Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoofddeksels ed (haha wat een naam)

+8
PapillonRose
Aagje!
M@niek
sabje
Parisienne
Liadan
Susan
-Ieniemienie-
12 plaatsers

Ga naar beneden

Hoofddeksels ed (haha wat een naam) Empty Hoofddeksels ed (haha wat een naam)

Bericht  -Ieniemienie- zo 22 jul 2012 - 4:30

Wat hebben jullie kindjes op hun hoofd met dit warme weer?
M heeft nu wel redelijk wat haar, dus is het niet noodzakelijk.
maar T daarintegen heeft nog steeds een kale knikker haha.
Nu heb ik een gewoon petje, die houd hij niet op. Dus nu zon zonnehoedje met touwtjes gekocht.
Maar dat ziet er echt niet uit haha. Nja het is beter dan niks.

Nu zie ik hier wel eens hele leuke bandana's voorbij komen.
Maken jullie die zelf? En houden jullie kids ze wel op?

Of wat doen jullie ze anders op hun hoofd? Of gewoon alleen insmeren?

We gaan binnekort een week naar Egypte op vakantie en daar wil ik wel echt dat ze iets op hun hoofd doen.


Laatst aangepast door -Ieniemienie- op zo 22 jul 2012 - 4:35; in totaal 2 keer bewerkt
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoofddeksels ed (haha wat een naam) Empty Re: Hoofddeksels ed (haha wat een naam)

Bericht  Susan zo 22 jul 2012 - 4:33

Ik vind het nu nog niet zo warm dat ik een hoedje nodig vind, dan moet het wel echt flink heet zijn. Ezra wil sowieso niks op zijn hoofd, ja, Yrsa had een keer een broderie zomerhoedje dat hij wel op wilde, maar dat was wel heel erg meisjesachtig, dus hij leek net Zeeuws meisje met dat hoedje op. Voor Yrsa heb ik meestal van die zomerhoedjes met touwtjes. Vorig jaar hadden ze bij H&M ook een soort heel dunne elastische mutsjes die net op bandana's leken, die waren ook fijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoofddeksels ed (haha wat een naam) Empty Re: Hoofddeksels ed (haha wat een naam)

Bericht  Liadan zo 22 jul 2012 - 5:08

Ik heb zelfgemaakte bandana's voor de kinderen, maar ze willen ze allebei niet op en trekken het gelijk af zodra het op hun hoofd zit. Dus hier hebben ze niks op hun hoofd, ik probeer ze wel zoveel mogelijk in de schaduw te houden (al lukt dat lang niet altijd).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoofddeksels ed (haha wat een naam) Empty Re: Hoofddeksels ed (haha wat een naam)

Bericht  Parisienne zo 22 jul 2012 - 5:58

Hier heeft N. niks op haar hoofd, dat laat ze niet zitten.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoofddeksels ed (haha wat een naam) Empty Re: Hoofddeksels ed (haha wat een naam)

Bericht  sabje zo 22 jul 2012 - 6:36

Vorig jaar had M.ax ook zo'n hoedje met touwtjes omdat hij niks op zijn hoofd wilde hebben. Nu heb ik hem aangeleerd dat hij niet eerder mag zwemmen als hij geen pet of bandana op heeft. Tot nu toe gaat dat goed Very Happy . De banada heb ik op internet besteld met zijn naam.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoofddeksels ed (haha wat een naam) Empty Re: Hoofddeksels ed (haha wat een naam)

Bericht  M@niek zo 22 jul 2012 - 6:39

Parisienne schreef:Hier heeft N. niks op haar hoofd, dat laat ze niet zitten.

+1, hier trekt ze ook dr stiekjes en haarspeldjes uit dr haar dus een hoedje laat ze al helemaal niet zitten.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoofddeksels ed (haha wat een naam) Empty Re: Hoofddeksels ed (haha wat een naam)

Bericht  Aagje! zo 22 jul 2012 - 6:45

Ik doe met dit weer een bandana op haar hoofd, die gewoon de hele dag blijft zitten! Ze heeft juist een hekel aan plukjes haar in haar gezicht, dus ze wil er juist wat in smile
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoofddeksels ed (haha wat een naam) Empty Re: Hoofddeksels ed (haha wat een naam)

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 7:03

Hier hebben ze niks op hun hoofd.
Ze hebben beide sowieso een flinke bos met haar maar A. is voornamelijk nog in de schaduw. Als we gaan wandelen hang ik een laken over de buggy heen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoofddeksels ed (haha wat een naam) Empty Re: Hoofddeksels ed (haha wat een naam)

Bericht  PapillonRose zo 22 jul 2012 - 7:38

A. heeft een zonnehoedje, met touwtjes. Tot dusver blijft deze goed zitten en ze vindt haar hoedje ook helemaal leuk smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoofddeksels ed (haha wat een naam) Empty Re: Hoofddeksels ed (haha wat een naam)

Bericht  Annie24 zo 22 jul 2012 - 7:40

Parisienne schreef:Hier heeft N. niks op haar hoofd, dat laat ze niet zitten.

+1

Y. trekt het er meteen weer vanaf. Als ik weet dat we lang weggaan smeer ik zijn hoofd gewoon in met zonnebrand. Werkt meteen als gel Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoofddeksels ed (haha wat een naam) Empty Re: Hoofddeksels ed (haha wat een naam)

Bericht  Floor zo 22 jul 2012 - 7:42

Sabje, waar heb jij hem besteld en blijft het een beetje goed met wassen (de letters?)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoofddeksels ed (haha wat een naam) Empty Re: Hoofddeksels ed (haha wat een naam)

Bericht  Coccinelle zo 22 jul 2012 - 7:59

Als we thuis zijn probeer ik haar onder een parasol te laten spelen. Vanmiddag zijn we een stukje gaan fietsen, dan doe ik haar een hoedje of bandana op.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoofddeksels ed (haha wat een naam) Empty Re: Hoofddeksels ed (haha wat een naam)

Bericht  Teddyaapje zo 22 jul 2012 - 8:23

Liadan schreef:Ik heb zelfgemaakte bandana's voor de kinderen, maar ze willen ze allebei niet op en trekken het gelijk af zodra het op hun hoofd zit. Dus hier hebben ze niks op hun hoofd, ik probeer ze wel zoveel mogelijk in de schaduw te houden (al lukt dat lang niet altijd).

+1 en die bandana's zijn zó ontzettend leuk! Hoop echt dat T. m op vakantie op wilt!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoofddeksels ed (haha wat een naam) Empty Re: Hoofddeksels ed (haha wat een naam)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum