Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Contactbloeding en cyclus

3 plaatsers

Ga naar beneden

Contactbloeding en cyclus Empty Contactbloeding en cyclus

Bericht  maiadebij do 26 jul 2012 - 10:33

Man en ik willen graag wen derde kindje. Nu hou ik dus mijn cyclus bij in zo'n handige app en merk op dat ik telkens in dezelfde periode van de maand last hem van bloedverlies na de sex. Dit gaat om de periode na de eisprong tot aan mijn menstruatie. 

Heeft iemand een soortgelijke ervaring? Ik twijfel of ik ermee naar de HA moet voor een uitstrijkje oid. Het lijkt met mijn cyclus te maken te hebben. Als het een andere oorzaak geeft zou ik er mi altijd last van moeten hebben toch?

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Contactbloeding en cyclus Empty Re: Contactbloeding en cyclus

Bericht  Linda do 26 jul 2012 - 18:49

Geen ervaring mee, maar ik zou gewoon even de assistente van de HA bellen en uitleggen. Misschien kan zij je meer vertellen of zeggen dat je beter een afspraak kan maken.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Contactbloeding en cyclus Empty Re: Contactbloeding en cyclus

Bericht  Gast do 26 jul 2012 - 20:43

Ik denk niet dat je, je zorgen hoeft te maken maar ik zou het wel even voorleggen aan de huisarts.

Leuk dat jullie voor een derde gaan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Contactbloeding en cyclus Empty Re: Contactbloeding en cyclus

Bericht  Lousanne do 26 jul 2012 - 21:25

Het is inderdaad een gunstig teken dat het samenhangt met je cyclus.. Bij bijvoorbeeld contactbloedingen op basis van wondjes/erosies/baarmoederhalskanker zouden de contactbloedingen geen samenhang met de cyclus hebben.. Dus wat dat betreft denk ik niet dat je je zorgen hoeft te maken..
Maar inderdaad, een telefoontje naar de huisarts is natuurlijk ook zo gepleegd als je je ongerust maakt..
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Contactbloeding en cyclus Empty Re: Contactbloeding en cyclus

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum