Profijtmeubel
+4
Annie24
Sarah1985
Bluestar
SuzieQ
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Profijtmeubel
Wij moeten nieuwe meubels, omdat de eettafel is gesneuveld en ik eigenlijk toch al toe was aan nieuwe spullen. Ik had het alleen pas voor volgend jaar gepland, dus qua budget moeten we ons een beetje inhouden helaas. Ik wil wel alles tegelijk, omdat het hout dan ook tegelijk verkleurt. We hebben wij Profijtmeubel een mooie tafel salontafel, tv meubel en kast gezien. Heeft iemand ervaring met deze winkel? Zijn de meubels oke? Ik wil perse massief hout, dus geen kunststof lagen erop (en bij bv Leenbakker hadden ze alleen van dat materiaal). Misschien iemand tips voor andere budgetwinkels?
Dit is het tv meubel, deze stijl zoeken we ongeveer.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Re: Profijtmeubel
Volgens mij komen de meubels van profijt meubels uit dezelfde fabriek als trendhopper. Dacht ik op de bon gezien te hebben. Onze meubels komen van trendhopper. Zijn erg tevreden over de kwaliteit. Enige nadeel was het leveren. De levertijd veranderde steeds. Werd steeds later. Klacht ingediend en uiteindelijk hebben we korting gehad...
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
profijt is een goede winkel. Wij hebben onze eetkamer stoelen er vandaan. En onze bank en stoel er net besteld
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Onze meubels zijn van de Profijtmeubel en de eetkamerstoelen ook. Ze werden inderdaad geleverd door een vrachtwagen waar Trendhopper op stond
Verder geen klachten over levertijden ofzo.
Verder geen klachten over levertijden ofzo.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
onze bank is van profijt en bevalt al 6jr super
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Profijtmeubel, Pronto Wonen, Leski Living, Trendhopper.. rolt allemaal uit dezelfde deur. Wij hebben de eethoek, tv meubel en salontafel bij Pronto gekocht. Ook goede prijzen en tot nu erg tevreden (is nu 14 maanden oud). Hebben alleen wat problemen gehad met de levering van de eetstoelen. Dit werd steeds uitgesteld en uiteindelijk bleek dat ze er allang waren. Dat was een beetje jammer
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Wij hebben nu 2 jaar een hoekbank van profijtmeubel, en zijn heel tevreden. Zowel over kwaliteit als service.
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Wij hebben ook onze salontafel, tvmeubel, boekenkast, barkast en eettafel daar vandaan, nu denk ik 3 jaar. Prijs kwaliteit vind ik erg goed. Fijne service..
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: