Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En toen stond de keuken in de brand

+3
RYW
bolus26
Lima
7 plaatsers

Ga naar beneden

En toen stond de keuken in de brand Empty En toen stond de keuken in de brand

Bericht  Lima za 12 mei 2012 - 4:10

Niet bij mij thuis, maar op m'n werk en de laatste die daar was... was ik. Ik heb daar vrijdag gekookt en samen met een collega later afgesloten. En vandaag werd ik gebeld dat de keuken in de brand heeft gestaan. Toen ik mijn leidinggevende aan de telefoon had, zei ze dat de brandweer vermoede dat er een gaspitje wat heeft gebrand. Maar ik weet echt bijna 100% zeker dat ik die allebei heb uitgedraaid en sterker nog ik had daarna nog schoongemaakt, want ik had genknoeid. Ik zit hier behoorlijk mee, maar mijn collega reageren laconiek en mijn leidinggevende zegt dat ik me niet al te druk moet maken en dat het verzekeringswerk is. Maar ik blijf er over nadenken en ik weet niet wat er fout is gegaan en hoe de brand is ontstaan dan. Ik heb gehoord dat het keukenkastje boven het gaspitje is gaan smeulen en later in de brand is gevlogen. Maar ik heb nog 15 min in de keuken gestaan om op te ruimen en schoon te maken en mijn collega is later ook in de keuken geweest. Hoe kan dit? ik weet dat jullie misschien niet het antwoord weten, maar misschien iemand met een soortgelijke ervaring of een verklaring.
Lima
Lima
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 127
Registratiedatum : 06-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En toen stond de keuken in de brand Empty Re: En toen stond de keuken in de brand

Bericht  bolus26 za 12 mei 2012 - 4:40

misschien per ongeluk bij t poetsen van de knoppen he tweer open gedraaid? heb ik wel es gehad
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En toen stond de keuken in de brand Empty Re: En toen stond de keuken in de brand

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 4:49

bolus26 schreef:misschien per ongeluk bij t poetsen van de knoppen he tweer open gedraaid? heb ik wel es gehad

Ja maar dan staat alleen het gas aan en brand het toch niet? Van alleen gas gaat er niks smeulen lijkt mij... Als zij nog schoongemaakt heeft dan had ze wel gemerkt als het nog had gebrand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En toen stond de keuken in de brand Empty Re: En toen stond de keuken in de brand

Bericht  Lima za 12 mei 2012 - 4:55

Ja maar dan is er alleen gas. Ik dacht zelf misschien verkeerde kant uitgedraaid. Maar ging dat net thuis uitproberen en dan schoonmaken en dat merk je en toen ik voelde of de afzuig erboven warm werd viel dat heel erg mee, dus hoe het keukenkastje erboven (ong 1 meter) is gaan smeulen? Ik heb zo een bedrijfsuitje, goede timming :p dus we zullen het er wel even over hebben. Op google word ik niks wijzer in iedergeval. Ik weet ook eigenlijk waarom ik dit doe, want het is gebeurd en niet meer terug te draaien en de schade had veel erger kunnen zijn.
Lima
Lima
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 127
Registratiedatum : 06-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En toen stond de keuken in de brand Empty Re: En toen stond de keuken in de brand

Bericht  RYW za 12 mei 2012 - 4:58

Ik snap je wel hoor, ik zou het ook willen weten, zeker als ik de laatste was geweest en dus soort van 'de schuld' krijg (al nemen ze je niets kwalijk), ik zou gewoon voor mezelf willen weten hoe dat gegaan is, ook voor de toekomst, om te zorgen dat het niet weer gebeurt.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En toen stond de keuken in de brand Empty Re: En toen stond de keuken in de brand

Bericht  Angela_1986 za 12 mei 2012 - 5:05

RYW schreef:Ik snap je wel hoor, ik zou het ook willen weten, zeker als ik de laatste was geweest en dus soort van 'de schuld' krijg (al nemen ze je niets kwalijk), ik zou gewoon voor mezelf willen weten hoe dat gegaan is, ook voor de toekomst, om te zorgen dat het niet weer gebeurt.

Ik zou dat ook zo hebben! Hopelijk komen ze nog achter de oorzaak.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

En toen stond de keuken in de brand Empty Re: En toen stond de keuken in de brand

Bericht  Winegum za 12 mei 2012 - 6:25

Wat raar joh! Ik zou ook willen weten hoe het is gebeurd, zodat je je niet schuldig hoeft te voelen.
Kan het echt niet zijn dat er iemand na jou de keuken nog heeft gebruikt? Heel apart..

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En toen stond de keuken in de brand Empty Re: En toen stond de keuken in de brand

Bericht  Pandora za 12 mei 2012 - 6:46

Wat vervelend, ik kan me voorstellen dat je hier heel erg mee zit. Ik zou er ook echt heel erg mee zitten...

Probeer voor jezelf precies na te gaan wat je allemaal hebt gedaan in de tijd na het koken en schoonmaken, ik hoop dat ze er nog achter komen hoe de brand is ontstaan zodat jij je wat geruster voelt...
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En toen stond de keuken in de brand Empty Re: En toen stond de keuken in de brand

Bericht  Poisongirl za 12 mei 2012 - 6:56

Ik kan me indenken dat je je dit afvraagt... Ben alleen bang dat je er niet meer achter komt. Lijkt me echt een naar gevoel geven, bah! En toen stond de keuken in de brand 699888
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En toen stond de keuken in de brand Empty Re: En toen stond de keuken in de brand

Bericht  Lima za 12 mei 2012 - 9:37

Bedankt voor jullie reacties! Net met collega's erover gehad, werden natuurlijk de nodige grappen gemaakt, waar ik nooit meer vanaf kom. Maar we moeten inderdaad gewoon afwachten, voor ik mezelf de schuld ga geven, het kan ook de vaatwasser onder het gasfornuis zijn geweest. Maar mijn collega's waren heel aardig. Ik ben benieuwd hoe het maandag is en eruit ziet! Maar ja het houd me nog wel even bezig en ik wil ook gewoon weten hoe het kan.
Lima
Lima
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 127
Registratiedatum : 06-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En toen stond de keuken in de brand Empty Re: En toen stond de keuken in de brand

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum