Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cadeau voor meisje van 8 en van 13 jaar

3 plaatsers

Ga naar beneden

Cadeau voor meisje van 8 en van 13 jaar Empty Cadeau voor meisje van 8 en van 13 jaar

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 1:05

De twee dochters van een vriendin van mij zijn aankomende week jarig en nu gaan we met de vriendengroep uit eten met haar vier kinderen en dus de twee jarige dames. Nu wil ik graag wat leuks kopen, maar wat? Ik heb voor het meisje van 8 een hele gave uilen knuffel laten haken door mijn zus, maar wil daar nog iets van een euro of 5 bijkopen. Het cadeautje voor degene die 13 wordt mag ongeveer 10 euro kosten. Tips?

Meisje die 8 wordt is stoer, maar met lange haren, houdt van roze & is ook wel echt een meisje.
Meisje die 13 wordt is lief, verlegen, en beginnend met make-up en dat soort dingen.

Wie denkt er met me mee wat er nu 'in' is Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau voor meisje van 8 en van 13 jaar Empty Re: Cadeau voor meisje van 8 en van 13 jaar

Bericht  Parel ma 6 aug 2012 - 1:08

Mijn nichtje is 9 en helemaal lyrisch van alles van TOPMODEL.
Dat is zeg maar kleren ontwerpen, heb je een leeg boek met allemaal witte getekende poppetjes en zij kan met stofjes, stickers die erbij zitten en kleurtjes die vrouw aankleden. Je hebt het ook met chihuahua´s oa! Ik vind het érg leuk!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau voor meisje van 8 en van 13 jaar Empty Re: Cadeau voor meisje van 8 en van 13 jaar

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 1:09

Dat had ik gezien inderdaad, ziet er leuk uit, maar is weer te meisjesachtig voor haar Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau voor meisje van 8 en van 13 jaar Empty Re: Cadeau voor meisje van 8 en van 13 jaar

Bericht  Parel ma 6 aug 2012 - 1:12

Pippa schreef:Dat had ik gezien inderdaad, ziet er leuk uit, maar is weer te meisjesachtig voor haar Laughing

Ja, echt? Je hebt er ook hele stoere dingen tussen zitten!
Wat ik ook vaak doe is een meidenleesboek kopen, of een `Meiden Magazine`, een lipglossje van Essence en een nagellakje van Essence, heb je toch een leuk pakketje!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau voor meisje van 8 en van 13 jaar Empty Re: Cadeau voor meisje van 8 en van 13 jaar

Bericht  Char1 ma 6 aug 2012 - 1:25

Voor de jongste zou ik iets van nagellak (in stoere kleuren) of bijv stoere sieraden doen. Of als ze van knutselen houdt vind ik dat op die leeftijd ook een leuk cadeau.
Voor die oudste is wat lastiger, maar een lekker luchtje (kan best goedkoop) of douchespul oid is dan denk ik wel leuk. Anders een bon ofzo. Op die leeftijd kun je er natuurlijk makkelijk net naast zitten qua smaak.

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Overijssel

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau voor meisje van 8 en van 13 jaar Empty Re: Cadeau voor meisje van 8 en van 13 jaar

Bericht  Sophiee ma 6 aug 2012 - 1:29

Parel schreef:
Pippa schreef:Dat had ik gezien inderdaad, ziet er leuk uit, maar is weer te meisjesachtig voor haar Laughing

Ja, echt? Je hebt er ook hele stoere dingen tussen zitten!
Wat ik ook vaak doe is een meidenleesboek kopen, of een `Meiden Magazine`, een lipglossje van Essence en een nagellakje van Essence, heb je toch een leuk pakketje!

Topmodel is echt heel leuk! Zelfs de ''jongensmeisjes'' en de jongens van mijn werk vinden dat geweldig om te doen Very Happy!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau voor meisje van 8 en van 13 jaar Empty Re: Cadeau voor meisje van 8 en van 13 jaar

Bericht  Sophiee ma 6 aug 2012 - 1:30

Ooh en de meiden van mijn pubergroep vinden alles van ''Hoe overleef ik..'' ook erg leuk. Ik geloof dat dat zelfs ook voor meiden van 9 wel kan. Je hebt er van alles van, zelfs toiletspulletjes geloof ik..
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau voor meisje van 8 en van 13 jaar Empty Re: Cadeau voor meisje van 8 en van 13 jaar

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum