Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

geld terug krijgen van ex.. help!

+3
Lady4
Imperfect
Yela
7 plaatsers

Ga naar beneden

geld terug krijgen van ex.. help! Empty geld terug krijgen van ex.. help!

Bericht  Yela di 25 jan 2011 - 9:27

maart 2010 ging me relatie uit. omdat ik fulltime werkt betaalde ik veel maar mijn ex wilde alles altijd wel terug betalen dus hielden we alles bij.. na t uit was zou hij elke maand een deel betalen.
2x heeft hij een bedrag overgemaakt hierna niet meer.. ik mail hem constant hierover maar krijg allemaal rare reacties terug, ik had zelfs contact opgenomen met zn moeder.. was de wanhoop nabij.. ik had hem voorgesteld elke maand 50eu af te betalen dan duurt t nog wel heeeel lang ( het gaat namelijk om een paar honderd euro) maar dan weet ik waar k aan toe ben en het terug krijg..

inmiddels ben ik helemaal over hem heen en wil ik door hoe alles gelopen is nix meer met hem te maken hebben.. maar ik wil mn geld terug en moet hem dus steeds mailen wat k liever ook niet doe.. weet gewoon niet meer wat ik moet doen heb echt de neiging om met een brede oom en broer langs te gaan ofzo.. misschien maakt dat indruk.. dit klinkt heel stom maar weet het gewoon echt niet meer..
heeft iemand dit ook weleens gehad.. of weet iemand misschien wat ik anders kan doen?
bedankt.
Yela
Yela
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 12
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geld terug krijgen van ex.. help! Empty Re: geld terug krijgen van ex.. help!

Bericht  Imperfect di 25 jan 2011 - 9:30

Kun je hem niet mailen dat je contact op gaat nemen met de rechtsbijstand of iets dergelijks? Als je niks op papier hebt staan, heb je waarschijnlijk geen poot om op te staan, maar wellicht maakt het indruk bij hem?
Imperfect
Imperfect
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 66
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geld terug krijgen van ex.. help! Empty Re: geld terug krijgen van ex.. help!

Bericht  Yela di 25 jan 2011 - 9:33

nee hebben niks op papier staan en hij weet dan ook wel dat ik hem niks kan maken dus daar heb ik hem helaas niet mee :S
maar bedankt.
Yela
Yela
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 12
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geld terug krijgen van ex.. help! Empty Re: geld terug krijgen van ex.. help!

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 9:38

Ik ben bang dat je dan naar je geld kunt fluiten... Jij kon het toen in principe missen omdat je je fulltime werke. Ik zou zelf toen al niet hebben afgesproken dat hij het terug zou betalen. Ik zou dan gewoon meer betalen, naar rato dus. Zit ik wat minder en werkt hij fulltime mag hij meer betalen. Zo is hoe ik het een beetje zie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geld terug krijgen van ex.. help! Empty Re: geld terug krijgen van ex.. help!

Bericht  Imperfect di 25 jan 2011 - 9:41

Sja als je niks op papier hebt staan, heb je inderdaad geen poot om op te staan. Ik zou hem nog een keer bellen en uitleggen dat je je geld echt terug wil, en hem confronteren met zijn rare berichten steeds en het feit dat hij zich niet aan de afspraken houdt.

Mocht hij daarna nog steeds niet terugbetalen, zou ik het laten rusten. Erg klote dan van je geld, maar dat kan je het wel laten rusten en voorgoed afsluiten. Nu moet je er elke keer energie in stoppen, en dat levert ook elke keer weer irritaties en frustraties op. Hij weet dat jij hem toch niks kan maken, dus als hij niet wil terug betalen, zal hij dat waarschijnlijk ook niet gaat doen.
Imperfect
Imperfect
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 66
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geld terug krijgen van ex.. help! Empty Re: geld terug krijgen van ex.. help!

Bericht  Yela di 25 jan 2011 - 9:45

ik zei ook toen van joh ik werk fulltime en dat zit wel goed later ben jij de meer verdiener.. maar hij stond erop.. nu wil ik het wel gewoon terug omdat ik vooral veel geld heb gestoken in ons 2de app en hij toen eigenlijk al wist dat t gevoel weg was bij hem.. ja had t ff eerder gezegd..
en hij heeft mijn auto 'gekregen' (lang verhaal) maar ja hij heeft mij toen beloofd het terug te betalen en na alles is dat gvd wel het minste wat hij kan doen..

zijn best vriend wat tevens ook een goede vriend van mij is ga ik denk maar inschakelen voor hulp.. ik heb hem nooit er tussen willen zetten maar ben bang dat dat nog t enige is.. :S
Yela
Yela
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 12
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geld terug krijgen van ex.. help! Empty Re: geld terug krijgen van ex.. help!

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 11:33

Tja, helaas komt het me maar al te bekend voor. Ik heb hele drama's gehad met mijn ex, en heb het nu uiteindelijk maar laten zitten. Ik kan fluiten naar mijn geld, en zou het nu heel goed kunnen gebruiken, maar ik wil niks, maar dan ook niks meer met die kwal te maken hebben. Maar ik heb er wel van geleerd en zal never nooit meer geld uitlenen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geld terug krijgen van ex.. help! Empty Re: geld terug krijgen van ex.. help!

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 18:25

Mijn ex weet dat hij nog geld van mij krijgt, heb het er nog wel eens met hem over gehad. Hij wil het totaal niet terug hebben. Hij zei dat heb ik toen gegeven, dat mag je nu wel houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geld terug krijgen van ex.. help! Empty Re: geld terug krijgen van ex.. help!

Bericht  Lady4 di 25 jan 2011 - 20:36

Ik denk niet dat je dat geld nog gaat krijgen, hoe vaak je hem ook zult mailen of bellen of opzoeken. Heel zuur.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geld terug krijgen van ex.. help! Empty Re: geld terug krijgen van ex.. help!

Bericht  Makamba di 25 jan 2011 - 22:47

Dat geld krijg je niet meer terug, ook niet als je jullie gezamelijke vriend in gaat schakelen. Dat zou ik overigens helemaal niet doen. Geldkwesties lopen vaak gewoon niet goed af. Dat is een van de redenen waarom ik geen geld leen, maar het gewoon geef.

Als ik jou was zou ik het laten voor wat het is. Hoe vaak je ook belt, mailt, naar zijn moeder gaat of er nog iemand anders bij haalt, je geld krijg je gewoon niet meer terug. Je kunt je energie dus beter in andere dingen steken. Het is zuur, ik heb het ook een keer meegemaakt en daar ging het om een heel riant bedrag, maar ik heb het laten varen. Het kostte me gewoon teveel tijd en energie en die kon ik wel beter gebruiken en besteden.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geld terug krijgen van ex.. help! Empty Re: geld terug krijgen van ex.. help!

Bericht  aniet wo 26 jan 2011 - 0:52

Isabella schreef:Tja, helaas komt het me maar al te bekend voor. Ik heb hele drama's gehad met mijn ex, en heb het nu uiteindelijk maar laten zitten. Ik kan fluiten naar mijn geld, en zou het nu heel goed kunnen gebruiken, maar ik wil niks, maar dan ook niks meer met die kwal te maken hebben. Maar ik heb er wel van geleerd en zal never nooit meer geld uitlenen.
alsof ik dit heb geschreven! heel herkenbaar! Embarassed
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geld terug krijgen van ex.. help! Empty Re: geld terug krijgen van ex.. help!

Bericht  Inge wo 26 jan 2011 - 1:03

aniet schreef:
Isabella schreef:Tja, helaas komt het me maar al te bekend voor. Ik heb hele drama's gehad met mijn ex, en heb het nu uiteindelijk maar laten zitten. Ik kan fluiten naar mijn geld, en zou het nu heel goed kunnen gebruiken, maar ik wil niks, maar dan ook niks meer met die kwal te maken hebben. Maar ik heb er wel van geleerd en zal never nooit meer geld uitlenen.
alsof ik dit heb geschreven! heel herkenbaar! Embarassed
Hier precies hetzelfde verhaal.

Ik vrees ook dat je het geld niet meer terug zou krijgen. Als ik jou was zou ik het nog 1x proberen maar je daarna er bij neerleggen. Het is balen van je geld en totaal niet netjes van zijn kant uit, maar hij weet ook dondersgoed dat jij hem niks kunt maken.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geld terug krijgen van ex.. help! Empty Re: geld terug krijgen van ex.. help!

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 1:14

Persoonlijk zou ik zijn geld niet eens meer willen hebben vooral als je er zo'n moeite voor moet doen. Je geeft zelf als aan dat je met je ex ook helemaal niets meer te maken wil hebben en hem niet steeds wil mailen etc. laat het geld dan ook maar zitten, kan je zelf opnieuw beginnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geld terug krijgen van ex.. help! Empty Re: geld terug krijgen van ex.. help!

Bericht  Yela wo 26 jan 2011 - 2:09

vooral mijn omgeving pust me om er achter te gaan want ik ben er inderdaad klaar mee..
misschien hebben jullie wel gelijk en moet ik het achter me laten zodat alles gewoon echt klaar is en me dat negatieve blokje van me af kan laten vallen.. is al die negatievieteit dat geld nog wel waard.. goh ben geloof ik wat gaan inzien door jullie reacties.. thnx Very Happy
Yela
Yela
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 12
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geld terug krijgen van ex.. help! Empty Re: geld terug krijgen van ex.. help!

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 2:52

Yela schreef:vooral mijn omgeving pust me om er achter te gaan want ik ben er inderdaad klaar mee..
misschien hebben jullie wel gelijk en moet ik het achter me laten zodat alles gewoon echt klaar is en me dat negatieve blokje van me af kan laten vallen.. is al die negatievieteit dat geld nog wel waard.. goh ben geloof ik wat gaan inzien door jullie reacties.. thnx Very Happy

Goed zo! Niks aantrekken van je omgeving, die vinden zo'n soap vaak alleen maar spannend en moedigen het daarom aan. (is mijn ervaring soms)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geld terug krijgen van ex.. help! Empty Re: geld terug krijgen van ex.. help!

Bericht  Roze Roos wo 26 jan 2011 - 3:49

Inge schreef:
aniet schreef:
Isabella schreef:Tja, helaas komt het me maar al te bekend voor. Ik heb hele drama's gehad met mijn ex, en heb het nu uiteindelijk maar laten zitten. Ik kan fluiten naar mijn geld, en zou het nu heel goed kunnen gebruiken, maar ik wil niks, maar dan ook niks meer met die kwal te maken hebben. Maar ik heb er wel van geleerd en zal never nooit meer geld uitlenen.
alsof ik dit heb geschreven! heel herkenbaar! Embarassed
Hier precies hetzelfde verhaal.

Ik vrees ook dat je het geld niet meer terug zou krijgen. Als ik jou was zou ik het nog 1x proberen maar je daarna er bij neerleggen. Het is balen van je geld en totaal niet netjes van zijn kant uit, maar hij weet ook dondersgoed dat jij hem niks kunt maken.

Ook hier precies hetzelfde verhaal, krijg nog steeds 600 euro van mijn ex, geld wat hij geleend heeft en ik ook nu goed kan gebruiken. Maar na ruim 3 jaar zeuren en dan alleen maar 100 euro te hebben "gekregen" ben ik het zat, ik hoop dat hij er doodongelukkig mee gaat worden! Heb van de week het allerlaatste smsje verzonden dat ik NU mijn geld terug wil, hij negeert mij volledig en gezien het feit dat ik dat eigenlijk wel prima vind heb ik besloten het te laten.. Hoe cru ook, het is maar geld en op den duur maakt geld niet gelukkig.
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geld terug krijgen van ex.. help! Empty Re: geld terug krijgen van ex.. help!

Bericht  Yela do 27 jan 2011 - 7:01

wat zijn er veel meiden de dupe geworden van dit soort situatie's wat een eikels die exen!
ben er ook helemaal klaar mee, blij dat k topic heb geopend en daardoor dit ben gaan inzien om lkkr voor mezelf te kiezen Wink
Yela
Yela
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 12
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geld terug krijgen van ex.. help! Empty Re: geld terug krijgen van ex.. help!

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 7:07

Yela schreef:wat zijn er veel meiden de dupe geworden van dit soort situatie's wat een eikels die exen!
ben er ook helemaal klaar mee, blij dat k topic heb geopend en daardoor dit ben gaan inzien om lkkr voor mezelf te kiezen Wink

Heel goed. Het is niet leuk en het slaat eigenlijk nergens op, want het is gewoon JOUW geld en jij hebt er recht op, maar aan de andere kant is het maar geld en zo'n drama schoppen is ook niks. Dus, helaas, de eer aan jezelf houden en een dikke streep onder het verleden met hem trekken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geld terug krijgen van ex.. help! Empty Re: geld terug krijgen van ex.. help!

Bericht  Roze Roos do 27 jan 2011 - 7:14

Helemaal eens met Isabella!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geld terug krijgen van ex.. help! Empty Re: geld terug krijgen van ex.. help!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum