Goedemorgen Donderdag !!!!
+8
Puk
slaatje
Lotus_
Paper Crown
Krullebol
Ibbeltje
SleepingBeauty
Stuiterbal
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen Donderdag !!!!
Goedemorgen meiden,
Hier weer vroeg uit de veren al de hele week. Nog 1 weekje werken en dan keer ik definitief niet meer terug. Vandaag ook de laatste van een andere collega van mij die helaas door bezuinigingen word overgeplaatst.
Vanavond een terrasje pikken en lekker lang genieten van een warme zomer avond.
Fijne dag allemaal en voor de gene die vrij hebben geniet van de zon
Hier weer vroeg uit de veren al de hele week. Nog 1 weekje werken en dan keer ik definitief niet meer terug. Vandaag ook de laatste van een andere collega van mij die helaas door bezuinigingen word overgeplaatst.
Vanavond een terrasje pikken en lekker lang genieten van een warme zomer avond.
Fijne dag allemaal en voor de gene die vrij hebben geniet van de zon
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Re: Goedemorgen Donderdag !!!!
Heb je een nieuwe baan stuiterbal??
.
Goedemorgen! Ik mag zo ook aan het werk! Nogniet veel zin maarhet is maar max. 4 uur.
Daarna wou ik lekkerrzonnen als de bewolking hier wegtrrkt iig
.
Goedemorgen! Ik mag zo ook aan het werk! Nogniet veel zin maarhet is maar max. 4 uur.
Daarna wou ik lekkerrzonnen als de bewolking hier wegtrrkt iig
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Ja ik ga weer studeren
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Goedemorgen!
Weer een dag werken voor de boeg. En verder niet veel. Misschien even naar mijn ouders.
Fijne dag!
Weer een dag werken voor de boeg. En verder niet veel. Misschien even naar mijn ouders.
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen allemaal! Vandaag mijn vrije dag en uitgerekend nu is de lucht grijs (zw friesland) Als ik de weerman op rtl 4 mag geloven, komt dat nog goed.. Nou ja, daar gaan we dan maar vanuit..
Er staat nog een tandartsbezoekje op het programma vandaag, had de hele week last van mijn kies, en raad eens: nu nergens last meer van.. Nou ja, het kan ook geen kwaad als hij mijn gebit even checkt, wil niet met ellende zitten als ik op vakantie ben volgende week.
Fijne dag allemaal!
Er staat nog een tandartsbezoekje op het programma vandaag, had de hele week last van mijn kies, en raad eens: nu nergens last meer van.. Nou ja, het kan ook geen kwaad als hij mijn gebit even checkt, wil niet met ellende zitten als ik op vakantie ben volgende week.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
De zon schijnt hier al volop naar binnen dus alle deuren staan open en waait nu lekker door. Kort geslapen maar ik heb een volle dag vandaag. Zo eerst sporten, boodschappen doen, notulen afmaken en dan komt er een vriendin lunchen en daarna nog een late dienst.
En dat allemaal met dit lekkere weer!
Tof dat je weer gaat studeren stuiterbal, welke studie?!? Werkse ibbeltje en succes bij tandarts break a day!
Fijne dag!
De zon schijnt hier al volop naar binnen dus alle deuren staan open en waait nu lekker door. Kort geslapen maar ik heb een volle dag vandaag. Zo eerst sporten, boodschappen doen, notulen afmaken en dan komt er een vriendin lunchen en daarna nog een late dienst.
En dat allemaal met dit lekkere weer!
Tof dat je weer gaat studeren stuiterbal, welke studie?!? Werkse ibbeltje en succes bij tandarts break a day!
Fijne dag!
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen,
Ik wil gaan zwemmen met mijn man, dus denk pas even de bikini's die ik heb.. past niet. Mijn boobs zijn veel en veel te groot. Ik ga toch. Pech! Als het teminste wegtrekt de wolken.. heb ik vrij genomen voor niets anders.
Ik wil gaan zwemmen met mijn man, dus denk pas even de bikini's die ik heb.. past niet. Mijn boobs zijn veel en veel te groot. Ik ga toch. Pech! Als het teminste wegtrekt de wolken.. heb ik vrij genomen voor niets anders.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Goedemorgen, ik ben alweer sinds 7 uur aan het werk. Ik moet vanmiddag wat dingen in huis doen, maar denk dat ik het even vlug doe en dan de zon in.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Goedemorgen,
Een hele fijne dag Stuit! Geniet van de laatste daagjes.
Vandaag een poets, sport en boodschappendagje. Vannavond bbq met vrienden en ik wil graag nog even in de zon zitten maar dat gaat wel lukken.
Fijne dag allenmaal en PC veel plezier op het strand!
Een hele fijne dag Stuit! Geniet van de laatste daagjes.
Vandaag een poets, sport en boodschappendagje. Vannavond bbq met vrienden en ik wil graag nog even in de zon zitten maar dat gaat wel lukken.
Fijne dag allenmaal en PC veel plezier op het strand!
Gast- Gast
Pc, dus we moeten je maar Pamela Anderson gaan noemen?
Goedemorgen trouwens.
Ik heb prima geslapen. Ik ga zo even douchen, wasje draaien en ophangen, stofzuigen en misschien nog wat poetsen. Dan even wat boodschapjes doen en vanmiddag komt een vriendin met haar zoontje. Verder nog geen plannen. Vanavond avondje voor mezelf, lief gaat motor rijden met zijn broer.
Fijne dag allemaal.
Goedemorgen trouwens.
Ik heb prima geslapen. Ik ga zo even douchen, wasje draaien en ophangen, stofzuigen en misschien nog wat poetsen. Dan even wat boodschapjes doen en vanmiddag komt een vriendin met haar zoontje. Verder nog geen plannen. Vanavond avondje voor mezelf, lief gaat motor rijden met zijn broer.
Fijne dag allemaal.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen!
Ik heb weken geleden al afgesproken met een vriendin te gaan shoppen en we gaan dat ook gewoon doen, hitte of niet;-) Ik ben gister al naar het strand geweest dus ik heb mijn bakuurtjes al wel gehad;-)
Fijne dag!!
Ik heb weken geleden al afgesproken met een vriendin te gaan shoppen en we gaan dat ook gewoon doen, hitte of niet;-) Ik ben gister al naar het strand geweest dus ik heb mijn bakuurtjes al wel gehad;-)
Fijne dag!!
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Goedemorgen
Hier ook een kort nachtje, maar ik kom de dag vast wel door. Ik ga zo eerst even de stad in en daarna nog helpen op stage. Daarna nog ff naar IKEA en dan huishouden. Voor vanavond heb ik nog geen plannen, dat zie ik dan wel weer.
Fijne dag iedereen !
Hier ook een kort nachtje, maar ik kom de dag vast wel door. Ik ga zo eerst even de stad in en daarna nog helpen op stage. Daarna nog ff naar IKEA en dan huishouden. Voor vanavond heb ik nog geen plannen, dat zie ik dan wel weer.
Fijne dag iedereen !
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Goedemorgen,
Ik heb verschrikkelijk slecht en veel te kort geslapen, ben ook nog helemaal suf.
Vandaag aan mijn scriptie werken en solliciteren.
Fijne dag allemaal!
Ik heb verschrikkelijk slecht en veel te kort geslapen, ben ook nog helemaal suf.
Vandaag aan mijn scriptie werken en solliciteren.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemorgen!
Ik ga zo met mijn vriend en hondje naar het water. Daarna boodschappen doen en vanavond gaan we waarschijnlijk barbecuen.
Een fijne (zonnige) dag allemaal!
Ik ga zo met mijn vriend en hondje naar het water. Daarna boodschappen doen en vanavond gaan we waarschijnlijk barbecuen.
Een fijne (zonnige) dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen! Ik ga zo een derde laag verf op wat kozijnen smeren, de tuin wieden, onkruid trekken in een ander stukje grond enn ehh. Ohja, een brood halen. Daarna hoop ik even tijd te hebben om in onze hangmat te liggen in de tuin
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb redelijk geslapen. Ik ga zo meteen even sporten en daarna lekker in het zwembad liggen hier in de tuin, lekker genieten van een van de laatste mooie zomerdagen denk ik zo.
Fijne dag allemaal!
Ik heb redelijk geslapen. Ik ga zo meteen even sporten en daarna lekker in het zwembad liggen hier in de tuin, lekker genieten van een van de laatste mooie zomerdagen denk ik zo.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Mijn vriend en zoon zijn samen een stuk fietsen dus ik heb nu even het rijk alleen
We hebben vandaag eigenlijk niks bijzonders op de planning staan. We blijven vanmiddag lekker thuis en S. kan dan lekker in z'n zwembadje zitten. Vanavond nog even op visite bij een vriendin en de boel thuis nog versieren want morgen wordt mijn kleine boef alweer 2!
Fijne dag allemaal!
Mijn vriend en zoon zijn samen een stuk fietsen dus ik heb nu even het rijk alleen
We hebben vandaag eigenlijk niks bijzonders op de planning staan. We blijven vanmiddag lekker thuis en S. kan dan lekker in z'n zwembadje zitten. Vanavond nog even op visite bij een vriendin en de boel thuis nog versieren want morgen wordt mijn kleine boef alweer 2!
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Hier liggen we alweer lekker in de zon:). Net ff naar t dorp geweest, en straks werken (maar is niet heel erg, want daar is t lekker koel)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Goeiemorgen!
Ik zou vandaag met een vriendin afspreken, maar die voelt zich niet lekker.
Dus spontaan een dagje extra "vrij"...
Zaterdag gaan we voor 4 weken op vakantie en zou best vast wat wasjes kunnen doen, schoonmaken, spullen klaarleggen.
Maar ik heb weinig zin.... Zit lekker op de bank, concert van de 3J's te kijken van gisteravond!
Ik zou vandaag met een vriendin afspreken, maar die voelt zich niet lekker.
Dus spontaan een dagje extra "vrij"...
Zaterdag gaan we voor 4 weken op vakantie en zou best vast wat wasjes kunnen doen, schoonmaken, spullen klaarleggen.
Maar ik heb weinig zin.... Zit lekker op de bank, concert van de 3J's te kijken van gisteravond!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen donderdag!!
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag!