vier kantjes lang, met een gedicht die er niet over loog. En ik geloof dat een week later een telefoontje kreeg. Dat ik nu de helft van de vakantie hoefde te betalen. En, dat ik volgend jaar sowieso mee mag. En ja, dat durf ik aan. Omdat mij verzekerd is, dat het oude team weer mee zou gaan. En, nog wat andere dingen.
Maar nu zag ik bij omroep MAX waar je dus eigenlijk nog meer recht op hebt. Maar ik laat het nu voor zoals het nu is. Het is goed zo, en er waren ook gewoon leuke momenten.
Zo, haha was even topic vervuiling sorry,
Ja, Storm is mijn wonder dog.
Ja, helaas dat het gebeurd is. Maar we hebben er beiden weer van geleerd, En, het voornaamste heb de week overleefd. Alleen totaal geen vakantie gehad, en dat voelt wel als jammer. Heel erg jammer. Omdat ik wist dat ik een hele onzekere periode in zou gaan.
Maar, goed ik vond dat ik zelf de stappen moest ondernemen. En heb dit dan ook gedaan. Een mail van vier kantjes lang, met een gedicht die er niet over loog. En ik geloof dat een week later een telefoontje kreeg. Dat ik nu de helft van de vakantie hoefde te betalen. En, dat ik volgend jaar sowieso mee mag. En ja, dat durf ik aan. Omdat mij verzekerd is, dat het oude team weer mee zou gaan. En, nog wat andere dingen.
Maar nu zag ik bij omroep MAX waar je dus eigenlijk nog meer recht op hebt. Maar ik laat het nu voor zoals het nu is. Het is goed zo, en er waren ook gewoon leuke momenten.
Zo, haha was even topic vervuiling sorry,
Ja, Storm is mijn wonder dog.
Met mijn beste vriendin en hondje ben ik vandaag een rondje in het bos gaan fietsen. Was echt heerlijk!
Oeps, sorry voor de groto foto...
Oeps, sorry voor de groto foto...
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Maura, geen zin om op de foto te gaan? Je hebt zo'n leuk koppie... Dus why not?
CC, van jouw foto krijg ik spontaan zin om lekker op de fiets te stappen naar mijn paard toe. Het is lekker weer! En 8 km is een eitje.Maar zal wel weer auto worden
CC, van jouw foto krijg ik spontaan zin om lekker op de fiets te stappen naar mijn paard toe. Het is lekker weer! En 8 km is een eitje.
Gast- Gast
Oh Storm is zo lief . Wat rot om te horen Sterremaan, dat je zo behandeld bent. Ik hoop dat je volgende vakantie een betere zal worden!
En Confusion; die foto van jou is leuk! Geniet ervan! Het is je gegund en je wilde al zo lang .
En Confusion; die foto van jou is leuk! Geniet ervan! Het is je gegund en je wilde al zo lang .
Gast- Gast
@Youandi, Ik zou het doen hoor! Nu is het nog lekker weer!
Chocolate Cookie- Ratel
Oh Confusion, die 2e foto is echt zo mooi!
Chocolate Cookie- Ratel
Niet quoten, maar wil een paar foto's van afgelopen weekend laten zien! Waren met het gezin bij elkaar en uit eten
Gast- Gast
Youandi schreef:Erg mooi Pippa..
Dankjewel Het was heerlijk een locatie aan het water, groot grasveld, de zon scheen, allemaal biologische en vegetarische producten. We hebben echt zitten genieten daar met zijn 10en. En we hebben zo'n 100 foto's, zitten echt mooie tussen
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:Oh Confusion, die 2e foto is echt zo mooi!
Bedankt! En ik heb hem niet eens bewerkt, het ziet er echt zo uit
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: