Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Router aansluiten en verbinding maken

3 plaatsers

Ga naar beneden

Router aansluiten en verbinding maken Empty Router aansluiten en verbinding maken

Bericht  Gast vr 26 aug 2011 - 4:08

Mijn vader heeft een week geleden een Ipad gekocht. Hij bleek alleen geen router te hebben en dus was het ding niet te gebruiken. Inmiddels heeft hij via Marktplaats een router gevonden en wil hem nu aansluiten. Ze missen alleen een netwerksleutel om de verbinding tot stand te laten komen. Kan iemand mij vertellen hoe ze aan de netwerksleutel komen?

Hij belt mij, maar ik heb zo geen verstand van internet. Embarassed

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Router aansluiten en verbinding maken Empty Re: Router aansluiten en verbinding maken

Bericht  Lejow vr 26 aug 2011 - 4:11

Die staat meestal in het boekje, maar als die andere persoon hem al gebruikt heeft kan het zijn dat diegene zelf een wachtwoord ingevoerd heeft.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Router aansluiten en verbinding maken Empty Re: Router aansluiten en verbinding maken

Bericht  Gast vr 26 aug 2011 - 4:18

Dank je voor jouw antwoord, Lejow.

Ik kom er net achter, dat ze enkel het kastje hebben meegekregen en geen installatiecd en/of boekje. Ze zijn een beetje genept. Dat krijg je als je er geen verstend van hebt. Laughing

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 26 aug 2011 - 4:24

Oef.. dan is het vrij lastig om er achter te komen...
Er is een bepaalde link waarmee je kunt inloggen op je router, maar weet niet precies hoe dat moet.
Misschien weet de helpdesk van hun internetaanbieder dit wel.
Het kan zijn dat je daar je WW kunt veranderen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast vr 26 aug 2011 - 4:31