Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto

+67
Happydobby
Ella
Susan
Gympie
Jade
Bimbam
Tiara
Blue flower
Tania
Happy
Bruintje Beer
Flower_L
Limburg85
Highway
snoezel
Weegschaal
Sylvana
LDJ
Aggi
smooch
mo-lola
Catwoman79
Oasis
Flip Fluitketel
Funk
Jasmine
meisje
Parel
kwak
vlinder-19
LindaK
Raindrop
Wennes
Puggle
Alex
L!ND@
PapillonRose
_Jet
Zonnetje
Clapperdie
Pandora
Sophiee
Viva
RiLiJu
NoName88
studiebol
MADDIE
Makamba
Linda
Ibbeltje
Suus
Roza
Jezzie
Sjaantje
Amber-
Twellie
May
Arwyn
Floor
Lejow
Ayla
Stuiterbal
Printje
Muppetje
sanne-84
Océane
mauwmauw
71 plaatsers

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto Empty Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 0:44

Bevallen van een prachtige zoon F.edde op 10 aug met een geboortegewicht van 2570gr. Bevallingsverhaal op pagina 11



onze uk is voornamelijk 's avonds actief/beweeglijk maar ik heb 'm vandaag nog maar amper gevoeld. Af en toe voel ik wel dat ie wat beweegt maar niet zo veel/actief als normaal. Zal ik het ziekenhuis bellen of nog een paar uurtjes afwachten?
Heb trouwens ook al geprobeert om als ik tegen m'n buik duw of spring of ie daar op reageert maar dat is ook niet echt het geval.


Laatst aangepast door Lily op ma 13 aug 2012 - 5:20; in totaal 5 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto Empty Re: Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto

Bericht  mauwmauw za 28 jul 2012 - 0:46

BELLEN!
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto Empty Re: Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto

Bericht  Océane za 28 jul 2012 - 0:51

Ja inderdaad even bellen. Maar houd er ook rekening mee dat er ook niet zoveel plaats meer is om veel te bewegen waarschijnlijk, bij mij is het ook minder geworden door ruimtegebrek. Het schoppen is overgegaan in 'schuiven'...

Hier reageert baby ook niet altijd direct op prikkelingen van buitenaf, kan me daar ook wel druk om maken af en toe...
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto Empty Re: Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 0:54

idd bellen Lily!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto Empty Re: Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 0:56

ja vorige week heb ik dit ook al eens gehad maar had voor die dag al een afspraak staan in het ziekenhuis, eenmaal aangesloten op het ctg apparaat werd het weer een druktemaker. Heb nu even in het boekje gekeken en daar stond als advies op de linkerzij gaan liggen en dat heb ik nu gedaan, even kijken of dat helpt en anders bel ik over een half uurtje toch even voor de zekerheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto Empty Re: Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 1:01

mijn VK heeft donderdag nog gezegd dat de aard van de bewegingen anders mogen worden (zachter, meer glijden ipv schoppen), maar dat de frequentie wel zo ongeveer hetzelfde moet blijven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto Empty Re: Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 1:11

Dat herken ik ook wel ja dat het minder wordt. Wordt er ook best onzeker van.
Ga idd ook meestal even op m`n linkerzij liggen mocht het "drukken" op buik niet lukken om beweging te gaan voelen. Meestal helpt dit wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto Empty Re: Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto

Bericht  sanne-84 za 28 jul 2012 - 3:31

En?
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto Empty Re: Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 3:48

hij is uiteindelijk meer gaan bewegen dus heb niet gebeld maar ga het wel goed in de gaten houden en maandag ook even aankaarten bij de gyn voor de zekerheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto Empty Re: Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 9:28

Vandaag weer een controle gehad in het ziekenhuis en een afspraak bij biometrie (wat eigenlijk niks voorstelde want stond in 5min weer buiten) daarna een ctg gehad en toen afspraak met de gyn. Tijdens die meting bij biometrie is gebleken dat onze uk nog steeds met zijn buikgroei achter loopt en daardoor werkt de moederkoek niet goed. (geschatte gewicht is nu 2450gr) Ook kan het zijn dat onze uk een andere afwijking heeft of het syndroom van down maar de gyn gaat er vooralsnog van uit dat het door de moederkoek komt. Omdat ie achter qua groei ligt maakt het voor uk niet uit om nu geboren te worden of om nog 2 weken te blijven zitten, daarom wil de gyn me met 39 weken inleiden. Hij wilde eigenlijk al meteen de kraamsuites bellen wanneer ze plaats hebben maar dat ging voor mijn gevoel dan ineens wel heel snel. Omdat we maandag ook een afspraak bij hem hebben, hebben we afgesproken dat we daar maandag voor kijken en dan gaat m`n man ook mee. (dan krijgt hij ook die uitleg mee van inleiden e.d.)
Maandag nemen we dus gewoon de ziekenhuistas mee van mocht er plaats zijn, maar ik vind het nu allemaal ineens wel erg spannend worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto Empty Re: Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 9:31

jeetje, wat heftig! Ik kan me voorstellen dat het wel heel snel gaat nu! Sterkte de komende dagen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto Empty Re: Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto

Bericht  Muppetje vr 3 aug 2012 - 9:33

Oeh, spannend zeg, succes. Hopelijk is alles goed met de kleine

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto Empty Re: Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 9:43

ik hoop ook dat met onze uk alles goed is maar ik schrok toch wel toen ik hoorde dat ie het syndroom van down of gynetische afwijkingen kan hebben. Ik hoop en duim daarom ook dat het gewoon de moederkoek is die minder functioneert. Onze uk beweegt gelukkig nog wel goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto Empty Re: Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto

Bericht  Printje vr 3 aug 2012 - 9:44

jeetje wat heftig meis! Maar op eerdere echo's is toch nooit iets gezien dat wees op het syndroom van down? Want ze kijken bij de 20 weken echo toch ook naar zulke dingen, ik weet alleen niet meer precies wat maar ze controleren dan wel iets dacht ik..


Hopelijk is gewoon alles helemaal in orde met jullie uk.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto Empty Re: Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto

Bericht  Stuiterbal vr 3 aug 2012 - 9:47

Ohhh jee Lily ik schrik me dood van je bericht. Ik kan me voorstellen dat het allemaal heel spannend nu word en ik ga natuurlijk onwijs hard duimen dat het idd de moederkoek is en meer niet.
hug
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto Empty Re: Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 9:52

hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto Empty Re: Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 9:52

Printje schreef:jeetje wat heftig meis! Maar op eerdere echo's is toch nooit iets gezien dat wees op het syndroom van down? Want ze kijken bij de 20 weken echo toch ook naar zulke dingen, ik weet alleen niet meer precies wat maar ze controleren dan wel iets dacht ik..


Hopelijk is gewoon alles helemaal in orde met jullie uk.

als je daarvoor kiest doen ze dan een nekplooimeting e.d. Geloof ik maar omdat wij niet in de risicogroep behoren hebben we toen ervoor gekozen om deze onderzoeken niet te doen. Verder was met de 20wkn echo alles goed alleen kwam er bij de 34wkn echo uit datie dus achterligt en daarom toen ook doorgestuurd naar het ziekenhuis waar ik nu 2keer per week heen moet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto Empty Re: Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto

Bericht  Ayla vr 3 aug 2012 - 9:56

Pff spannend meid! Sterkte en ik duim dat het "gewoon" je placenta is!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto Empty Re: Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto

Bericht  Lejow vr 3 aug 2012 - 9:56

He wat een heftig bericht Lily.
Ik hoop dat alles uiteindelijk goed blijkt te zijn.

Gewicht is inderdaad niet veel! Ik hoop dat uk er de laatste dagen nog wat grammetje bij kan snoepen!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto Empty Re: Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto

Bericht  Floor vr 3 aug 2012 - 10:03

Dat is schrikken, dan gaat het ineens wel snel ja. Hopelijk is uiteindelijk alles gewoon goed met jullie uk. Succes met de afspraak maandag.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto Empty Re: Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto

Bericht  Arwyn vr 3 aug 2012 - 10:17

Oef, dat is even een bericht.
Heel veel sterkte komend weekend, ik hoop dat je toch wat rust weet te pakken en dat alles goed is met de kleine!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto Empty Re: Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto

Bericht  May vr 3 aug 2012 - 10:20

Wat een spanning nu! Heel veel sterkte en ik hoop dat alles goed is met jullie kleine!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto Empty Re: Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto

Bericht  Twellie vr 3 aug 2012 - 10:21

Schrikken zeg! Hopelijk is het de placenta en niet een van de andere dingen die je noemt.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto Empty Re: Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto

Bericht  Amber- vr 3 aug 2012 - 10:26

He wat schrikken lily, hopelijk is alles gewoon goed!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto Empty Re: Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto

Bericht  Sjaantje vr 3 aug 2012 - 10:43

Jeetje Lily... Die had ik allemaal even gemist! Ik kom je even een dikke knuffel brengen en laten weten dat ik héél hard duim voor goed nieuws.

hug
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto Empty Re: Lily`s bevallingsverhaal pag. 11 + foto

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum