Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoge werkdruk

5 plaatsers

Ga naar beneden

Hoge werkdruk Empty Hoge werkdruk

Bericht  Filoria do 19 jul 2012 - 10:25

Wie van jullie heeft ervaring met omgaan met een te hoge werkdruk? Hebben jullie tips?

Ik werk als trainer bij een callcenter. Ik ben de enige trainer en moet dus alles dat met trainingen te maken heeft alleen doen. Trainingen plannen, geven, aftekenlijsten bijhouden, trainingsmateriaal ontwikkelen, contact onderhouden met andere vestigingen, zorgen dat mijn informatie correct en up-to-date is etc. etc. etc.

Nu merk ik dat ik hier veel meer tijd aan kwijt ben dan het afgesproken uren dat ik zou werken per week: 24. Meer uren werken is eigenlijk geen optie voor mij ivm de opvang van mijn zoontje, maar ik moet nu wel. Vorige week heb ik de 40 uur gehaald.

Dinsdag heb ik een miskraam gehad, waardoor ik wat werkdagen heb gemist. Die moet ik nu keihard weer inhalen.

De voor de hand liggende oplossingen helpen helaas niet:

- Aangeven dat ik het te druk heb: dan zegt mijn leidinggevende dat ik rustig aan mag doen en dingen uit mag besteden, maar dat eerste kan gewoon niet en dat tweede doe ik al. Ik durf ook niet teveel te zeuren, dan ben ik bang dat ze me ontslaan en iemand zoeken die wel fulltime kan werken.
- Dingen uitbesteden: kan gedeeltelijk, maar het meeste moet ik toch zelf doen.
- 24 uur per week werken en daarna gewoon naar huis gaan: daar heb ik mezelf mee, want dan kom ik onvoorbereid een training in en sta ik voor l*l

Wat moet ik nu?

Ik weet het echt even niet meer.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoge werkdruk Empty Re: Hoge werkdruk

Bericht  Caroow do 19 jul 2012 - 10:30

Zijn er geen dingen die je thuis kan doen? Zodat je als je zoontje slaapt bijvoorbeeld nog even kan werken.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot