Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tevreden met je seksleven?

+16
Jeanette
Ibbeltje
Rush
Lady4
Toet
Rumble
Lousanne
Mees
RYW
Magenta
litllejoy
Bliss
Arwyn
Pannetoet
Atelier Madame
Antibes
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Tevreden met je seksleven?  - Pagina 2 Empty Re: Tevreden met je seksleven?

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 9:34

Ben je algemeen gezien tevreden met je seksleven? Ja.

En met de kunsten van je partner? Zou je sommige dingen graag anders zien, hem op cursus willen sturen of kan hij de cursus geven? Ook heel tevreden. Wij zijn goed op elkaar ingespeeld en kunnen prima over dingen praten. We hebben nergens onenigheid over en hebben dezelfde ideeën.

En hoe zit het met de duur en frequentie? Ik ben vooral benieuwd naar de duur van de penetratie zelf, maar eigenlijk ook wel naar het voorspel/de hele 'vrijpartij'. Ben je daar tevreden over? Of had het van jou langer of korter mogen duren gemiddeld?
De frequentie wisselt. De duur ook. Ook tevreden over.

Mis je in je huidige relatie weleens vorige bedpartners? En wat mis je dan? Nee. Ik heb geen vorige bedpartners en ik heb niet het idee dat ik iets mis. Hoewel, het gevoel van verliefd zijn en die spanning mis ik wel eens..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden met je seksleven?  - Pagina 2 Empty Re: Tevreden met je seksleven?

Bericht  Merai za 28 jul 2012 - 9:35

Ik ben heel erg tevreden met het hoe en wat maar niet met de frequentie. Dat zit hem vooral in het feit dat we beiden heel druk zijn. Gelukkig denken we er hetzelfde over en proberen we er meer tijd voor te maken.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden met je seksleven?  - Pagina 2 Empty Re: Tevreden met je seksleven?

Bericht  Kaboutertje za 28 jul 2012 - 13:10

Ben je algemeen gezien tevreden met je seksleven? Ja ik ben wel tevreden, voor zover je daarover kan oordelen na 3maanden bij elkaar te zijn.

En met de kunsten van je partner? Zou je sommige dingen graag anders zien, hem op cursus willen sturen of kan hij de cursus geven? Hij is goed met zijn handen, meer zeg ik niet Razz. En verder is het denk ik een kwestie van op elkaar ingespeeld raken. En gelukkig kan ik het daar met hem goed over hebben.

En hoe zit het met de duur en frequentie? Ik ben vooral benieuwd naar de duur van de penetratie zelf, maar eigenlijk ook wel naar het voorspel/de hele 'vrijpartij'. Ben je daar tevreden over? Of had het van jou langer of korter mogen duren gemiddeld?
De frequentie wisselt, maar dit komt omdat wij elkaar wisselend zien omdat wij niet samen wonen. De ene keer wat vaker dan de andere keer, maar dat vind ik prima. De duur van de hele vrijpartij vind ik ook prima, ik hoef geen uren bezig te zijn hoor.

Mis je in je huidige relatie weleens vorige bedpartners? En wat mis je dan? Eerlijk gezegd..: nee! smile
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden met je seksleven?  - Pagina 2 Empty Re: Tevreden met je seksleven?

Bericht  Jeanette za 28 jul 2012 - 16:33

Powerbabe schreef:
Jeanette schreef:Staat momentueel op een laag pitje laughcry

Ik heb geen vaste partner op het moment. Wel scharrels gehad, maar daar ben ik nu even klaar mee, aangezien er altijd wel weer wat was (meneer wilt meer, meneer wilt een vaste relatie).
En dat moet je natuurlijk niet hebben, haha!

Whahaha inderdaad! Razz

Nee zonder dollen, ik trek alleen maar gecompliceerde gasten aan waarbij een relatie op voorhand al een drama gaat worden.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden met je seksleven?  - Pagina 2 Empty Re: Tevreden met je seksleven?

Bericht  _Cyn_ za 28 jul 2012 - 21:07

Ik ben zeker wel tevreden met mijn seksleven! Dat komt door de geweldige prestaties van mijn partner. Heel toevallig heb ik hem gisteren verteld dat hij maar cursussen moet gaan geven aan andere mannen die het niet zo goed snappen Wink

Op het moment vind ik het wel te weinig (2x p.w.) Maar ja, als hij zin heeft, doet hij het goed. Dus ook uitgebreid, korter dan een half uur gebeurt eigenlijk nooit. Penetratie weet ik niet, hij varieert erg met 'neuken' en aandacht voor mij etc. Very Happy

Ik heb liever 1x goeie seks dan 100x matig. nerd Ik mis mijn ex-bedpartners helemaal niet. Deze is gewoon de beste in alles I love you
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden met je seksleven?  - Pagina 2 Empty Re: Tevreden met je seksleven?

Bericht  Shisha za 28 jul 2012 - 21:46

Ik ben tevreden. We hebben momenten dat het door het werk en drukte (werken allebei onregelmatig dus soms zien we elkaar nauwelijks) wat minder is maar dat halen we op andere momenten wel weer in. Tevreden met je seksleven?  - Pagina 2 561177
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden met je seksleven?  - Pagina 2 Empty Re: Tevreden met je seksleven?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum