Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen dinsdag

+8
Suus
Pompoen
silly-one
Oasis
slaatje
L!ND@
Lotus
Jezzie
12 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Goedemorgen dinsdag

Bericht  Jezzie ma 28 nov 2011 - 18:29

Goedemorgen!
Lekker geslapen?
Ik ben net wakker.
Ga werken van 7.00-13.00.
Vanmiddag boodschappen doen.
Fijne dag!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 19:04

Goedemorgen!

Ik moet vandaag ook weer werken tot 16:45, daarna een pakketje wegbrengen aan de andere kant van de stad, echt balen. Moet ook nog langs de Praxis iets ophalen, mn huis schoonmaken en langs mn ouders om te douchen. Weinig tijd over dus vandaag Sad

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 19:11

Goedemorgen!

Ik heb vandaag ook een drukke dag. Ik ga zo de deur uit om te werken. Eind van de middag naar de kapper en vanavond weer terug naar mijn werk voor een vergadering.

Een fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  Lotus ma 28 nov 2011 - 19:19

Goedemorgen,

Mijn nacht was weer geen succes. Ben ook alweer 2,5 uur echt wakker. Ik moet zo naar mijn psychiater. Verder geen verplichtingen vandaag. Ga even naar ZieZo, denk ik. En verder zie ik wel wat ik doe.

Fijne dag allemaal!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 19:27

Goedemorgen,

Hier lekker geslapen alleen heb ik sinds gisteravond een hele rare buikpijn, alsof er boven mijn navel een rand loopt waar een elastiek in zit aangetrokken :S Heel vervelend dus.

Geen idee nog wat ik ga doen vandaag, heb net wel een was aangezet.

Fijne dag all!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 19:28

Oh men wat ben ik moe. Heb gisternacht en afgelopen nacht tot een uur of 3 gewerkt aan mijn studieprestatie voor de master die ik vandaag in moet leveren. Helaas werk ik gewoon fulltime dus weer om 6u opgestaan en vandaag school en werken tot 11u.

Daarnaast moet ik woensdag voor mijn werk een heel grote opdracht afhebben, zo snel mogelijk een offerte versturen en donderdagavond nog een draaiboek afgeven. Ik weet even niet meer hoe ik dat allemaal moet bolwerken...zo moe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 20:13

Goedemorgen,

Ik heb al 2 nachten ruk geslapen. Mijn mannetje is ziek en ligt dus al 2 nachten bij mij in bed. Hij hoest enorm en werd steeds bij elke hoest huilend wakker. Sad
Zo meteen maar eens de kinderarts bellen waarmee hij verbonden staat. Ik heb zo´n idee dat het vandaag een dagje ziekenhuis gaat worden.
Verder ik dus een dag vrij zou eigenlijk moeten werken maar dat gaat dus niet door. Even met mijn manneke tutten en zorgen dat hij weer beter word !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  L!ND@ ma 28 nov 2011 - 20:21

Goedemorgen! Heb eindelijk weer eens heerlijk geslapen. Dat doet een mens goed! Ik zit nu te wachten op de bus en dan ga ik naar mijn werk. Fijne dag allemaal!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  slaatje ma 28 nov 2011 - 20:22

Goedemorgen,

Ik heb vanacht keihard geslapen. Gister heel slecht geslapen, dus was nu om half tien al weg. Vandaag weer werken tot 18 uur. Daarna helemaal niks meer. Morgen heerlijk een dag vrij.

Fijne dag allemaal.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  L!ND@ ma 28 nov 2011 - 20:23

Beterschap stuiter!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 20:28

Goedemorgen!

Zo eerst even werken.
Vanmiddag bij mijn schoonmoeder langs. Daar ligt nog veel kerstspullen op zolder. Die ga ik er even vanaf halen. Kan ik deze week even kijken wat ik er nog bij ga halen. Heb nu een veel groter huis.
Vanavond naar de kookcursus.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  Oasis ma 28 nov 2011 - 21:02

Goedemorgen!

Ik heb vandaag een beetje kunnen uitslapen en dat was wel ff lekker!
Zometeen naar school voor een gesprek, daarna meteen door naar stage en daar interviews houden met o.a. de directeur!

Vanavond lekker tv kijken met mijn vriend smile

Fijne dag allemaal!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  silly-one ma 28 nov 2011 - 21:07

Goedemorgen allemaal,

Ik weet niet wat ik vandaag ga doen. Ben niet gebeld om te werken dus zit weer een dag thuis. Rond 10 uur even een uitzendbureau bellen die een vacature hadden en verder beetje rommelen in huis.
Baal er wel van dat ik niet gebeld ben om te werken, doe liever iets dan dat ik nutteloos thuis zit.

Fijne dag allemaal.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 21:22

Goedemorgen!

Ondanks dat ik gisteren op een "normale" tijd op bed ben gegaan, sliep ik pas vrij laat. Vanochtend werd ik wakker van mijn thuistelefoon en aangezien ik wist wie er belde, maar even uit bed gegaan. Toen ik weer terug in bed was gekropen, bedacht ik me dat ik net zo goed uit bed kon blijven i.v.m. dag en nachtritme. En dus pruttelt de koffie, staat ATWT op en bedenk ik voor vandaag wat ik ga doen. smile

Fijne dag iedereen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  Pompoen ma 28 nov 2011 - 21:28

Goedemorgen,

ik ben gaar, heb geen oog dicht gedaan. Ik was gewoon te gespannen. Straks moet ik naar de orthopeed in Delft (uur rijden vanaf hier) en dat vind ik erg spannend. Ik denk dat ik te horen ga krijgen dat ik weer geopereerd moet worden, of in ieder geval dat we die weg in gaan inclusief onderzoeken. Ik wil aan de ene kant erg graag geopereerd worden omdat het een beetje mijn laatste optie is, aan de andere kant wil ik dat natuurlijk liever niet, ik zou liever horen dat hij denkt dat het binnen nu en een half jaar vanzelf over gaat... Maar dat is wishfull thinking en gaat niet gebeuren.
Ergens ben ik ook heel bang dat hij nu ineens zegt niet nog een keer te willen opereren...ik denk dat ik dan ga gillen.

Waar ik wel mee zit is dat mijn fysiotherapeut een brief heeft gestuurd, ik was daar wel mee akkoord, maar ik dacht dat ik hem zelf te lezen zou krijgen en dan mee kon nemen maar ze heeft 'm gefaxt. Ik weet niet precies wat ze er in gezet heeft maar ze vertelde dat ze het onder andere over mijn psychische (psychosomatische) klachten heeft gehad. En eigenlijk ben ik daar helemaal niet blij mee want die heb ik juist bewust niet verteld aan mijn orthopeed. Waarom? Omdat iedereen het er over eens is dat die heup geen psychosomatische stoornis is (en mijn hand ook niet) en ik graag serieus genomen wil worden op dat gebied. Nou heeft mijn arts zelf van binnen gezien dat mijn heup niet goed was dus ik hoop niet dat hij nu ineens vind dat ik eerst maar eens aan mijn psychische klachten moet gaan werken ofzo. Waarschijnlijk ben ik onnodig bang, ik hoop ook dat het wel los loopt. Maar baal er wel een beetje van dat mijn fysiotherapeut dat gedaan heeft al was het écht met de allerbeste bedoelingen.

Oeps...lang verhaal voor het dagcafe...

Daarna gaan we in ieder geval naar het strand en vanavond lekker sushi eten bij Sumo, daar heb ik wel erg zin in, ondanks mijn gaarheid!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  Suus ma 28 nov 2011 - 21:32

Goedemorgen!
Ik heb wel lekker geslapen, maar lag er wat te laat in, omdat we gisteren naar de bios zijn geweest, Twilight Very Happy Vandaag werken, daarna komen er een paar vriendinnen eten, en daarna zouden we koorrepetitie hebben, maar dat gaat helaas weer eens niet door...
Fijne dag!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  Pompoen ma 28 nov 2011 - 21:36

Gaat dat vaak niet door Suus?

Wij hebben de pech dat we op maandag repeteren waardoor er best een aantal dagen uitvallen. En dit jaar helemaal omdat sinterklaas ook op een maandag valt. Maar verder gaat het eigenlijk altijd door!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  Silver ma 28 nov 2011 - 21:39

Goedemorgen,

Ik heb niet echt lekker geslapen, nog last van de getrokken verstandskies. Durf nu ook nog niet te eten, dus ga maar aan het vloeibare eten. Straks even een slag huishouden doen. En vanmiddag op ziekenbezoek bij een vriendin.
Verder niet zoveel in de planning. smile

Fijne dag allemaal
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  Suus ma 28 nov 2011 - 21:41

тыквашка schreef:Gaat dat vaak niet door Suus?

Wij hebben de pech dat we op maandag repeteren waardoor er best een aantal dagen uitvallen. En dit jaar helemaal omdat sinterklaas ook op een maandag valt. Maar verder gaat het eigenlijk altijd door!
Nou, onze dirigente is best vaak ziek of haar stem kwijt, dus dan gaat het niet door. Dit is sinds de zomervakantie (dus drie maanden) al de derde keer. Vind het dus best vaak. En echt jammer, want vind het heerlijk om te zingen smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  Rovine ma 28 nov 2011 - 21:43

Goedemorgen!

Beetje een gewone dag vandaag, saai en niks bijzonders. Gewoon weer werken, uurtje sporten en daarna nog even op de bank zitten. Hopelijk is morgen wat minder suf.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 21:54



Ik ben bezig met de nieuwsbrief maken voor december smile ik ben dol op nieuwsbrieven schrijven I love you een vriendin van ons (mijn bedrijf) is erg productief bezig geweest en heeft meer dan 50 nieuwe email adressen verzameld, dus ik zit nu een prachtige actie te bedenken...

Oh en kerstkaarten natuurlijk! Mijne komt denk ik vandaag of morgen binnen, dan heb ik dat alvast maar gehad :face: heb al jaren geen kaarten meer gestuurd omdat ik altijd mijn geld stort aan 3FM, maar ik denk dat het dit jaar allebei kan

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  patjuhhh ma 28 nov 2011 - 22:14

Goedemorgen, ik heb lekker geslapen. Ging alleen wel laat slapen, dus een beetje gaar. Dadelijk de badkamer een goede poetsbeurt geven en vanmiddag gezellig met mijn moeder naar de Action. Verder geen plannen. Fijne dag allemaal.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  boekenwurm83 ma 28 nov 2011 - 23:18

ik ben tot 5 uur aan het werk, daarna gelijk naar de fitness en dan rond 7 uur thuis, snel hapje eten, nog iets schoonmaken en dan neerploffen op de bank.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen dinsdag Empty Re: Goedemorgen dinsdag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum