Tagliatelle
+2
Poubelle
Hoochie
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tagliatelle
Ik heb hier verse tagliatelle liggen, maar wil er graag eens iets anders mee doen dan normaal dus hoe eten jullie het?
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Tagliatelle
Hoe doe je het normaal?
Je kunt er natuurlijk elke pastasaus bij maken die je wilt.
Ik houd niet echt van tomatensaus dus ik maak het met boursin cuisine, of maak zelf een saus op basis van een klein beetje kookroom. Heb laatst pasta surf en turf (met vlees en vis) gemaakt met runderreepjes en gamba's, dat was erg lekker.
Je kunt er natuurlijk elke pastasaus bij maken die je wilt.
Ik houd niet echt van tomatensaus dus ik maak het met boursin cuisine, of maak zelf een saus op basis van een klein beetje kookroom. Heb laatst pasta surf en turf (met vlees en vis) gemaakt met runderreepjes en gamba's, dat was erg lekker.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Wij eten tagiatelle vaak met spinazie, champignons, spekjes of hamblokjes, pijnboompitten en boursin
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ik bak meestal spekjes, hamblokjes en champignons. Hier strooi ik dan wat Italiaanse kruiden bij en een teentje knoflook. Dan spinazie, gewoon diepvriesblokjes, laten smelten en een beetje meebakken. Roomkaas (naturel) laten smelten en inlaten koken met een scheutje melk! Serveren met tagliatelle of natuurlijk een andere pasta.
Gast- Gast
Joan schreef:Ik bak meestal spekjes, hamblokjes en champignons. Hier strooi ik dan wat Italiaanse kruiden bij en een teentje knoflook. Dan spinazie, gewoon diepvriesblokjes, laten smelten en een beetje meebakken. Roomkaas (naturel) laten smelten en inlaten koken met een scheutje melk! Serveren met tagliatelle of natuurlijk een andere pasta.
Die ga ik onthouden, klinkt erg lekker!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Een tijdje geleden heb ik deze gemaakt, vonden wij erg lekker
http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Lekker/Recepten-zoeken/Gevonden-recepten/Recept-Detail/27572/Tagliatelle-met-groene-kool-en-geitenkaas/?dish=1&advanced=1
Wel had ik er nog een blik tomatenblokjes door gedaan omdat ik het anders wat droog vond
ipv kruidenmix had ik een kuipje tuinkruidenbouillon gebruikt en verder nog rode ui, knoflook en champignons toegevoegd en op het laatst pijnboompitjes en parmazaanse kaas
Je kan ook een andere koolsoort gebruiken als de groene kool er niet is
http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Lekker/Recepten-zoeken/Gevonden-recepten/Recept-Detail/27572/Tagliatelle-met-groene-kool-en-geitenkaas/?dish=1&advanced=1
Wel had ik er nog een blik tomatenblokjes door gedaan omdat ik het anders wat droog vond
ipv kruidenmix had ik een kuipje tuinkruidenbouillon gebruikt en verder nog rode ui, knoflook en champignons toegevoegd en op het laatst pijnboompitjes en parmazaanse kaas
Je kan ook een andere koolsoort gebruiken als de groene kool er niet is
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
roomsaus met broccoli
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Het simpelste van het simpelste: spinazie à la crème (van die blokjes) in de pan, als ze allemaal ontdooid zijn zalmsnippers erbij gooien, nog ff twee minuutjes laten staan en klaar is je saus Erg makkelijk (ik ben dan ook erg lui als het om koken gaat) en toch lekker! Beetje geraspte kaas erover is ook lekker.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Lekker! Garnalen in olijfolie bakken, lekker veel knoflook er bij, pesto er door roeren, zongedroogde tomaatjes even meebakken. Pasta op het bord, rucola er op en dan lekker de gambaatjes in saus er op. Heerlijk!
Gast- Gast
Bedankt voor jullie recepten, ik zal eens kijken. Ik maak het zelf meestal of met roomsaus of met vis en courgette, maar heb wel zin om iets nieuws uit te proberen.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: