ALDI - wat is er goed en wat niet?
+24
_Lacey_
Printje
luenca
Arwyn
Carra
Fearie
SarahKey
Ibbeltje
Jasmine
Jeanette
kajaka88
Caribbeanlover
loura
Rush
Elliot
Jade
Atelier Madame
Inge
Minx
litllejoy
TukTuk
Lousanne
Happinaz
JD
28 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: ALDI - wat is er goed en wat niet?
Jasmine schreef:AngelNyn schreef:
Wel is me opgevallen dat de Aldi de laatste tijd een stuk duurder is geworden.
Dat was mij ook opgevallen idd. Ik was bij de Aldi vaak meer kwijt dan bij de Appie. Verder vind ik de datum op versproducten van de Aldi erg optimistisch, heb meermalen versproducten voor/op de datum weg kunnen gooien, omdat er bijvoorbeeld schimmel opzat, sla compleet verlept was en meer van dat soort dingen.
Ik kom er dan ook niet meer en ga lekker naar de Albert Heijn. Daar weet ik zeker dat ik geen problemen heb met versproducten en kan ik alles in één keer halen.
Ik heb wel eens met sla van de AH in zakjes dat die al echt voor de datum niet meer goed zijn.
Aldi heb ik persoonlijk geen slechte ervaringen mee.
Ik haal daar echt wel van alles op het vlees om te bakken na. Ik vind de keus niet zo of anders nog redelijk aan de prijs in verhouding met de AH. Ik maak vaak een combinatie Aldi en AH...heel soms de Lidl.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
En dat is de reden dat ik graag bij de Lidl kom en minder graag bij de Aldi.
Het is me opgevallen dat de cornetto's van Aldi, net zo duur zijn als de Euroshopperijsjes. Zalm is daarentegen weer goedkoper bij de AH (Euroshopper) en alle vers producten zijn toch meermalen beter bij de Lidl. Daarnaast heb ik eens Shoarma gehaald bij de Aldi, nu alweer wat jaren geleden, en de geur... Het was gewoon over datum. En het stonk. Goedkoop kan dan ook duurkoop zijn.
Mozzarella van de Euroshopper is goedkoper dan die van de Aldi en duurder dan die van de Lidl. Viscuisine is een euro goedkoper bij de Lidl en lekkerrrrr. Tomaten, sla, uien, Aubergine, Paprika, Courgette etc. Het blijft veel langer vers dan de groenten van de Jumbo en is vele malen goedkoper. En de champignons van de Lidl houden het langer vol, dan die van de AH.
Het enige wat ik niet van de Lidl lust is hun donkere brood, dus heb altijd Waldkorn van de Jumbo. Die weer 12 cent goedkoper is, dan de brood van de C1000.
Heb net een vers Ham Kaas croissantje op van de Lidl, 49 cent.
En zo kan ik nog wel even doorgaan, haha. Heb echt tijd over.
Het is me opgevallen dat de cornetto's van Aldi, net zo duur zijn als de Euroshopperijsjes. Zalm is daarentegen weer goedkoper bij de AH (Euroshopper) en alle vers producten zijn toch meermalen beter bij de Lidl. Daarnaast heb ik eens Shoarma gehaald bij de Aldi, nu alweer wat jaren geleden, en de geur... Het was gewoon over datum. En het stonk. Goedkoop kan dan ook duurkoop zijn.
Mozzarella van de Euroshopper is goedkoper dan die van de Aldi en duurder dan die van de Lidl. Viscuisine is een euro goedkoper bij de Lidl en lekkerrrrr. Tomaten, sla, uien, Aubergine, Paprika, Courgette etc. Het blijft veel langer vers dan de groenten van de Jumbo en is vele malen goedkoper. En de champignons van de Lidl houden het langer vol, dan die van de AH.
Het enige wat ik niet van de Lidl lust is hun donkere brood, dus heb altijd Waldkorn van de Jumbo. Die weer 12 cent goedkoper is, dan de brood van de C1000.
Heb net een vers Ham Kaas croissantje op van de Lidl, 49 cent.
En zo kan ik nog wel even doorgaan, haha. Heb echt tijd over.
Gast- Gast
Goed/lekker:
sla
groente
fruit
wc-papier
diepvrieszalm
frisdrank
chocolade
koekjes
Ik vind eigenlijk alleen het brood bij de Aldi niet te vreten.
sla
groente
fruit
wc-papier
diepvrieszalm
frisdrank
chocolade
koekjes
Ik vind eigenlijk alleen het brood bij de Aldi niet te vreten.
Gast- Gast
Ik vind de groente en fruit bij de Aldi echt 3x niks. Bij de Lidl vind ik het daarentegen wel goed. Verder koop ik van de Aldi vaak de sinaasappelsap, melk, de Samson koekjes, prullenbakzakjes, krabsalade, viscuisine, zalm, voorverpakte spare ribs, saucijzenbroodjes, loempia's uit de diepvries en de japanse mix
Gast- Gast
Aldi en Lidl zijn idd niet meer zo goedkoop als eerst. Er zijn zelfs artikelen die (veel) duurder zijn als in een andere supermarkt.
Ik vind het fruit en groente echt ruk bij de aldi. Het ligt er al half te rotten in de schappen. Iig bij onze aldi.
Wat ik daar haal zijn de XXL snitzels, lekkere koeken, oprolcroissaint, penne, cup a soup, kruiden.
Ik ben persoonlijk meer een lidl fan, vind daar de dingen lekkerder. Al is dat een kwestie van smaak.
Maar als je echt wil bezuinigen zou ik het niet zo doen maar andere manieren bedenken.
Ik vind het fruit en groente echt ruk bij de aldi. Het ligt er al half te rotten in de schappen. Iig bij onze aldi.
Wat ik daar haal zijn de XXL snitzels, lekkere koeken, oprolcroissaint, penne, cup a soup, kruiden.
Ik ben persoonlijk meer een lidl fan, vind daar de dingen lekkerder. Al is dat een kwestie van smaak.
Maar als je echt wil bezuinigen zou ik het niet zo doen maar andere manieren bedenken.
Razz_ schreef:Ik vind de groente en fruit bij de Aldi echt 3x niks. Bij de Lidl vind ik het daarentegen wel goed. Verder koop ik van de Aldi vaak de sinaasappelsap, melk, de Samson koekjes, prullenbakzakjes, krabsalade, viscuisine, zalm, voorverpakte spare ribs, saucijzenbroodjes, loempia's uit de diepvries en de japanse mix
Hier is het fruit en de groente wel goed. Vaak nog lekkerder en langer goed dan van de AH.
Zo zie je dat er verschillen zijn
Ik denk dat je gewoon moet proberen en zelf bepalen wat je wel en niet lekker vind. (bedoel dit voor de TO)
Ik doe ook wekelijks boodschappen bij de Aldi en de A merken haal ik dan bij een gewone supermarkt. Maar over het algemeen is Aldi wel goed hoor ook met groenten en fruit. Alleen moet je dan net op de juiste dag komen. Maar eigenlijk altijd als ik hier kom is het groente en fruit wel goed. Wat ik absoluut NIET meer koop bij de Aldi zijn de afbakbroodjes, op de een of andere manier werden die hier niet goed gaar vanbinnen (diverse pakken van diverse keren)
Gast- Gast
Ik haal al 5 jaar bijna alles bij de Aldi, geen Lidl in de buurt. Ben er gewoon tevreden over, wel op fruit en groente letten of het er nog goed uit ziet.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga speciaal voor de witte chocola met crispynootjes en de afbakbroodjes met kruidenboter ertussen. Die waren eerst maar 19 cent, maar de laatste keer dat ik er was zag ik dat die ook flink in prijs zijn gestegen. Jammer.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik vind eigenlijk alles bij de Aldi prima!
Toch gaan we er bijna nooit heen, omdat ze niet alles hebben wat wij halen per week en vriend niet naar twee supermarkten wil. Daarnaast is Euroshopper vergelijkbaar met de Aldi, hoewel er genoeg dingen van de Aldi zijn (de spekjes bijvoorbeeld) die ik echt van betere kwaliteit vind dan die van de Euroshopper.
Toch gaan we er bijna nooit heen, omdat ze niet alles hebben wat wij halen per week en vriend niet naar twee supermarkten wil. Daarnaast is Euroshopper vergelijkbaar met de Aldi, hoewel er genoeg dingen van de Aldi zijn (de spekjes bijvoorbeeld) die ik echt van betere kwaliteit vind dan die van de Euroshopper.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Maar als ik zou bezuinigen zijn dit juist de dingen die ik laat liggen. Ik zou zelf kijken naar wat je écht nodig hebt (groente, fruit, vlees, brood) en waar dat het goedkoopst is.AngelNyn schreef:Goed:
Pakken ice tea (Eens met Maura, die zijn erg lekker! En goedkoop, 55 cent per pak)
Pakken met soort dubbel fris achtig drinken
Blikjes energydrink
Vleeswaren
Kaas (Wel de voorgesneden kaas dan, die ligt in de koeling, de stukken kaas liggen buiten de koeling en die haal ik dus liever bij de Lidl)
Koekjes
Pistoletjes / worstenbroodjes etc
Pindakaas
Pff zo veel eigenlijk!
Kan niet zo 1 2 3 dingen bedenken die niet goed zijn.. Maar bovenstaande dingen zijn dingen die ik sowieso altijd wel haal daar.
Wel is me opgevallen dat de Aldi de laatste tijd een stuk duurder is geworden.
Gast- Gast
Maura schreef:
Het is me opgevallen dat de cornetto's van Aldi, net zo duur zijn als de Euroshopperijsjes. Zalm is daarentegen weer goedkoper bij de AH (Euroshopper) en alle vers producten zijn toch meermalen beter bij de Lidl.
zalm was eerst even duur bij de aldi als die van de ah, euroshopper, maar die is gezakt in prijs, nu maar 3 euro! dus daar ga ik altijd voor na de aldi bij ah euroshopper 3,30
ik kan me nog herinneren dat toen ik net op mezelf woonde een pak melk bij de aldi maar 27 cent kostte haha en prima bruin of prima wit brood voor 30 of 40 cent
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Hmmm we zijn vanmiddag dus even heen geweest, maar het viel me inderdaad wat tegen wbt de prijs... We hebben wat pakken sap meegenomen (niet veel, omdat ik eerst wil proeven of ik ze lekker vind) en wc papier, vlees en pindakaas.. o ja, en olijfolie, maar die stinkt onwijs (kwam ik net thuis achter).
Maar ik vond inderdaad veel dingen gewoon net zo duur als bij de Appie.
We gaan denk ik van de week eens op onderzoek uit in de Lidl, aangezien ik hier iedereen positiever hoor praten over Lidl dan over de Aldi.
bedankt voor jullie reacties
Maar ik vond inderdaad veel dingen gewoon net zo duur als bij de Appie.
We gaan denk ik van de week eens op onderzoek uit in de Lidl, aangezien ik hier iedereen positiever hoor praten over Lidl dan over de Aldi.
bedankt voor jullie reacties
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Wij pakken meestal bij de Jumbo gewoon de eigen merken,scheelt dan uiteindelijk niet zo veel.
Maar ik vind bij de Lidl (Aldi kom ik nooit) de gemarineerde kipfilet enorm lekker, de ijsjes en ook de croissantjes zijn daar erg lekker. Ook het groente/fruit vind ik er goed.
Maar ik vind bij de Lidl (Aldi kom ik nooit) de gemarineerde kipfilet enorm lekker, de ijsjes en ook de croissantjes zijn daar erg lekker. Ook het groente/fruit vind ik er goed.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik vind alles van de Aldi wel goed eigenlijk. Nooit problemen ook met groente en fruit.
Gast- Gast
Ik haal eigenlijk alleen de kipfilet met tuinkruiden en eieren bij de Aldi. Voor de rest vind ik ze qua prijs ook best tegenvallen.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Ik maak vaak ook de combi met de Aldi en de AH. Ik vind de xxl-schnitzels en de kip krokant erg lekker van de Aldi, verder haal ik ook altijd de wasverzachter, wc-papier, zoutjes, yoghurt, vers fruit/groente, chocolade, saucijzenbroodjes, croissants, eieren, dubbelfris achtige dranken, sinas, brie/salades voor op toastjes (met verjaardagen) en chloor bij de Aldi. Als ze iets niet hebben, neem ik het bij de AH mee. Ik vind het wel vervelend dat je bij de Aldi de prei alleen in zo'n megaverpakking kunt krijgen en niet 1 stengel.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Ja van die prei vind ik ook irritant Fayebella.
Ik haal best veel bij de lidl.
*al het drinken
*broodbeleg kipfilet, salami etc super goedkoop
*groente en fruit
*en nog wel meer dingen zoals spaghetti etc.
en inderdaad de prei heb je alleen maar per kg geloof ik maar die vries ik dan altijd in.
*al het drinken
*broodbeleg kipfilet, salami etc super goedkoop
*groente en fruit
*en nog wel meer dingen zoals spaghetti etc.
en inderdaad de prei heb je alleen maar per kg geloof ik maar die vries ik dan altijd in.
Lilypie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10
Rups> kun je die heel invriezen prei of hoe doe jij dat?
In stukjes snijden, 1 minuut laten koken dan laten afkoelen en dan de vriezer in. en ook geen zout er bij doen.
Dat doe je pas als je het echt maakt op de dag dat je het opeet.
Lilypie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10
Ik vind bijna alles wel goed van de Aldi..
Vind alleen de pindakaas en de hagelslag echt niet te vreten, er zit zo'n 'goedkoop' smaakje aan. Ook vind ik de kipkerrie salade tegen vallen, het smaakte meer naar mosterd-azijn achtige salade dan naar kipkerrie, niet echt vies, maar nou ook niet wat ik van kipkerrie zou verwachten.
Verder hadden we ook een keer van die grote zigeunerchnitzels gekocht, maar er zat een vreemd chemisch plastic smaakje aan (mijn man vond dat het ook heel vreemd smaakte). We hebben het nooit meer gegeten, maar het kan ook zijn dat wij het gewoon niet troffen op dat moment en het verder wel lekker is.
Vind alleen de pindakaas en de hagelslag echt niet te vreten, er zit zo'n 'goedkoop' smaakje aan. Ook vind ik de kipkerrie salade tegen vallen, het smaakte meer naar mosterd-azijn achtige salade dan naar kipkerrie, niet echt vies, maar nou ook niet wat ik van kipkerrie zou verwachten.
Verder hadden we ook een keer van die grote zigeunerchnitzels gekocht, maar er zat een vreemd chemisch plastic smaakje aan (mijn man vond dat het ook heel vreemd smaakte). We hebben het nooit meer gegeten, maar het kan ook zijn dat wij het gewoon niet troffen op dat moment en het verder wel lekker is.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
rups83 schreef:In stukjes snijden, 1 minuut laten koken dan laten afkoelen en dan de vriezer in. en ook geen zout er bij doen.
Aaah oke dank je voor de tip. Ik had daar nooit over nagedacht om dat in te vriezen.
Niet lekker bij de aldi vind ik het brood, groente en fruit (hier is het soms gewoon warm, en meestal bedorven), macaronimix
Wel lekker/goed: de witte crisp-chocolade, vlees, toetjes, wc en keuken-papier, schoonmaak- en wasmiddelen etc..
Maar ik kom niet meer zoveel bij de aldi. Er staan altijd lange rijen voor de kassa, ik vind het personeel meestal niet erg vriendelijk.. En hij is de laatste tijd inderdaad duur geworden. In de folder staan dan producten die goedkoper zij geworden maar veel producten zijn duurder. Zo viel me laatst op dat de chocolatechipcookies (wel lekker!) van 65 naar 95 cent zijn gegaan.
Wel lekker/goed: de witte crisp-chocolade, vlees, toetjes, wc en keuken-papier, schoonmaak- en wasmiddelen etc..
Maar ik kom niet meer zoveel bij de aldi. Er staan altijd lange rijen voor de kassa, ik vind het personeel meestal niet erg vriendelijk.. En hij is de laatste tijd inderdaad duur geworden. In de folder staan dan producten die goedkoper zij geworden maar veel producten zijn duurder. Zo viel me laatst op dat de chocolatechipcookies (wel lekker!) van 65 naar 95 cent zijn gegaan.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ibbeltje schreef:rups83 schreef:In stukjes snijden, 1 minuut laten koken dan laten afkoelen en dan de vriezer in. en ook geen zout er bij doen.
Aaah oke dank je voor de tip. Ik had daar nooit over nagedacht om dat in te vriezen.
Inderdaad, dat is ook een idee!
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» is die angst normaal?Edit, blijkbaar niet, het zit niet goed
» Oke, dit is niet goed!
» Niet goed...
» Het is niet goed..
» Het is niet goed...