Router aansluiten en verbinding maken
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Router aansluiten en verbinding maken
Mijn vader heeft een week geleden een Ipad gekocht. Hij bleek alleen geen router te hebben en dus was het ding niet te gebruiken. Inmiddels heeft hij via Marktplaats een router gevonden en wil hem nu aansluiten. Ze missen alleen een netwerksleutel om de verbinding tot stand te laten komen. Kan iemand mij vertellen hoe ze aan de netwerksleutel komen?
Hij belt mij, maar ik heb zo geen verstand van internet.
Hij belt mij, maar ik heb zo geen verstand van internet.
Gast- Gast
Re: Router aansluiten en verbinding maken
Die staat meestal in het boekje, maar als die andere persoon hem al gebruikt heeft kan het zijn dat diegene zelf een wachtwoord ingevoerd heeft.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Dank je voor jouw antwoord, Lejow.
Ik kom er net achter, dat ze enkel het kastje hebben meegekregen en geen installatiecd en/of boekje. Ze zijn een beetje genept. Dat krijg je als je er geen verstend van hebt.
Ik kom er net achter, dat ze enkel het kastje hebben meegekregen en geen installatiecd en/of boekje. Ze zijn een beetje genept. Dat krijg je als je er geen verstend van hebt.
Gast- Gast
Oef.. dan is het vrij lastig om er achter te komen...
Er is een bepaalde link waarmee je kunt inloggen op je router, maar weet niet precies hoe dat moet.
Misschien weet de helpdesk van hun internetaanbieder dit wel.
Het kan zijn dat je daar je WW kunt veranderen.
Er is een bepaalde link waarmee je kunt inloggen op je router, maar weet niet precies hoe dat moet.
Misschien weet de helpdesk van hun internetaanbieder dit wel.
Het kan zijn dat je daar je WW kunt veranderen.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659