Vers fototopic
+110
ladycat
Isis
Floor
*Troela*
Caro
claudiaveronique
Kaboutertje
Middleme
Mermaid
Yare
Ella
Shy
Lonely Goatherd
sterremaan
RioolSpook
Filoria
Burn
Dennenappel
ExpressoB
slaatje
Susan
rapa nui
Rose
Caribbeanlover
loura
Antibes
_Cyn_
Caramba
CCC
Mida4you
Muppetje
Joontjuh
Arwyn
Niki
Puggle
Parel
TwistedAngel
Snoes
Sterre
Ibbeltje
PrimaBella
Printje
NoName88
Highway
Sugarfall
June
Jade
Chocolate Cookie
Merai
Eris
Flippin' Bitch
Blond
Siamsa
Carra
Atelier Madame
silly-one
InweCulnamo
Kowalski
Phileine
JD
luenca
_Lacey_
Toet
Aziraphale
Minx
SoGood
Xanna
Reeza
Zininzon
Pompoen
Discordia
Rumble
Zwerver
Sylvana
Sanne
Rush
Shisha
Alex
Rebecca
Stuiterbal
Juul
Poubelle
Marin
Inge
ekiaam87
Mees
Oasis
Rovine
Mamsie
xxDila
Jeanette
Elysia
Mizz_S
Elliot
Gympie
Roza
Bazinga
Schaapke
Blair
Sjaantje
Lady4
Rouge
Erin
Raindrop
Lejow
SoCali
Feline
Guus
Tiana
Bliss
114 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Vers fototopic
Forumster schreef:Zo zonde dat je kunt zien dat ze te vaak geverfd zijn waardoor ze nu veel geler zijn dan de aanzet...
Deesjemeis of TGR, welkom terug?!
Fruity, staat je leuk!
Gast- Gast
Ik dacht aan ehm.. Ster.. Nogwat..
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik meende dat al bekend was wie forumster is.. En nee, geen van bovengenoemden.
Gast- Gast
Ja, ik heb gewoon meteen gezegd wie ik was. Dat ik vergeleken word met Cathy doet wel heel erg pijn hoor.
Gast- Gast
Ik snap gewoon niet waarom ik niet mag zeggen dat ik het zonde vond. Als ik had gezegd dat het mooi was hoor ik er toch ook niemand over?
Gast- Gast
Ik begrijp de ophef eigenlijk ook niet en ik begrijp je opmerking wel, Forumster. Al zou zoiets mij niet opgevallen zijn als je het niet had gezegd.
Ondanks dat, vind ik het kapsel je leuk staan hoor Fruity! Ik denk dat alleen het kappersoog zoiets ziet.
Ondanks dat, vind ik het kapsel je leuk staan hoor Fruity! Ik denk dat alleen het kappersoog zoiets ziet.
Gast- Gast
Zoals ik ook al zei; misschien kijk ik te kritisch.Youandi schreef:
Gast- Gast
Nou ik vind je gewoon een bitch, met je eerlijke opmerkingen. En dat tegen die arme Fruity, die kruipt nu in een hoekje!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Forumster maakt niet eens zo'n kutopmerking, ik heb ze hier weleens erger voorbij zien komen.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Thanks!Tris schreef:Nou ik vind je gewoon een bitch, met je eerlijke opmerkingen. En dat tegen die arme Fruity, die kruipt nu in een hoekje!
Gast- Gast
Als jij geel haar had, had ik het ook tegen jou durven zeggen.Pixie schreef:Forumster maakt niet eens zo'n kutopmerking, ik heb ze hier weleens erger voorbij zien komen.
Gast- Gast
Forumster schreef:Zoals ik ook al zei; misschien kijk ik te kritisch.Youandi schreef:
Je ziet wat er van komt...men associeert je direct met oud-forumsters met cliënten!
Gast- Gast
Forumster schreef:Als jij geel haar had, had ik het ook tegen jou durven zeggen.Pixie schreef:Forumster maakt niet eens zo'n kutopmerking, ik heb ze hier weleens erger voorbij zien komen.
Jij daredevil
Poubelle- Ratel
Anderen: Bedankt voor jullie complimenten!
Forumster; Het is in het echt gewoon niet zo. Het is één kleur.
Forumster; Het is in het echt gewoon niet zo. Het is één kleur.
Gast- Gast
Forumster schreef:Het klopt wel. Die punten zijn ook uitgroei geweest en een aanzet is het haar vanuit je hoofd dus voor jou uitgroei. Ik vind het gewoon zonde of mogen we alleen maar zeggen dat het mooi staat?Fruity schreef:Het is maar 2x geverfd(binnen één week, in mei al) en de aanzet is gewoon uitgroei hoor, dus klopt niet wat je zegt
Ik vond dit uhmmm... een beetje in de stijl van Deesjemeis of een kapster, haha. Mijn zus is kapster en let ook op dit soort zaken en geeft daar dan ook haar ongezouten mening over... Nu ben ik nieuwsgierig geworden . Loura??
Gast- Gast
Shoesdontlie schreef:Forumster schreef:Het klopt wel. Die punten zijn ook uitgroei geweest en een aanzet is het haar vanuit je hoofd dus voor jou uitgroei. Ik vind het gewoon zonde of mogen we alleen maar zeggen dat het mooi staat?Fruity schreef:Het is maar 2x geverfd(binnen één week, in mei al) en de aanzet is gewoon uitgroei hoor, dus klopt niet wat je zegt
Ik vond dit uhmmm... een beetje in de stijl van Deesjemeis of een kapster, haha. Mijn zus is kapster en let ook op dit soort zaken en geeft daar dan ook haar ongezouten mening over... Nu ben ik nieuwsgierig geworden . Loura??
Loura is gewoon Loura en Forumster is idd kapster.
Poubelle- Ratel
Dit is per 1 oktober mijn nieuwe huis! Na een tijd bij mijn ouders te hebben gewoond nadat mijn relatie over is, heb ik nu een huurhuis voor mezelf gevonden, ik ben er echt superblij mee! De benedenverdieping is van mij, 1 slaapkamer zit erin en verder een leuke woonkamer met keukenblok, een badkamer met wc, precies goed genoeg voor mij! Het zit in aan het eind van een steeg midden in het centrum op de markt, echt superrrrrrrrrrgaaf!
Yare- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12
Minneke: mooie ogen(je wimpers)
Yare: wat fijn voor je! Veel woonplezier!
Yare: wat fijn voor je! Veel woonplezier!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ra laat even zien wat hij van het bezoek heeft gekregen. Ik plaats het maar even in een spoiler, weet niet of iedereen het wil zien. Hij krijgt namelijk prooidieren. Ik vind zelf de foto erg mooi. Het is zijn eerste kuiken en hij is nu drie maanden. Hij weet al precies wat hij er mee moet doen. Tot nu toe kreeg hij het alleen gemalen.
- Spoiler:
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: