Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pff waarom slaapt ze soms snachts niet?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Pff waarom slaapt ze soms snachts niet? Empty Pff waarom slaapt ze soms snachts niet?

Bericht  Pussycat di 24 jul 2012 - 14:40

Zo vreemd...
Maakt niet uit wat ik overdag met d'r doe. Maar af en toe heeft ze er een nachts tussen zitten dan is ze om 3:00 uur klaar wakker en wilt dan ook echt niet meer slapen. Is hartstikke vrolijk en lijkt gewoon wel uitgeslapen.

Normaal maakt ze nachten van rond 20:00/21:00 uur tot de volgende dag 8:00 uur.
S'middags slaapt ze vaak nog 1 tot 2 uurtjes meestal van 12 tot 1 á 2. Dit heeft ze echt nog nodig want ze slaapt vrijwel direct als ik haar in bed leg.
Dus zoveel slaapt ze nou ook weer niet...

Waarom is ze dan snachts wakker. Baal er echt van want morgen(vandaag) zouden we naar de kinderboerderij enzo gaan met schoonouders, maar dat hoef ik nu niet te doen, want straks is ze wel strontvervelend van de moeheid natuurlijk....

Ze heeft dit trouwens pas sinds ze 16/17 maanden is zo eens in de zoveel tijd. Meer kindjes die hier ineens last van hadden? En wat doen jullie hiermee? Kan je er iets mee.... Ik kan uren bij d'r bedje zitten dan valt ze niet in slaap ook niet in ons bed. Ik weet het niet meer, maar ben wel moe Pff waarom slaapt ze soms snachts niet? 394967 Gelukkig mag ik mijn man wakker maken om 6 uur dan wisselen we even om.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff waarom slaapt ze soms snachts niet? Empty Re: Pff waarom slaapt ze soms snachts niet?

Bericht  Pussycat di 24 jul 2012 - 14:56

Echt het spoort niet hoor... ze zit boordevol energie ze staat nu naast me te ''springen''
Dan roept ze 1....2..... 33333 en dan probeert ze te springen Sleep

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff waarom slaapt ze soms snachts niet? Empty Re: Pff waarom slaapt ze soms snachts niet?

Bericht  Steep di 24 jul 2012 - 16:26

Ik kan je een hand geven. Weken gaat het hier al zo. Ik ben echt kapot. Meestal wordt R rond een uurtje of half 4 wakker en gaat dan pas weer slapen rond 6 uur. Alleen nu was het net van 2 tot 4 (en werd net weer wakker maar hij slaapt nu in ons bed). Ik ben zo ontzettend moe dat ik de tranen over mijn wangen heb van vermoeidheid en frustratie. Ik weet niet wat ik moet doen of waar het aan ligt. Dus idd, als iemand de gouden tip heeft graag.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff waarom slaapt ze soms snachts niet? Empty Re: Pff waarom slaapt ze soms snachts niet?

Bericht  Pussycat di 24 jul 2012 - 16:34

Vervelend steep Pff waarom slaapt ze soms snachts niet? 1371890812 Als ik de oplossing heb meld ik het je.
PFf wat rot dat het bij jou al weken zo gaat.

MAar hij slaapt daarna dus wel weer?
Ze zit hier nog te stuiteren Pff waarom slaapt ze soms snachts niet? 394967 die slaapt echt niet weer voor 12 uur.
En dan heb ik gisteren nog avonddienst gehad ook tot 12 uur Sleep dan is het helemaal rot.
De hele dag voel je je ook als een zombie trouwens bah.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff waarom slaapt ze soms snachts niet? Empty Re: Pff waarom slaapt ze soms snachts niet?

Bericht  Steep di 24 jul 2012 - 16:39

Dat meen je! De dag is gewoon begonnen voor haar? Jeetje dat lijkt me nog zwaarder als wat ik nu heb hoor pooeeh!

Hij gaat idd na een paar uur wel weer slapen maar hij is net zoals jouw dochter klaar en klaar wakker. Vrolijk en lachen erbij. Dat zombie gevoel ken ik ook maar al te goed helaas. Wel fijn dat je kan afwisselen, mijn man moet om 6 uur op om vervolgens rond een uurtje of 20 uur thuis te komen dus dat gaat hier niet werken.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff waarom slaapt ze soms snachts niet? Empty Re: Pff waarom slaapt ze soms snachts niet?

Bericht  Pussycat di 24 jul 2012 - 17:08

Ja bij haar is de dag gewoon begonnen hoor. Pff waarom slaapt ze soms snachts niet? 394967 Best stom ze is dan superdruk aanwezig. Maar heeft ook wel weer de rust om bijvoorbeeld een puzzel helemaal te maken of een spelletje met mij te doen en zodra dat klaar is gaat ze weer druk doen.
Hier kunnen we ook niet altijd afwisselen hoor, maar hij heeft nu lekker vakantie Pff waarom slaapt ze soms snachts niet? 281626781
En ik moet vanavond weer werken maar goed dat begint smiddags om half 3 al.
Maar heeft jou zoon het elke dag dan tegenwoordig? Of ook eens in de zoveel tijd.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff waarom slaapt ze soms snachts niet? Empty Re: Pff waarom slaapt ze soms snachts niet?

Bericht  Steep di 24 jul 2012 - 17:35

Ik ben de dag ook maar begonnen. Wasje staat aan, vaatwasser draait en nu maar hopen dat ik vanmiddag wat uurtjes met R kan meepikken. Overigens is hij dan wel zo dat hij nu tot half 11 wil slapen. Maar dat gaat niet door, want dan krijgt hij een heel apart ritme. Hij doet dit inderdaad elke dag/nacht sinds 2 maanden nu, maar meestal was het wel voorbij zodra hij bij ons in bed kwam. Maar op 1 of andere manier kan hij zijn draai niet vinden. Ik zie aan hem dat hij moe is want zijn ogen draaien weg, maar als ik hem neerleg draait hij zich op zijn buik en verschijnt er een grote glimlach achter zijn speen..
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff waarom slaapt ze soms snachts niet? Empty Re: Pff waarom slaapt ze soms snachts niet?

Bericht  Nana di 24 jul 2012 - 19:09

En als je haar meeneemt in jullie bed?
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff waarom slaapt ze soms snachts niet? Empty Re: Pff waarom slaapt ze soms snachts niet?

Bericht  Linda di 24 jul 2012 - 19:12

Vervelend Pussycat! Kan het niet met de warmte te maken hebben?

Hier is dochter de laatste dagen ook opeens 's nachts wakker. Ze dacht eergisterennacht zelfs dat ze om 2 uur wel even tv mocht kijken. Vannacht was ze ook weer om 2 uur wakker. Ze is echt intens verdrietig dan. Ze was de hele tijd papa aan het roepen, maar die lag in diepe slaap. Dus toen ben ik erheen gegaan, maar ze was ontroostbaar en bleef om papa roepen. Toen heb ik m'n man wakker gemaakt en heeft hij het overgenomen. En toen begon ze dus helemaal verdrietig om mij te roepen. Ik snap er niks van...

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff waarom slaapt ze soms snachts niet? Empty Re: Pff waarom slaapt ze soms snachts niet?

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 20:02

Die fases heeft L ook gehad. Ik zei dan dat hij best wakker mocht zijn, maar wel in zijn eigen bed en dat mama weer ging slapen. Na een paar weken was het ook zo ineens weer over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pff waarom slaapt ze soms snachts niet? Empty Re: Pff waarom slaapt ze soms snachts niet?

Bericht  Printje di 24 jul 2012 - 20:05

Luce schreef:Die fases heeft L ook gehad. Ik zei dan dat hij best wakker mocht zijn, maar wel in zijn eigen bed en dat mama weer ging slapen. Na een paar weken was het ook zo ineens weer over.

+1 hij mocht er dan niet uit omdat hij dan idd ook echt niet meer te stoppen was. Het was dan net zo'n opgevoerd Duracell konijntje....
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff waarom slaapt ze soms snachts niet? Empty Re: Pff waarom slaapt ze soms snachts niet?

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 20:08

S. heeft dat ook wel eens dat hij om 1 uur s'nachts wakker wordt ofzo. Dan gaan we even met hem naar de kamer en na een half uur proberen we hem naar bed te doen. Als dat niet lukt gaathij meestal bij ons in bed. Gisteren hadden we ook zo'n nacht. Hij was van 1 tot kwart over 3 wakker. Hij lag tussen ons maar viel maar niet in slaap. En m'n wekker ging om 5.45 weer want ik moest van 7 tot 18.00 werken. Sleep

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pff waarom slaapt ze soms snachts niet? Empty Re: Pff waarom slaapt ze soms snachts niet?

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 20:10

Printje schreef:
Luce schreef:Die fases heeft L ook gehad. Ik zei dan dat hij best wakker mocht zijn, maar wel in zijn eigen bed en dat mama weer ging slapen. Na een paar weken was het ook zo ineens weer over.

+1 hij mocht er dan niet uit omdat hij dan idd ook echt niet meer te stoppen was. Het was dan net zo'n opgevoerd Duracell konijntje....

Ik haalde hem er inderdaad ook nooit uit. Want dan was hek van de dam haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pff waarom slaapt ze soms snachts niet? Empty Re: Pff waarom slaapt ze soms snachts niet?

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 20:13

hier hebben we die periodes ook gehad, dan kwam ze gewoon bij ons op de kamer zodat we haar in de gaten konden houden en gingen wij in bed liggen en een poging doen tot verder slapen. Meestal was het na een half uurtje of een uurtje wel afgelopen en viel ze weer in slaap.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pff waarom slaapt ze soms snachts niet? Empty Re: Pff waarom slaapt ze soms snachts niet?

Bericht  Printje di 24 jul 2012 - 20:14

Luce schreef:
Printje schreef:
Luce schreef:Die fases heeft L ook gehad. Ik zei dan dat hij best wakker mocht zijn, maar wel in zijn eigen bed en dat mama weer ging slapen. Na een paar weken was het ook zo ineens weer over.

+1 hij mocht er dan niet uit omdat hij dan idd ook echt niet meer te stoppen was. Het was dan net zo'n opgevoerd Duracell konijntje....

Ik haalde hem er inderdaad ook nooit uit. Want dan was hek van de dam haha.

Hier dus ook, aan de ene kant enorm lachwekkend want hij leek dan serieus echt zat ofzo zo gek was hij aan het doen. We hebben het een keertje opgenomen, leuk voor later hahaha, eerst de klok 03.21 ofzo en dan R. die als een idioot rond aan het rennen is.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff waarom slaapt ze soms snachts niet? Empty Re: Pff waarom slaapt ze soms snachts niet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum