Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Snachts werken

2 plaatsers

Ga naar beneden

Snachts werken Empty Snachts werken

Bericht  Gast zo 10 jun 2012 - 4:14

Zijn er hier mensen die snachts werken? Ik heb een nieuwe baan waarbij ik snachts ga werken namelijk en ben benieuwd naar ervaringen.

Ik werk 4 dagen en dan 10 uur per nacht, daarna ben ik 3 nachten vrij. Ik zou graag willen weten hoe jullie ritme ongeveer is. Slapen jullie na de 4e dag overdag bijvoorbeeld, en hoe doe je dat de dag voordat je gaat werken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Snachts werken Empty Re: Snachts werken

Bericht  Beachgirl zo 10 jun 2012 - 4:21

Ik draai nachtdiensten van 3 of van 4 nachten. begin dan om 23 uur en ben klaar om half 9.



De dag dag ik begin met de nachtdienst slaap ik vaak uit, lukt dat niet dan ga ik afhankelijk van hoe ik me voel achter in de middag nog 2 uurtjes slapen.

Tijdens de nachtdienst lig ik rond 9 uur/half 10 's ochtends in bed en dan slaap ik tot een uurtje of 5. Dan ga ik douchen, chillen en rond een uurtje of 8 warm eten. (heb als ik net wakker ben vaak nog geen trek).

De ochtend dat ik klaar ben met mijn dienst ga ik vaak tot +/- een uurtje of 1 nog slapen maar dat ligt er ook aan hoe ik me voel.

Bij ons ben je in de nachtdienst met zijn 2en, en zijn we meestal tot een uurtje of 2 bezig. Daarna rustig tot een uurtje of 6. En dan vanaf 6 tot 8 zijn we weer redelijk bezig. In rustige nachten kunnen wij vaak met de beentjes languit en even de ogen dichtdoen.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snachts werken Empty Re: Snachts werken

Bericht  Gast zo 10 jun 2012 - 5:14

Ok bedankt voor je reactie! En wat eet je tijdens je werk bijvoorbeeld?

Een collega van mij eet namelijk sochtendss warm en savonds ontbijt haha, ik zie mezelf dat niet doen eigenlijk :O

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Snachts werken Empty Re: Snachts werken

Bericht  Beachgirl zo 10 jun 2012 - 5:20

Kenza schreef:Ok bedankt voor je reactie! En wat eet je tijdens je werk bijvoorbeeld?

Een collega van mij eet namelijk sochtendss warm en savonds ontbijt haha, ik zie mezelf dat niet doen eigenlijk :O



Tijdens de nacht eet ik boterhammen, (tosti's) fruit, yoghurt, cup-a-soup, noodles, restjes pasta of nasi ofzo. (niet alles in 1 nacht hoor!!)

Ik sleep vaak van alles mee omdat ik niet van tevoren weet waar ik trek in heb. Warm eten doe ik gewoon 'savonds. Heb in de nacht nooit trek in "zwaar" eten.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snachts werken Empty Re: Snachts werken

Bericht  Beachgirl zo 10 jun 2012 - 5:24

Ik heb ook collega's die het ritme van de dag overnemen zegmaar.

Die doen 's ochtends als ze klaar zijn met werken alsof het 5 uur smiddags is en gaan naar huis, een wijntje doen, daarna eten koken en dan tussen de middag rond een uur of 12/1 pas naar bed. Dan rond 9 uur 's avonds eruit, douchen, "ontbijten" en dan naar het werk

Heb dat 1 nacht geprobeerd maar ik ben 's ochtends zo moe dat ik gewoon lekker naar mijn bed wil.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snachts werken Empty Re: Snachts werken

Bericht  Curious zo 10 jun 2012 - 5:34

Toen ik nog nachtdiensten had deed ik t net zo als beachgirl.

Mijn vriend heeft nog steeds nachtdiensten en die doet het ook zo. Alleen gaat hij snachts wel warm eten, en in de avond ook met mij, dus eet hij twee keer warm. Hij vind dat fijn.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Snachts werken Empty Re: Snachts werken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum