Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie kan mij helpen, foto's delen met picasa

Ga naar beneden

Wie kan mij helpen, foto's delen met picasa Empty Wie kan mij helpen, foto's delen met picasa

Bericht  Monte di 24 jul 2012 - 2:38

Ik heb zojuist picasa gedownload en er is een groepsaccount aangemaakt waar ik mee kan inloggen. Maar ik heb echt geen idee hoe ik nu verder moet. Er moet een map aangemaakt worden met mijn naam en daar moeten foto's in komen te staan dit iedereen van de groep kan zien. Ik zie nu links allemaal mappen van op mijn computer staan en die mogen natuurlijk niemand zien. Maar hoe maak ik dus zo'n aparte map en zet daar mijn foto's in(die overigens op een externe, aangekoppelde harde schijf staan).
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kan mij helpen, foto's delen met picasa Empty Re: Wie kan mij helpen, foto's delen met picasa

Bericht  Monte di 24 jul 2012 - 7:35

Niemand die het weet? ik ben al 2 uur bezig met foto's importeren in een map met mijn naam en nu het eindelijk klaar is druk ik op uploaden(duurde ook nog zo'n 10 min) en ik druk op online bekijken en dan geeft hij een error(dat ik niet bevoegd ben om te kijken). Wat doe ik toch allemaal fout?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum