Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Baby gestikt door warmte

+18
Tazz
Alex
mezzoforte
Tinus
RYW
Paper Crown
Ella
Lousanne
Minx
Printje
Tania
Coco
Happydobby
Caramba
Flower_L
Susan
duckie
Happy
22 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Baby gestikt door warmte - Pagina 3 Empty Re: Baby gestikt door warmte

Bericht  Gast do 26 jul 2012 - 10:08

Lousanne schreef:
Jezzie89 schreef:
Dropdraakje schreef:
RYW schreef:
Caribbeanlover schreef:Jezus, wat erg zeg. Toevallig zeg beide gevallen van een vader die hun kind naar de creche moest brengen. Een militair notabene en die zou beter moeten weten.

Per ongeluk!!! WTF! OMFG!



Misschien een domme vraag waar ik spijt van ga krijgen, maar.... waarom zou uitgerekend een militair beter moeten weten? Een groenteboer of accountant niet dan?
Dan krijgen we beide spijt. Baby gestikt door warmte - Pagina 3 394967

Ik wou er ook al op reageren.

En ik ook.. En die laatste zin snap ik ook niet zo goed? Suggeert ze nou dat het niet perongeluk is gedaan maar expres? Of begrijp ik dat nou totaal verkeerd?
Eigenlijk snap ik alleen de 1e zin..

Ze bedoelt volgens mij dat je, je kind niet per ongeluk mag vergeten en dat je van een militair beter verwacht gezien het vak dat hij uitoefent en de verantwoordelijkheid door bij daarmee draagt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Baby gestikt door warmte - Pagina 3 Empty Re: Baby gestikt door warmte

Bericht  RYW do 26 jul 2012 - 10:13

Sunprincess schreef:
Lousanne schreef:
Jezzie89 schreef:
Dropdraakje schreef:
RYW schreef:
Caribbeanlover schreef:Jezus, wat erg zeg. Toevallig zeg beide gevallen van een vader die hun kind naar de creche moest brengen. Een militair notabene en die zou beter moeten weten.

Per ongeluk!!! WTF! OMFG!



Misschien een domme vraag waar ik spijt van ga krijgen, maar.... waarom zou uitgerekend een militair beter moeten weten? Een groenteboer of accountant niet dan?
Dan krijgen we beide spijt. Baby gestikt door warmte - Pagina 3 394967

Ik wou er ook al op reageren.

En ik ook.. En die laatste zin snap ik ook niet zo goed? Suggeert ze nou dat het niet perongeluk is gedaan maar expres? Of begrijp ik dat nou totaal verkeerd?
Eigenlijk snap ik alleen de 1e zin..

Ze bedoelt volgens mij dat je, je kind niet per ongeluk mag vergeten en dat je van een militair beter verwacht gezien het vak dat hij uitoefent en de verantwoordelijkheid door bij daarmee draagt.

Als dat is wat ze bedoelt, dan vind ik het alsnog onzin. Die verantwoordelijkheid komt natuurlijk niet met het beroep van militair, astronaut of automonteur, maar met het ouder zijn.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby gestikt door warmte - Pagina 3 Empty Re: Baby gestikt door warmte

Bericht  Gast do 26 jul 2012 - 10:19

Dat ben ik met je eens maar ik denk dus alleen dat ze het minder naar bedoelt als dat het er staat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Baby gestikt door warmte - Pagina 3 Empty Re: Baby gestikt door warmte

Bericht  RYW do 26 jul 2012 - 10:26

Sunprincess schreef:Dat ben ik met je eens maar ik denk dus alleen dat ze het minder naar bedoelt als dat het er staat.

Ik vond het ook niet gemeen ofzo, wat ze schreef. Meer raar dat er per beroep een verschil in zou zitten qua verantwoordelijkheid, terwijl de voor de hand liggende realiteit natuurlijk is dat iedereen zo'n domme, verdrietige, tragische fout kan maken, ongeacht de achtergrond of het beroep.

En inderdaad, kan zo'n man het zichzelf ooit vergeven?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby gestikt door warmte - Pagina 3 Empty Re: Baby gestikt door warmte

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum