Eetgewoontes
+28
Raindrop
Highway
Muppetje
Jezzie
Marin
Jelin
bolus26
kwak
loesje
Gizmo
smooch
Minx
Aggi
Shy
Floor
LindaK
SarahKey
Océane
CCC
Annie24
Flower_L
Susan
Niene
Novalee
Parisienne
Slakje
Printje
Paper Crown
32 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Eetgewoontes
Ik weet nog wel dat ik een keer heel boos werd toen Dion dropjes zat te eten, want ik mocht van mezelf geen drop omdat ik bang was dat ik dan een te hoge bloeddruk zou krijgen (wat echt nergens op sloeg, mijn bloeddruk was juist erg laag) en ik vond het niet kunnen dat hij dan wel voor mijn neus drop at. Dat snapte hij ook niet helemaal geloof ik.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Paper Crown schreef:Susan schreef:M&M's Coconut, dat klinkt lekker. Helaas doe ik een low-carb dieet, ik 'mag' alleen chocola met een heel hoog cacaogehalte.
Ik heb het nooit kunnen eten, ik heb het nooit meer kunnen vinden bij de Jamin in onze woonplaats.. maar het leek mij ook zo lekker!
Oh, dus hij heeft ook nog je enige zakje ooit opgegeten. Je hebt wel van die snoep-speciaalzaakjes, misschien kun je hem daar naartoe sturen. Of online bestellen.
Susan- Lady Post-a-lot
Whahaha!Annie24 schreef:Chinese tomatensoep van de chinees hier in de wijk. Ik belde minimaal 3x per week op of ze het wilde bezorgen. Verder bestelde ik niets, alleen de soep. De bestellingen liepen zo uit de hand dat ik zelfs mijn naam en adres niet meer hoefde te zeggen. Zodra ik alleen al zei 'nr 2, chinese tomatensoep', wisten ze al genoeg en was het meteen 'komt aan, swangefouw'.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Paper Crown schreef:Haha, Flower ik lach me dood. Je wil gewoon niet delen! Heel herkenbaar! Ik had M&M's coconut en allemaal ander snoep gekocht bij de Jamin maar in de auto van mijn man laten liggen, en gewoon vergeten! De volgende dag ging hij werken en op de terugweg stond er een lange file en had hij uitgerekend de M&'M's gegeten. Dus toen hij eindelijk thuis was zei ik: 'Waar is het??' hij: 'Wat is waar?' ik: 'Mijn M&Ms!!' hij: Ó, heb ik gegeten' ik: 'stilte..krekels krekels..' ik wilde niet boos worden maar dat mislukte. Echt ik maakte er zo'n scene van haha. Ik riep: 'Er ligt 7 kilo snoep in je auto en jij éét mijn m&m's!!!' haha.. als ik er aan terugdenk en zijn kop zo schuldig zie moet ik nog lachen.
Hahaha geweldig.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Susan schreef:Paper Crown schreef:Susan schreef:M&M's Coconut, dat klinkt lekker. Helaas doe ik een low-carb dieet, ik 'mag' alleen chocola met een heel hoog cacaogehalte.
Ik heb het nooit kunnen eten, ik heb het nooit meer kunnen vinden bij de Jamin in onze woonplaats.. maar het leek mij ook zo lekker!
Oh, dus hij heeft ook nog je enige zakje ooit opgegeten. Je hebt wel van die snoep-speciaalzaakjes, misschien kun je hem daar naartoe sturen. Of online bestellen.
Ik was een paar weken later bij de Jamin en toen waren ze er al niet meer, misschien eenmalig of weg vanwege tegenvallend verkoop? Ik vroeg net aan J of ze echt lekker waren of niet, hij zegt dat het naar kleine bounties smaakten. Ik vind bounty heel lekker..
Jij mag dus alleen maar hele pure chocolade? Vind je dat lekker? In Turkije heb je een traditie dat je op feestdagen een likeurtje serveert met een chocolaatje en mijn moeder koopt altijd een doos met van die dunne, platte chocolaatjes, melk en puur en de puur is altijd erg lekker!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ja, ik vind het wel lekker, je leert gewoon wennen aan de smaak. Ik eet vaak chocola met 86% cacao van Côte d'Or, dus dan smaakt chocola met 72% cacao bijna als melkchocola. Alleen de chocola met 85% cacao van Lind vind ik niet lekker, die vind ik te wrang. Heb trouwens ook wel eens 99% geproefd, maar dat is wel echt smerig. Die reep heb ik opgemaakt door er chocolademelk van te maken.
'Gewoon' puur is trouwens vaak maar 40% cacao.
'Gewoon' puur is trouwens vaak maar 40% cacao.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan, gelukkig vind je het lekker. Ik ben niet zo'n chocolade eter. Ik zal nooit een reep in huis halen maar een stukje chocola is nog altijd gezonder dan de suikerbende die ik afentoe eet.
Ik verheug me altijd op mijn stukje chocola 's avonds, ik heb zwaar de pest in als ik het niet in huis heb.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Ik verheug me altijd op mijn stukje chocola 's avonds, ik heb zwaar de pest in als ik het niet in huis heb.
Is dat het enige wat je 'mag' met het dieet? Ik heb een vriendin die zo verzot is op chocolade maar het niet mag eten van haarzelf omdat ze snel aankomt maar zij is er dus zo verschrikkelijk verzot op dat ze eraan ruikt!
Paper Crown schreef:
Is dat het enige wat je 'mag' met het dieet? Ik heb een vriendin die zo verzot is op chocolade maar het niet mag eten van haarzelf omdat ze snel aankomt maar zij is er dus zo verschrikkelijk verzot op dat ze eraan ruikt!
Nee, je mag nog wel meer, sowieso doe ik het niet zó streng, maar dingen waar echt veel koolhydraten in zitten, zoals patat, chips, pasta, cake, dat soort dingen, die mijd ik wel, maar het zal best wel eens voorkomen dat ik meer koolhydraten heb gegeten omdat er meer in een of ander product zaten dan ik dacht. Daar maak ik me dan niet zo druk om, ik eet gewoon minder koolhydraten dan voorheen en daar voel ik me wel goed bij.
Susan- Lady Post-a-lot
Spa rood of spa Marie Henriëtte, in ieder geval water met prik. Dat drink ik nu LITERS! Hiervoor was het (minimaal) 70% pure chocolade...
Vorige zwangerschap was het heel wisseld, 2 weken volledig verslaafd zijn aan iets om het vervolgens niet meer te eten.
Vorige zwangerschap was het heel wisseld, 2 weken volledig verslaafd zijn aan iets om het vervolgens niet meer te eten.
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
De eerste maanden champignonnesoep van struik. Nou ik eet zelden blikvoer en champignonensoep lust ik normaal al helemaal niet zo graag. Maar mocht van mezelf dat maar 1 keer per weken omdat het blikvoer was. Gelukt
En chocolademelk. Dan zag ik het staan in de winkel en ik wou het pak daar wel meteen open maken. Enige wat me tegenhield was dat het niet koud zou zijn
Ook vrat ik bij de vleet mentosjes terwijl we die anders echt nooit in huis hebben.
Maar na een maand of 4 had ik geen rare dingen meer wat ik graag at. Gelukkig maar want mocht later geen onnatuurlijke suikers mee, zou dan wel heel moeilijk geweest zijn.
En chocolademelk. Dan zag ik het staan in de winkel en ik wou het pak daar wel meteen open maken. Enige wat me tegenhield was dat het niet koud zou zijn
Ook vrat ik bij de vleet mentosjes terwijl we die anders echt nooit in huis hebben.
Maar na een maand of 4 had ik geen rare dingen meer wat ik graag at. Gelukkig maar want mocht later geen onnatuurlijke suikers mee, zou dan wel heel moeilijk geweest zijn.
Casis! Ik heb echt liters casis gedronken...
En wat eten betreft: ik werd 's ochtends wakker en dan bedacht ik me alvast wat ik als lunch wilde. En dat mocht uiteraard geen 'gewone' boterdam zijn! Als het niet in huis was, was dat dus het doel van de ochtend...zorgen dat er iets in huis kwam :-)
En wat eten betreft: ik werd 's ochtends wakker en dan bedacht ik me alvast wat ik als lunch wilde. En dat mocht uiteraard geen 'gewone' boterdam zijn! Als het niet in huis was, was dat dus het doel van de ochtend...zorgen dat er iets in huis kwam :-)
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Bij H. at ik zo;n 6 boterhammen met kaas en piccallily per dag.
Bij A. had ik veel minder trek in eten en ook niet e cht iets speciaals.
Bij A. had ik veel minder trek in eten en ook niet e cht iets speciaals.
Gast- Gast
Ja, men mocht er op zich wel van eten maar ik was dan bang dat er 's avonds niet meer genoeg was voor mij en dat de AH al dicht was. Dus ik lette er wel een beetje opSusan schreef:Parisienne schreef:Hahha! Ik moet ook echt zo ontzettend lachen als ik eraan terugdenk. Ik zie mezelf ook al helemaal staan.. vreselijk! Dikke buik, slonzig haar, lelijk nachtjapon en een groot punt appeltaart in beide handen aan het 'vreten'
Haha, die vind ik ook leuk, net een scène uit een film of zo.
Wat maakte het jou trouwens uit of iemand anders ervan at? Als de appeltaart maar aangevuld werd, toch?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Wat ik echt ongelofelijk veel at was rode paprika's! ik lustte die dingen niet voor de zwangerschap maar tijdens moesten ze echt werkelijk waar door elk gerecht heen, mijn man had ook geen zin meer in paprika's zoveel aten we er. nu lust ik ze nog steeds maar wel in normale hoeveelheid.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Cherrytomaatjes met basilicumdressing en komkommer met caesar dressing. En een keer in de zoveel tijd een cheeseburger van de Mac, toen ik bevallen was is mijn man die nog gaan halen in de avond, gelukkig was de Mac vlakbij het ziekenhuis
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Hahahaha oh ligt het aan het zwanger zijn! Inderdaad sinds ik zwanger ben laat mijn man van alles wat ik op dat moment lekker vind de laatsten in de verpakking omdat ik anders boos wordt en toen hij een glas ice tea pakte stond ik met mijn armen over elkaar achter hem met een schuin oog te kijken of hij niet teveel zou nemen hahahah.
Gast- Gast
Appelkoeken, ice tea en appels waren hier favoriet.
Einde van de zwangerschap beschuit met hagelslag, eierkoeken en thee...
Oja sinaasappels waren ook erg lekker.
Einde van de zwangerschap beschuit met hagelslag, eierkoeken en thee...
Oja sinaasappels waren ook erg lekker.
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Paper Crown schreef:Susan schreef:M&M's Coconut, dat klinkt lekker. Helaas doe ik een low-carb dieet, ik 'mag' alleen chocola met een heel hoog cacaogehalte.
Ze zijn idd erg lekker, wist niet dat ze er in Nederland ook zijn. In Amerika heel makkelijk te verkrijgen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik zit dit met een big smile te lezen. Ik ben toch stiekem benieuwd wat ik allemaal ga eten mocht het zo ver zijn!
Gast- Gast
Novalee schreef:Spa rood, liters heb ik daarvan gedronken, meer dan een fles per dag. En dat terwijl ik het daarvoor niet lustte.
+1
Ik heb altijd een fles naast me staan en die is aan het eind van de dag ook leeg.
Verder eet ik veel fruit vooral, aardbeien, mango's en bananen.
Ijsjes: waterijs, softijs, slushpuppy.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Gast- Gast
Ostara schreef:Dropdraakje schreef:Ik zit dit met een big smile te lezen.
+1
Omdat het zo heerlijk herkenbaar is en dat ik dan ook denk, arme mannen ze hebben veel met ons te stellen haahahaha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
http://www.candyonline.nl/Webwinkel-Category-1062849/M&MS.html
Of doe ik nou iets heel slechts
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: