Router aansluiten en verbinding maken
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Router aansluiten en verbinding maken
Mijn vader heeft een week geleden een Ipad gekocht. Hij bleek alleen geen router te hebben en dus was het ding niet te gebruiken. Inmiddels heeft hij via Marktplaats een router gevonden en wil hem nu aansluiten. Ze missen alleen een netwerksleutel om de verbinding tot stand te laten komen. Kan iemand mij vertellen hoe ze aan de netwerksleutel komen?
Hij belt mij, maar ik heb zo geen verstand van internet.
Hij belt mij, maar ik heb zo geen verstand van internet.
Gast- Gast
Re: Router aansluiten en verbinding maken
Die staat meestal in het boekje, maar als die andere persoon hem al gebruikt heeft kan het zijn dat diegene zelf een wachtwoord ingevoerd heeft.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Dank je voor jouw antwoord, Lejow.
Ik kom er net achter, dat ze enkel het kastje hebben meegekregen en geen installatiecd en/of boekje. Ze zijn een beetje genept. Dat krijg je als je er geen verstend van hebt.
Ik kom er net achter, dat ze enkel het kastje hebben meegekregen en geen installatiecd en/of boekje. Ze zijn een beetje genept. Dat krijg je als je er geen verstend van hebt.
Gast- Gast
Oef.. dan is het vrij lastig om er achter te komen...
Er is een bepaalde link waarmee je kunt inloggen op je router, maar weet niet precies hoe dat moet.
Misschien weet de helpdesk van hun internetaanbieder dit wel.
Het kan zijn dat je daar je WW kunt veranderen.
Er is een bepaalde link waarmee je kunt inloggen op je router, maar weet niet precies hoe dat moet.
Misschien weet de helpdesk van hun internetaanbieder dit wel.
Het kan zijn dat je daar je WW kunt veranderen.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ze proberen het nog even via de persoon zelf. En ik hoop dat het ze lukt. En anders moeten ze inderdaad even bellen met hun provider. Ik hoop dat het ze lukt. Anders ben ik degene die ze genept heeft, want ik zei dat ze een router via marktplaats moesten kopen.
Gast- Gast
Staat de netwerksleutel ook niet onderop de router? Soms staat daar namelijk op een stickertje het serienummer, gebruikersnaam, password en netwerksleutel. Meestal kun je een router resetten en de standaard instellingen weer gebruiken.
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Dit jaTyrael schreef:Staat de netwerksleutel ook niet onderop de router? Soms staat daar namelijk op een stickertje het serienummer, gebruikersnaam, password en netwerksleutel. Meestal kun je een router resetten en de standaard instellingen weer gebruiken.
Je kunt een lange reset doen door bijv de knop extra lang in te drukken.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb inmiddels alle antwoorden. Dus ik vanavond netjes naar mijn vader toe, want dan zou ik hem wel even helpen. Liggen ze beiden te slapen en kom met geen mogelijkheid binnen. Tja, dan moeten ze het zelf maar doen hoor.
Dank jullie wel.
Dank jullie wel.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Router en beveiligingssleutel
» Aansluiten in de rij
» Ok, ik zal me ook aansluiten in de rij ;-)
» Ik zoek basic shirts die hoog aansluiten
» Laptop aansluiten op tv ZONDER HDMI (?) aansluiting..
» Aansluiten in de rij
» Ok, ik zal me ook aansluiten in de rij ;-)
» Ik zoek basic shirts die hoog aansluiten
» Laptop aansluiten op tv ZONDER HDMI (?) aansluiting..
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: