Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

cadeau voor 2 jaar

+8
holaagirl
Pien
PapillonRose
Annemie
studiebol
Annie24
sabje
loesje
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

cadeau voor 2 jaar - Pagina 2 Empty Re: cadeau voor 2 jaar

Bericht  holaagirl zo 29 jul 2012 - 9:04

Annie24 schreef:
holaagirl schreef:
Rejoy. schreef:holaagirl: zou je zoontje knutselspullen niet leuk vinden? stickers om te plakken, lijm, vouwblaadjes, klei, stempels dat soort dingen? De hema heeft hele fijne wasco-potloden, die heeft mijn dochter gekregen voor haar verjaardag en daar kan ze echt onwijs goed mee kleuren. Ze is nu echt helemaal gek van haar knutselspulletjes, ik kan het nog niet opruimen, of mevrouw heeft het alweer op tafel staan.



Nee, jammer genoeg interesseert hij zicht daar (nog) niet in. Ik heb al het een en ander gekocht, maar hij is momenteel helemaal into de auto's. Ik probeer hem regelmatig aan het kleuren/verven/plakken te krijgen maar meer dan gooien en bijten doet hij er niet mee. Langer dan 2 minuten kan het hem echt niet boeien, en wilt vervolgens weer naar de auto's toe...En ik houd zo van knutselen, boehoeeeeecadeau voor 2 jaar - Pagina 2 1371890812

Haha, Y. is net zo cadeau voor 2 jaar - Pagina 2 1371890812 Kleuren duurt 2 tellen en stickers plakken is 'bah', want dan zit er iets aan zijn vinger cadeau voor 2 jaar - Pagina 2 394967
Vervolgens loopt hij weer naar de autooooows cadeau voor 2 jaar - Pagina 2 1371890812



Haha, inderdaad! Heb zelfs heel creatief auto-stickers geproveerd! Neuh...toonde wel iets meer interesse, maar hij plakte ze vervolgens weer óp de auto's! haha!! Ik ben die auto's wel al beetje beu hoor:oops:
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 2 jaar - Pagina 2 Empty Re: cadeau voor 2 jaar

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 9:05

holaagirl: je mag hier wel een middagje komen hoor, kun je je samen met mijn dochter uitleven met de knutselspulletjes Razz

En hema heeft echt super veel leuke knutselspulletjes! Ze is nu helemaal gek van de stoffen bolletjes die ze zelf op kan plakken met een beetje lijm. Ze mag er alleen maar een paar tegelijk, anders ligt de hele woonkamer vol, ze zeurt de hele dag om 'bowwetes', 'hijmè' en 'kippe'. (bolletjes, lijmen en knippen)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 2 jaar - Pagina 2 Empty Re: cadeau voor 2 jaar

Bericht  liesje zo 29 jul 2012 - 9:06

wij willen een fietsje met toebehoren geven
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 2 jaar - Pagina 2 Empty Re: cadeau voor 2 jaar

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 9:10

Wij hebben vandaag S. zijn verjaardag gevierd en hij heeft oa een houten treinbaan gekregen van Thomas de trein. Dit cadeau viel echt het meeste in de smaak en hij heeft toch genoeg andere cadeautjes gehad vandaag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 2 jaar - Pagina 2 Empty Re: cadeau voor 2 jaar

Bericht  loesje zo 29 jul 2012 - 20:53

a.lex houd van knutselen kleuren en verven dus daar kan ik idd dingetjes van vragen en een fiets vind ik ook een goed idee.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

cadeau voor 2 jaar - Pagina 2 Empty Re: cadeau voor 2 jaar

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum