Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Infacol?

+6
mauwmauw
loesje
Mikki
Darius
Tania
Pussycat
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Infacol? - Pagina 2 Empty Re: Infacol?

Bericht  Tania do 27 jan 2011 - 1:10

Pussycat schreef:
Pussycat schreef:Nee ik heb het niet geproefd. Ik ging ervan uit dat het gewoon naar sinaasappel smaakte. Lekker en zoet gemaakt speciaal voor baby's. Maar ik begrijp nu dat dat dus niet het geval is. Raar kind heb ik dan :P Maar ja hij eet sowieso echt alles wat hij in z'n mond krijgt.

Nou sinaasappels smaken toch echt anders... Dit lijkt meer op behangplaksel ofzo, maar dat weet ik niet zeker want dat heb ik toevallig nog nooit geproefd Wink En zoet is het ook zeker niet.
Haha wel makkelijk trouwens zo'n kind dat alles eet :P .... of niet natuurlijk.

Zo vannacht ging echt perfect! Ik heb weer een slaapbaby.
Geen 1 keer gehuilt vannacht. Zou dat spul al zo snel werken? Ideaal zeg. Om 22:00 kreeg ze de borst en zijn we gaan slapen. Ze werd toen weer om 3:00 wakker weer de borst gehad. Toen werd ze wakker om 7:00. Lekkér zeg.
Alleen een beetje jammer dat je zo 1,5 uur kwijt bent icl. verschonen en opnieuw in slaap vallen.
Maar dit is echt zóveel beter dan die krampen waardoor ze de hele nacht wakker is totdat ze uiteindelijk door vermoeidheid toch in slaap valt.

Wat goed dat het waarschijnlijk al gewerkt heeft. Toch fijn om wat meer rust te krijgen. Hopen dat ze de komende nachten ook zo fijn blijft slapen.

Het rook naar sinaasappel dus vandaar dat ik dacht het zal daar wel naar smaken Very Happy Het is wel handig hoor dat hij alles lust. Alleen eet hij ook papier (folders), mama's kleren en hij likt de vuilnisbak af pale .

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum