Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Laptop aansluiten op tv ZONDER HDMI (?) aansluiting..

4 plaatsers

Ga naar beneden

Laptop aansluiten op tv ZONDER HDMI (?) aansluiting.. Empty Laptop aansluiten op tv ZONDER HDMI (?) aansluiting..

Bericht  Bazinga di 24 jul 2012 - 2:16

Iemand? Very Happy

Ik lees op Internet wel over een VGA aansluiting, schijnbaar iets dat wél op je laptop past, maar ik snap er weinig van en ik ben er zo'n leek in... Ik wil m'n laptop op m'n tv aansluiten, maar m'n laptop heeft dus geen HMDI aansluiting, de tv wel en ik heb de kabel ook wel, alleen nu dus nog een tussenstukje ? Of zo.. Ik heb wel op Google gezocht, maar heb er nog een uitleg bij nodig. Vind ook genoeg VGA.. dingen.. Bij Mediamarkt bijv maar dan weet ik nog niet hoe 't moet/werkt.

Iemand enig idee zodat ik niet naar een winkel hoef? (Geen tijd voor. Of nouja, mss wel tijd, maar niet echt zin...)
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Laptop aansluiten op tv ZONDER HDMI (?) aansluiting.. Empty Re: Laptop aansluiten op tv ZONDER HDMI (?) aansluiting..

Bericht  Silver di 24 jul 2012 - 2:27

Ik weet niet wat je precies wilt. Maar om het beeld via je tv te kijken heb je een beeldschermkabel nodig. Geen idee hoe die heet. Dat heb ik ook een periode gedaan om mijn soapies op groot scherm te kijken, alleen het geluid kwam dan van de laptop en dat klonk nergens naar.

*edit* ik bedoel dus ook een VGA kabel. sorry..
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Laptop aansluiten op tv ZONDER HDMI (?) aansluiting.. Empty Re: Laptop aansluiten op tv ZONDER HDMI (?) aansluiting..

Bericht  Carra di 24 jul 2012 - 5:16

Laptop aansluiten op tv ZONDER HDMI (?) aansluiting.. VGA_Kabel_10_Met_4a05ccc5322ea