Eetgewoontes
+28
Raindrop
Highway
Muppetje
Jezzie
Marin
Jelin
bolus26
kwak
loesje
Gizmo
smooch
Minx
Aggi
Shy
Floor
LindaK
SarahKey
Océane
CCC
Annie24
Flower_L
Susan
Niene
Novalee
Parisienne
Slakje
Printje
Paper Crown
32 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Eetgewoontes
ik ben net als de vorige keer gek van tomatensoep wil elke dag wel 1 kopje soep
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Bij ons is de albert heijn tot 22:00 open, je wil niet weten hoe vaak hij om 21:55 met spoed nog naar de appie is gegaan hahaha. Laatste keer waren het moorkoppen maar toen hij er weer was, had ik geen zin meer. |Toen wilde ik tomaten. Maar de appie was dicht en om 07:00 weer open, stond ik daar 07:03 2 tomaten af te rekenen.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
bij D. dronk ik liters cola van de aldi op kamer temperatuur en uit de fles, vooral dat laatste was heel belangrijk!
ook had ik ontzettend veel zin in de mac, mijn man moest wel eens uit zijn werk langs de mac, ruim 20 km omrijden om voor mij een bigmac te halen, dan was hij wel koud maar dat maakte me niet uit, heerlijk!
Zelf ben ik ook wel eens naar de dichtsbijzijnde mac gereden en die zit ruim 20 km verder op voor een bigmac.
en ik at heel veel half bevroren brood met veel boter en anijshagel, jammie jammie!
o' ja en reuze mergpijpen uit de koelkast! kleintjes waren niet goed alleen maar van die grote!normaal werd ik er al na 1 beroerd en nu kon ik zo 1 pak per dag op eten.
nu heb ik nog niet echt een verslaving gelukkig. Ik eet wel veel meer koekjes, normaal had ik nooit koek in huis en nu altijd.
ook had ik ontzettend veel zin in de mac, mijn man moest wel eens uit zijn werk langs de mac, ruim 20 km omrijden om voor mij een bigmac te halen, dan was hij wel koud maar dat maakte me niet uit, heerlijk!
Zelf ben ik ook wel eens naar de dichtsbijzijnde mac gereden en die zit ruim 20 km verder op voor een bigmac.
en ik at heel veel half bevroren brood met veel boter en anijshagel, jammie jammie!
o' ja en reuze mergpijpen uit de koelkast! kleintjes waren niet goed alleen maar van die grote!normaal werd ik er al na 1 beroerd en nu kon ik zo 1 pak per dag op eten.
nu heb ik nog niet echt een verslaving gelukkig. Ik eet wel veel meer koekjes, normaal had ik nooit koek in huis en nu altijd.
Laatst aangepast door kwak op zo 22 jul 2012 - 22:00; in totaal 1 keer bewerkt
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Gizmo schreef:Paper Crown schreef:Susan schreef:M&M's Coconut, dat klinkt lekker. Helaas doe ik een low-carb dieet, ik 'mag' alleen chocola met een heel hoog cacaogehalte.
Ik heb het nooit kunnen eten, ik heb het nooit meer kunnen vinden bij de Jamin in onze woonplaats.. maar het leek mij ook zo lekker!
http://www.candyonline.nl/Webwinkel-Category-1062849/M&MS.html
Of doe ik nou iets heel slechts
Ahahaha, ik ga vanalles bestellen hier maar vooral deze:
Paper Crown schreef:Gizmo schreef:Paper Crown schreef:Susan schreef:M&M's Coconut, dat klinkt lekker. Helaas doe ik een low-carb dieet, ik 'mag' alleen chocola met een heel hoog cacaogehalte.
Ik heb het nooit kunnen eten, ik heb het nooit meer kunnen vinden bij de Jamin in onze woonplaats.. maar het leek mij ook zo lekker!
http://www.candyonline.nl/Webwinkel-Category-1062849/M&MS.html
Of doe ik nou iets heel slechts
Ahahaha, ik ga vanalles bestellen hier maar vooral deze:
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
haha lekker PC!
ik heb me de eerste weken lens gegeten aan peren,normaal lust ik die niet zo graag.
nu nog steeds veel zin in zoet en vooral lions.Ik probeer mezelf maar af te leiden met aardbeien en frambozen.verder ben ik ineens dol o pbroodje kroket met mosterd en ice tea green.
ik heb me de eerste weken lens gegeten aan peren,normaal lust ik die niet zo graag.
nu nog steeds veel zin in zoet en vooral lions.Ik probeer mezelf maar af te leiden met aardbeien en frambozen.verder ben ik ineens dol o pbroodje kroket met mosterd en ice tea green.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Bij mijn eerste zwangerschap eet ik echt elke dag minstens 1 boterham met chocolade pasta en vaak nog wel meer. En ik at een zak schuim banaantjes zo op haha..
Nu nog geen dingen die ik moet eten gelukkig haha.
Nu nog geen dingen die ik moet eten gelukkig haha.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Ostara schreef:Dropdraakje schreef:Ik zit dit met een big smile te lezen. Ik ben toch stiekem benieuwd wat ik allemaal ga eten mocht het zo ver zijn!
+1
Hahaha ja ik vind dit echt een geniaal topic. Vermaak me echt kostelijk!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik eet heel veel m&m's en aardbeien.
En op dit moment ben ik verslaafd aan cracottes met smeerkaar of met chocopasta:D
En op dit moment ben ik verslaafd aan cracottes met smeerkaar of met chocopasta:D
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Jezzie89 schreef:Ik eet heel veel m&m's en aardbeien.
Ik heb creamcrackers op het werk en ik heb bij de AH to go sellery salade gekocht.. welkom nieuwe verslaving!
Paper Crown schreef:Jezzie89 schreef:Ik eet heel veel m&m's en aardbeien.
Ik heb creamcrackers op het werk en ik heb bij de AH to go sellery salade gekocht.. welkom nieuwe verslaving!
Ja daar heb ik ook een tijdje veel van gegeten...maar vind ze nu niet meer zo lekker!
Ik krijg honger van dit topic...zo maar even wat lekker meenemen als ik boodschappen ga doen:lol:
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Aardbeien
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
In het begin kon ik iedere dag wel iets van de friettent eten en daarna heb ik ontzettend veel zin wafels met warme kersen, slagroom en een bolletje vanille ijs. Oh en appelstroop vond ik ook heerlijk!
Gast- Gast
Ik hunker in de ochtend naar een broodje nutella, at ik normaal nooit maar nu kan ik niet zonder. Vanochtend was de nutella op en mijn man had net nieuwe gekocht toen ik thuis kwam, ik heb meteen maar een broodje gegegeten om het 'goed' te maken haha.
Ik heb ook veel zin in fruit em vruchtensappen, normaal ook nooit zo, maar ach da is niet eens zo slecht
Ik heb ook veel zin in fruit em vruchtensappen, normaal ook nooit zo, maar ach da is niet eens zo slecht
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Dropdraakje schreef:Ik zit dit met een big smile te lezen. Ik ben toch stiekem benieuwd wat ik allemaal ga eten mocht het zo ver zijn!
+1
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Highway schreef:Ik hunker in de ochtend naar een broodje nutella, at ik normaal nooit maar nu kan ik niet zonder. Vanochtend was de nutella op en mijn man had net nieuwe gekocht toen ik thuis kwam, ik heb meteen maar een broodje gegegeten om het 'goed' te maken haha.
Vruchtensappen zijn anders niet zo gezond als je denkt. Zitten veel suikers in. En fruit mag je ook niet onbeperkt. Mocht door zwangerschapsdiabetes maar twee stuks fruit max op een dag ivm de hoeveelf fruitsuikers wat daarin zit.
SarahKey schreef:Highway schreef:Ik hunker in de ochtend naar een broodje nutella, at ik normaal nooit maar nu kan ik niet zonder. Vanochtend was de nutella op en mijn man had net nieuwe gekocht toen ik thuis kwam, ik heb meteen maar een broodje gegegeten om het 'goed' te maken haha.
Vruchtensappen zijn anders niet zo gezond als je denkt. Zitten veel suikers in. En fruit mag je ook niet onbeperkt. Mocht door zwangerschapsdiabetes maar twee stuks fruit max op een dag ivm de hoeveelf fruitsuikers wat daarin zit.
Ik weet het ja, maar ik doelde er meer op dat gezonder was dan nutella
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Raindrop schreef:Dropdraakje schreef:Ik zit dit met een big smile te lezen. Ik ben toch stiekem benieuwd wat ik allemaal ga eten mocht het zo ver zijn!
+1
Ik ben ook erg benieuwd inderdaad of ik mocht het ooit zo ver zijn ook andere eetgewoontes krijg. Kan me er nu nog weinig bij voorstellen.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Ik heb erg veel zin in friet en een van dobben kroket, hmmmmmm, heb er nu alweer zin in en eet het dan ook wel ietsje vaker als normaal hahahaha.
Dat is eigenlijk wel het enige.
Dat is eigenlijk wel het enige.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
In het begin van m'n vorige zwangerschap heb ik me scheel gegeten aan komkommers.
Later kwam daar ook spiegelei met spek en cheddarkaas bij, daar heb ik me echt scheel aan gegeten. Of een roerei met spek, cheddar en mayonaise.
Nu heb ik nog niks. Hoewel ik wel opeens veel meer geniet van eten.
Later kwam daar ook spiegelei met spek en cheddarkaas bij, daar heb ik me echt scheel aan gegeten. Of een roerei met spek, cheddar en mayonaise.
Nu heb ik nog niks. Hoewel ik wel opeens veel meer geniet van eten.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kon me vandaag niet inhouden en heb weer een big mac gekocht
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje....keihard gefaald! moet zeggem dat ik met warme weer geen zin in heb.
Wel in peren waterijsjes...yum!
Wel in peren waterijsjes...yum!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:Printje....keihard gefaald! moet zeggem dat ik met warme weer geen zin in heb.
sssssssssssst niet tegen manlief verklappen hahahahahha die vindt mij raar haahhahaa met mijn gekke eet ticks, gelukkig raar op een lieve manier ahhaha
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Ik kon me vandaag niet inhouden en heb weer een big mac gekocht
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
LDJ schreef:Printje schreef:Ik kon me vandaag niet inhouden en heb weer een big mac gekocht
En het ergste is dat ik er zo weer eentje zou lusten hahahahha misschien moet ik deze baby als koosnaampje maar macje noemen hahahaha
Printje- Lady Post-a-lot
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: