Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Post nl vragen waar mijn pakket blijft?

+8
Atelier Madame
Jeanette
GeKKiE
Paper Crown
Marin
Rush
TukTuk
Caribbeanlover
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Post nl vragen waar mijn pakket blijft? - Pagina 2 Empty Re: Post nl vragen waar mijn pakket blijft?

Bericht  Angela_1986 vr 27 jul 2012 - 4:26

Je hebt toch getekend voor ontvangst?

Ik neem aan dat een bedrijf dat wel navraagt bij de verzender en jou dan écht niet zomaar nog een pakje stuurt. En ja natuurlijk kun je dan zeggen dat jij niet getekend hebt en dat iemand anders het voor jou in ontvangst genomen moet hebben ofzo maar dat noemen ze dus, zoals al eerder gezegd, oplichting... Weet niet of jij voor 'n paar slippers een oplichter wilt zijn? Zo ja dan zou ik het zéker proberen, succes! laughcry
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Post nl vragen waar mijn pakket blijft? - Pagina 2 Empty Re: Post nl vragen waar mijn pakket blijft?

Bericht  Monte vr 27 jul 2012 - 4:37

:O echt dat je er al aan denkt om nog een paar aan te vragen. Dat is echt pure oplichting en diefstal.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caribbeanlover vr 27 jul 2012 - 9:27

Paper Crown schreef:
Caribbeanlover schreef:Als er iets mis mee is kan je ze terug sturen mits ongedragen. Wat nou als ik ze al heb gedragen en het bandje springt ineens los? Dan kan ik daar niks aan doen natuurlijk. Er kan altij wat gebeuren als je ze al buiten gedragen hebt. Vind dat best vreemd.

Post nl vragen waar mijn pakket blijft? - Pagina 2 1270000679 jij bent echt een vreemde vrouw.
Als de slippers kapot zijn bij ontvangst, mag je ze natuurlijk terugsturen, natuurlijk ongedragen, anders zou toch iedereen de slippers 2x buiten dragen, kapotmaken en retoursturen?! Mochten ze echt kapot zijn zijn de meeste webwinkels ook wel zo coulant dingen terug te nemen.

Net wil je ze oplichten, maar vindt hun voorwaarden vreemd?

Ik ga ze toch niet expres kapot maken aangezien ik zelf de kosten moet betalen om ze terug te sturen en naar Amerika is dat niet goedkoop voor mij. Kijk als ik ze bijv. een maand heb, ze gaan ineens stuk het bandje laat los, dan hoort dat niet.

En iedereen wees niet bang, ik zo heus niet doen alsof ik ze niet heb gehad! Wat een een ophef zeg, wilde eens kijken hoe er gereageerd werd.

Nou en nu gaan ik fijn van me mooie slippers genieten.Post nl vragen waar mijn pakket blijft? - Pagina 2 281626781

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Gast vr 27 jul 2012 - 9:46

Hahaha....raaaar mens! Laughing

Gast
Gast

Bericht  Caramba vr 27 jul 2012 - 11:50

Cbl, je weet toch wel hoe wij hier op kunnen gaan reageren? Waarom dan toch die vraag stellen?
Dat vind ik vragen naar de bekende weg.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: