Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vers fototopic

+110
ladycat
Isis
Floor
*Troela*
Caro
claudiaveronique
Kaboutertje
Middleme
Mermaid
Yare
Ella
Shy
Lonely Goatherd
sterremaan
RioolSpook
Filoria
Burn
Dennenappel
ExpressoB
slaatje
Susan
rapa nui
Rose
Caribbeanlover
loura
Antibes
_Cyn_
Caramba
CCC
Mida4you
Muppetje
Joontjuh
Arwyn
Niki
Puggle
Parel
TwistedAngel
Snoes
Sterre
Ibbeltje
PrimaBella
Printje
NoName88
Highway
Sugarfall
June
Jade
Chocolate Cookie
Merai
Eris
Flippin' Bitch
Blond
Siamsa
Carra
Atelier Madame
silly-one
InweCulnamo
Kowalski
Phileine
JD
luenca
_Lacey_
Toet
Aziraphale
Minx
SoGood
Xanna
Reeza
Zininzon
Pompoen
Discordia
Rumble
Zwerver
Sylvana
Sanne
Rush
Shisha
Alex
Rebecca
Stuiterbal
Juul
Poubelle
Marin
Inge
ekiaam87
Mees
Oasis
Rovine
Mamsie
xxDila
Jeanette
Elysia
Mizz_S
Elliot
Gympie
Roza
Bazinga
Schaapke
Blair
Sjaantje
Lady4
Rouge
Erin
Raindrop
Lejow
SoCali
Feline
Guus
Tiana
Bliss
114 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Vers fototopic - Pagina 7 Empty Re: Vers fototopic

Bericht  Minx zo 5 aug 2012 - 22:26

Rush schreef:
Caroline. schreef:Ahhh Rush, wat is ze schattig! Wanneer komen de kittens?
Ze is at the moment aan het bevallen. Tenminste, ik heb haar maar even met rust gelaten Vers fototopic - Pagina 7 3079029344

Eigenlijk is het wel beter om haar dan in de gaten te houden voor het geval er iets niet goed gaat met de kittens.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Rush zo 5 aug 2012 - 22:34

Minx schreef:
Rush schreef:
Caroline. schreef:Ahhh Rush, wat is ze schattig! Wanneer komen de kittens?
Ze is at the moment aan het bevallen. Tenminste, ik heb haar maar even met rust gelaten Vers fototopic - Pagina 7 3079029344

Eigenlijk is het wel beter om haar dan in de gaten te houden voor het geval er iets niet goed gaat met de kittens.
Weet ik, maar ze wordt onrustig als ik erbij ben. Er zijn nog geen kittens, ze heeft nog geen persweeën. Ik kijk wel regelmatig natuurlijk Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 23:15

Wat spannend Rush!
Weet je ook hoeveel kittens ze heeft of bekijken ze dat niet van te voren bij een poes?
Ik heb geen idee hoor :P

Gast
Gast

Bericht  Rush zo 5 aug 2012 - 23:19

Haha. Je kan het laten bekijken na 5 weken met een echo, maar dat hebben we niet gedaan. Het is dus een grote verrassing. Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 23:20

Leuk! I love you

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale zo 5 aug 2012 - 23:24

Rush schreef:Haha. Je kan het laten bekijken na 5 weken met een echo, maar dat hebben we niet gedaan. Het is dus een grote verrassing. Very Happy

Maar wat dan als er eentje bijv dood geboren wordt en de andere kittens er niet meer uit kunnen? Het is toch handiger om te weten hoeveel kittens je kunt verwachten?
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Rush zo 5 aug 2012 - 23:30

Aziraphale schreef:
Rush schreef:Haha. Je kan het laten bekijken na 5 weken met een echo, maar dat hebben we niet gedaan. Het is dus een grote verrassing. Very Happy

Maar wat dan als er eentje bijv dood geboren wordt en de andere kittens er niet meer uit kunnen? Het is toch handiger om te weten hoeveel kittens je kunt verwachten?
Nee, dat vind ik niet handiger en alleen maar geld vergooien. Het komt niet eens in me op om een echo te maken van een huis, tuin en keuken kat. Als je nou een cattery hebt is dat anders, maar dit is gewoon een poes, net als die 1037194621462 andere die per jaar bevallen en niet eerst een echo gehad hebben.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bazinga zo 5 aug 2012 - 23:43

Wow de boerin in je spreekt? Very Happy Ik zou echt panisch zijn en elke week een echo doen ghehe..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Rush zo 5 aug 2012 - 23:46

Tris schreef:Wow de boerin in je spreekt? Very Happy Ik zou echt panisch zijn en elke week een echo doen ghehe..
Ja daarin ben ik misschien wel een boerin.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sylvana zo 5 aug 2012 - 23:47

Tris schreef:Wow de boerin in je spreekt? Very Happy Ik zou echt panisch zijn en elke week een echo doen ghehe..

Nou inderdaad hey. Neutral

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018

Bericht  Rush zo 5 aug 2012 - 23:49

Sylvana schreef:

Hoezo? Heb jij er last van dat ik het zo doe? Een echo laten maken van een gewone poes is helemaal niet zo gebruikelijk hoor.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bazinga zo 5 aug 2012 - 23:50

Dude relax, ik bedoel te zeggen dat jij die nuchterheid hebt, die de boeren zogenaamd zouden hebben. Laat de natuur z'n werk doen, 't is zoals 't is. Terwijl ik zo'n muts ben, die met elk piepje en kwaaltje bij de DA zou zitten Wink
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 23:51

Sylvana schreef:

Zo gek vind ik dat niet van Rush eigenlijk.

Gast
Gast

Bericht  Rush zo 5 aug 2012 - 23:51

Tris schreef:Dude relax, ik bedoel te zeggen dat jij die nuchterheid hebt, die de boeren zogenaamd zouden hebben. Laat de natuur z'n werk doen, 't is zoals 't is. Terwijl ik zo'n muts ben, die met elk piepje en kwaaltje bij de DA zou zitten Wink
Dat begrijp ik en daarom zeg ik inderdaad dat ik daarin idd misschien wel een boerin ben. Ik sta daar nuchter in, inderdaad. Het is niet gebruikelijk en de natuur gaat z`n gang wel. Zo niet, dan woont de DA hier bijna naast en ben ik daar heel vlug, of zij bij mij.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bazinga zo 5 aug 2012 - 23:54

Ik bedoelde 't ook niet slecht, vandaar de smiley erachter. Ik weet dat je gek bent op Benz smile Volgens mij is 't in the end ook beter, om op die manier om te gaan met je kat. Ik bedoel; ik heb hier een Frits die zichzelf amper kan poetsen, omdat ik 'm nog steeds met een washandje schoonmaak... laughcry Maar goed, ze zullen allebei wel happy en gezond zijn Very Happy (En ik wil nog steeds geen foto's zien dus straks vermijd ik dit topic voorlopig smile )
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Aziraphale zo 5 aug 2012 - 23:55

Rush schreef:
Tris schreef:Dude relax, ik bedoel te zeggen dat jij die nuchterheid hebt, die de boeren zogenaamd zouden hebben. Laat de natuur z'n werk doen, 't is zoals 't is. Terwijl ik zo'n muts ben, die met elk piepje en kwaaltje bij de DA zou zitten Wink
Dat begrijp ik en daarom zeg ik inderdaad dat ik daarin idd misschien wel een boerin ben. Ik sta daar nuchter in, inderdaad. Het is niet gebruikelijk en de natuur gaat z`n gang wel. Zo niet, dan woont de DA hier bijna naast en ben ik daar heel vlug, of zij bij mij.

Dat scheelt inderdaad, dan is een echo niet zo noodzakelijk. Maar jouw HTK-kat is niets minder waard dan een raskat, vind ik dan Wink
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Sylvana zo 5 aug 2012 - 23:55

Rush schreef:
Sylvana schreef:

Hoezo? Heb jij er last van dat ik het zo doe? Een echo laten maken van een gewone poes is helemaal niet zo gebruikelijk hoor.

Het was meer de manier waarop je dat neerzette. Wat jij (of iemand anders) met z'n poes doet kan mij niet zo veel schelen eigenlijk, dat moet ieder voor zich weten. Heb geen ervaring met poezen of poezenzwangerschappen Razz .

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018

Bericht  Rush zo 5 aug 2012 - 23:57

Aziraphale schreef:
Rush schreef:

Dat scheelt inderdaad, dan is een echo niet zo noodzakelijk. Maar jouw HTK-kat is niets minder waard dan een raskat, vind ik dan Wink
Ohnee, zo bedoel ik het ook niet. Maar bij een cattery worden vaak echo`s gemaakt zodat ze de kittens alvast kunnen 'plaatsen'. Daarbij komt natuurlijk dat het handig kan zijn bij de bevalling, daar heb je ook gewoon gelijk in. Maar het is (eigen best grofgezegd) gewoon dat ze willen weten hoeveel 'geld' eruit de poes komt. Niet dat zo iemand minder liefde heeft voor het beestje, absoluut niet, maar het is voor zo`n cattery natuurlijk gouden handel en dan wil je wel weten waar je op kan rekenen.

En aangezien onze poes geen goud krijgt, hoeft dat voor mij niet Vers fototopic - Pagina 7 1578173417
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Aziraphale ma 6 aug 2012 - 0:05

Rush schreef:
Aziraphale schreef:
Rush schreef:

Ohnee, zo bedoel ik het ook niet. Maar bij een cattery worden vaak echo`s gemaakt zodat ze de kittens alvast kunnen 'plaatsen'. Daarbij komt natuurlijk dat het handig kan zijn bij de bevalling, daar heb je ook gewoon gelijk in. Maar het is (eigen best grofgezegd) gewoon dat ze willen weten hoeveel 'geld' eruit de poes komt. Niet dat zo iemand minder liefde heeft voor het beestje, absoluut niet, maar het is voor zo`n cattery natuurlijk gouden handel en dan wil je wel weten waar je op kan rekenen.

En aangezien onze poes geen goud krijgt, hoeft dat voor mij niet Vers fototopic - Pagina 7 1578173417

Ik heb idd niks met raskatten en catteries, ik vind het zo jammer dat er grof geld mee wordt verdiend.
Maar uit medische overwegingen bedoelde ik, kan een echo handig zijn. Fijn dat de DA zo dichtbij woont, dan ben je er snel bij mocht er onverhoopt iets mis gaan. Hopelijk gaat alles gewoon goed natuurlijk!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Inge ma 6 aug 2012 - 0:07

Spannend Rush

Hebben zaterdag ons fotoboek bij de fotograaf opgehaald, dit is 1 foto eruit

Vers fototopic - Pagina 7 Foto-KURENDJY
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bazinga ma 6 aug 2012 - 0:07

Mooooooooooooi Inge!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Alex ma 6 aug 2012 - 0:08

Rush, wij hebben ook nooit een echo gemaakt bij onze katten. Behalve de keer dat de poes het vreselijk zwaar had, vruchtwater verloor en ze geen persweeen meer had (toen was er al een kitten geboren). Bij de dierenarts kreeg ze toen weeenopwekkers en er is een echo gemaakt, volgens de da zat er nog 1 kitten. Bij thuiskomst bleken het er twee, dus zo betrouwbaar is een echo nou ook weer niet laughcry
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Rush ma 6 aug 2012 - 0:10

Aww Alex, wat sneu! Is het wel goed gekomen met de poekies toen?

Ze verliest wat slijmerige fluttertjes (eet smakelijk), dus het zal straks wel loskomen. Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush ma 6 aug 2012 - 0:10

Hele mooie foto Inge!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Alex ma 6 aug 2012 - 0:44

Rush schreef:Aww Alex, wat sneu! Is het wel goed gekomen met de poekies toen?

Ze verliest wat slijmerige fluttertjes (eet smakelijk), dus het zal straks wel loskomen. Very Happy

Nee, er werden nog twee kittens geboren, de jongste liet ze gelijk links liggen en ondanks pogingen van ons om haar te laten drinken is ze de volgende dag overleden. De oudste kitten overleed de dag daarna. We hadden er nog maar een over dus, echt een dikzak was dat haha.

Spannend bij jou! Ik ben benieuwd hoeveel kittens ze krijgt! Heb je vrijgenomen?
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud