Goedemorgen vrijdag!
+14
Bliss
Shopelle
Puk
Lavendel
Esperanza
Middleme
Oasis
Parisienne
Tazz
studiebol
Jezzie
Ibbeltje
Krullebol
girli
18 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen vrijdag!
Goedemorgen!
Al meer mensen wakker?
Al meer mensen wakker?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Re: Goedemorgen vrijdag!
Goedemorgen!
Jups, hier ook al wakker. Alleen is dat niet geheel vrijwillig
Jups, hier ook al wakker. Alleen is dat niet geheel vrijwillig
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Voor de rest slaapt iedereen nog lekker denk ik Heerlijk!
Lekker geslapen?En nog leuke plannen deze dag?
Bijna weekend!!
Lekker geslapen?En nog leuke plannen deze dag?
Bijna weekend!!
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Goedemorgen,
Ik ben al wakker. Ik ga zo hardlopen, dan naar een vriendin gezellig bijkletsen en dan is het weer tijd voor de boodschappen hahah. Verder hoop ik dat het toch nog wel droog blijft een hele tijd.
Fijne dag!
Ik ben al wakker. Ik ga zo hardlopen, dan naar een vriendin gezellig bijkletsen en dan is het weer tijd voor de boodschappen hahah. Verder hoop ik dat het toch nog wel droog blijft een hele tijd.
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen, ik ben ook al wakker
Lig nog wel lekker in mijn bed.
Om 11.00 komen mijn ouders op de koffie.
Vanavond uit eten met mijn vriend, omdat we woensdag precies 4 jaar samen waren.
Fijne dag allemaal!
Lig nog wel lekker in mijn bed.
Om 11.00 komen mijn ouders op de koffie.
Vanavond uit eten met mijn vriend, omdat we woensdag precies 4 jaar samen waren.
Fijne dag allemaal!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ben ook al een poos wakker de meiden waren vroeg wakker! Maar ik heb ze om 7 uur pas uit bed gehaald.
Heb nu overal ramen en deuren opstaan, kan het ff door luchten want het is buiten best lekker afgekoeld. Straks wil ik nog even naar het weeg uurtje op het consultatiebureau, hoop ik maar dat dat er wel is ivm vakantie ofzo.
Vanavond komt er een vriendin eten en ik heb een toetje gevonden die je van te voren moet maken dus dat ga ik ook doen!
Heb nu overal ramen en deuren opstaan, kan het ff door luchten want het is buiten best lekker afgekoeld. Straks wil ik nog even naar het weeg uurtje op het consultatiebureau, hoop ik maar dat dat er wel is ivm vakantie ofzo.
Vanavond komt er een vriendin eten en ik heb een toetje gevonden die je van te voren moet maken dus dat ga ik ook doen!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
dubbel
Laatst aangepast door Tazz op do 26 jul 2012 - 19:21; in totaal 1 keer bewerkt
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen,
Ik ben inmiddels al een uurtje aan het werk. Vanmiddag wat regelen voor mijn andere werk en dan nog even thuis in het zonnetje aan het werk.
Vanavond/eind van de middag mijn nieuwe schoonmoeder ontmoeten.
Fijne dag iedereen.
Ik ben inmiddels al een uurtje aan het werk. Vanmiddag wat regelen voor mijn andere werk en dan nog even thuis in het zonnetje aan het werk.
Vanavond/eind van de middag mijn nieuwe schoonmoeder ontmoeten.
Fijne dag iedereen.
Gast- Gast
Goedemorgen! Hier zijn we ook al even wakker. Ik heb vannacht op de bank geslapen, want N. was weer zo aan het spoken. Op die manier ben ik dichter bij haar kamertje, kan ik makkelijker heen en weer lopen en heeft mijn vriend (die moet werken de komende 9 dagen achter elkaar moet werken) wat kunnen slapen.
N. en ik gaan straks naar de observatiegroep/dagbehandeling van het onderzoek waar we met haar in zitten. Weer een lange dag vol indrukken.
Fijne dag allemaal!
N. en ik gaan straks naar de observatiegroep/dagbehandeling van het onderzoek waar we met haar in zitten. Weer een lange dag vol indrukken.
Fijne dag allemaal!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
En dan is het alweer vrijdag. Vandaag geen wilde plannen staan. Ik hoop gewoon weer relaxed in de tuin met één boek terwijl de kids zwemmen en spelen. Oh en ik was weer om 5.30 uit de veren en aan het werk.;-)
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen,
Ik ga vandaag een weekendje naar Brussel, zin in!
Hopelijk blijft het een beetje lekker weer.
Fijne dag allemaal!
Ik ga vandaag een weekendje naar Brussel, zin in!
Hopelijk blijft het een beetje lekker weer.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Ik moet weer werken vandaag, 11 tot 9. Verder thuis opruimen e n relaxen..
Fijne dag!
Fijne dag!
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Veel plezier in Brussel, Oasis!
Goedemorgen!
Ik was rond dat tijdstip ook al wakker, was liever nog even blijven liggen. Vandaag werk ik tot 17:30. Verder niet zo heel veel plannen, ik voel me sinds gisteren niet zo heel lekker, ik heb best wel een druk weekend voor de boeg, dus ik maak er een rustig avondje van.
Fijne dag allemaal!
Goedemorgen!
Ik was rond dat tijdstip ook al wakker, was liever nog even blijven liggen. Vandaag werk ik tot 17:30. Verder niet zo heel veel plannen, ik voel me sinds gisteren niet zo heel lekker, ik heb best wel een druk weekend voor de boeg, dus ik maak er een rustig avondje van.
Fijne dag allemaal!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik zit nu op mijn werk en vanavond naar de bios: magic mike. Heeerlijk zo'n slechte film En daarna weekend! En moet in deze baan nog 3 weken en ze vallen me echt zwaar, vooral met dit mooie weer.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Lekker Oasis! Veel plezier!
Ik zit in m'n pyjama op de bank. Moet eigenlijk gaan aankleden, de dierenarts bellen, de kozijnen schilderen en in de tuin schoffelen. Maar heb hoofdpijn en geen zin. Dus mag van mezelf nog even blijven zitten.
Werkze / genietze vandaag allemaal!
Ik zit in m'n pyjama op de bank. Moet eigenlijk gaan aankleden, de dierenarts bellen, de kozijnen schilderen en in de tuin schoffelen. Maar heb hoofdpijn en geen zin. Dus mag van mezelf nog even blijven zitten.
Werkze / genietze vandaag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ga niet veel doen vandaag, ff bij oma langs en that's it! Heerlijk toch!
Fijne dag....
Ik ga niet veel doen vandaag, ff bij oma langs en that's it! Heerlijk toch!
Fijne dag....
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Goedemorgen!
Vandaag ga ik niet veel doen. Een beetje opruimen, naar opa en oma en misschien nog even naar mijn schoonouders. Zij komen vandaag terug van vakantie.
Een fijne dag!
Vandaag ga ik niet veel doen. Een beetje opruimen, naar opa en oma en misschien nog even naar mijn schoonouders. Zij komen vandaag terug van vakantie.
Een fijne dag!
Gast- Gast
Dankjewel @Kenya & Esperanza, heb er ook onwijs zin in!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemorgen allemaal,
Drukke dag voor de boeg. Momenteel wordt mijn moeder geopereerd.
Ik moet straks nog even naar het ziekenhuis om wat dingen te brengen.
Verder staat er op mijn lijst
- aan mijn scriptie werken
- naar de kapper voor mijn vakantiekapsel (lekker kort en uitgedund)
- naar de supermarkt: eten voor mijn vader halen
- eten maken
- van de zon genieten
- werken in de middag tot 7 uur
- naar mijn moeder om te kijken hoe de operatie is gegaan
Drukke dag voor de boeg. Momenteel wordt mijn moeder geopereerd.
Ik moet straks nog even naar het ziekenhuis om wat dingen te brengen.
Verder staat er op mijn lijst
- aan mijn scriptie werken
- naar de kapper voor mijn vakantiekapsel (lekker kort en uitgedund)
- naar de supermarkt: eten voor mijn vader halen
- eten maken
- van de zon genieten
- werken in de middag tot 7 uur
- naar mijn moeder om te kijken hoe de operatie is gegaan
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
Goedemorgen vanuit Antwerpen! Ik ga zo lekker shoppen en ws met een fiets een beetje rondtoeren door de stad, zin in! Vanavond drankjes op t terras.
Fijne dag!
Fijne dag!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Gister is het laat geworden, ging 'even' met mijn vriend mee op de vrachtwagen, dat zat natuurlijk ontzettend tegen. Lagen om half 3 op bed. Nu lekker uitrusten en niet te veel doen. Vanmiddag even paar boodschapjes doen want willen vanavond gaan bbq-en.
Gister is het laat geworden, ging 'even' met mijn vriend mee op de vrachtwagen, dat zat natuurlijk ontzettend tegen. Lagen om half 3 op bed. Nu lekker uitrusten en niet te veel doen. Vanmiddag even paar boodschapjes doen want willen vanavond gaan bbq-en.
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Goedemorgen,
Ik ben net wakker. Lig sinds gister middag ziek op bed. Het enigste wat ik kan doen is liggen en slapen. Heerlijk met dit weer . Mijn moeder komt straks even medicijnen brengen en verder doe ik niks.
Fijne dag allemaal!
Ik ben net wakker. Lig sinds gister middag ziek op bed. Het enigste wat ik kan doen is liggen en slapen. Heerlijk met dit weer . Mijn moeder komt straks even medicijnen brengen en verder doe ik niks.
Fijne dag allemaal!
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen,
Ik ga zo even in bikini in de tuin liggen. Eind van de middag naar mijn verzorgpaard, even iets eten en dan vanavond lekker naar spinning.
Geniet van de zon
Ik ga zo even in bikini in de tuin liggen. Eind van de middag naar mijn verzorgpaard, even iets eten en dan vanavond lekker naar spinning.
Geniet van de zon
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Oasis, veel plezier in Brussel en Bliss, veel plezier in Antwerpen! België is toch leuk he!
Ik ben al een hele tijd op. Om 04.20 was ik al wakker want mijn vriend moest gaan werken. Ik heb wel verder geslapen maar het was zoooo warm.
Net hier al gepoetst, even buiten gezeten en zo heerlijk douchen. Vanavond gaan m'n vriend en ik uit eten met familie en de peter van m'n vriend.
Fijne dag allemaal!
Ik ben al een hele tijd op. Om 04.20 was ik al wakker want mijn vriend moest gaan werken. Ik heb wel verder geslapen maar het was zoooo warm.
Net hier al gepoetst, even buiten gezeten en zo heerlijk douchen. Vanavond gaan m'n vriend en ik uit eten met familie en de peter van m'n vriend.
Fijne dag allemaal!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen vrijdag!
» Goedemorgen vrijdag!
» Goedemorgen vrijdag!
» Goedemorgen vrijdag!
» Goedemorgen vrijdag!
» Goedemorgen vrijdag!