Forum-vragenlijst
+19
Esperanza
_Nina
Lejow
ExpressoB
Ibbeltje
Bacio
Niekske
Alex
Bliss
RYW
Bazinga
Elliot
mzcharlotte
SuperGrover
Jeanette
Stuiterbal
Blair
Antibes
Poubelle
23 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Forum-vragenlijst
Niekske schreef:
De mooiste Sugarfall, Bliss
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Nope :-( working babeNiekske schreef:Stuiterbal schreef:Ja ik bedoel idd jou hahaha verkeerd geschreven natuurlijk
Waarom ik jou gek vind ?? Ah gewoon ik weet het niet je bent zo leuk En aangezien je me 's morgens om 7:00 uur een app stuurt met de uitnodiging om langs te komen voor de griekse god, heb ik je de stempel gek gegeven haha
Hehe ok ... het was trouwens middernacht maar ik ga maandag weer trouwens, deze keer om 18.00. Haal je dat wel?
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Bliss schreef:Niekske schreef:
Haha, ja ik heb wel eens gelezen dat je dat zelf niet zo vind, maar ik vind jou echt een mooie meid! Smaken kunnen verschillen hè
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Niekske schreef:Bliss schreef:Niekske schreef:
Haha, ja ik heb wel eens gelezen dat je dat zelf niet zo vind, maar ik vind jou echt een mooie meid! Smaken kunnen verschillen hè
Wat ontzettend lief!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Wievan de forummers vind jij ...
De mooiste Mermaid Forest, Nour, PB, Sugarfall, Feline
De slimste Nour
De aardigste Chance, Bliss, Chipp, Feline, Powerbabe, Forumster, Minneke
De gekste Zero
De liefste Susan, RYW, Nour
De grootste shopaholic Ikzelf, Chance, Jeanette
De meeste ambitieuze RYW, Nour
De meest creatieve Pompoen, Lyke86
De grootse flapuit Je ne sais pas
Het best gekleed Punk'd, Powerbabe
De saaiste Ibbeltje
De grappigste Charlie
Met welke forummer zou je wel een dagje willen ruilen en waarom? RYW en Doedel, van wat ik hier kan opmaken uit de verhalen hebben zij hele lieve en leuke kinderen.
De mooiste Mermaid Forest, Nour, PB, Sugarfall, Feline
De slimste Nour
De aardigste Chance, Bliss, Chipp, Feline, Powerbabe, Forumster, Minneke
De gekste Zero
De liefste Susan, RYW, Nour
De grootste shopaholic Ikzelf, Chance, Jeanette
De meeste ambitieuze RYW, Nour
De meest creatieve Pompoen, Lyke86
De grootse flapuit Je ne sais pas
Het best gekleed Punk'd, Powerbabe
De saaiste Ibbeltje
De grappigste Charlie
Met welke forummer zou je wel een dagje willen ruilen en waarom? RYW en Doedel, van wat ik hier kan opmaken uit de verhalen hebben zij hele lieve en leuke kinderen.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Aaahw Pixie, ik zie nu dat je me hebt genoemd bij 'liefste'. Dat vind ik dan weer lief van jou. Ik weet van mezelf dat ik een eersteklas biatch kan zijn, omdat ik eerlijk zeg wat ik denk en vaak is dat het tegenovergestelde van wat men graag wil horen, zegmaar. Thanks!
Gast- Gast
Nour schreef:Aaahw Pixie, ik zie nu dat je me hebt genoemd bij 'liefste'. Dat vind ik dan weer lief van jou. Ik weet van mezelf dat ik een eersteklas biatch kan zijn, omdat ik eerlijk zeg wat ik denk en vaak is dat het tegenovergestelde van wat men graag wil horen, zegmaar. Thanks!
You're welcome!
Ik vind je altijd oprecht overkomen en dat waardeer ik.
Soms is dat niet wat men horen wil, maar het kan ook een eye-opener zijn.
Poubelle- Ratel
RYW schreef:
De mooiste: pixie
De slimste: wijs: susan
De aardigste: niemand steekt er met kop en schouders bovenuit
De gekste: Lejow is gewoon lekker zichzelf
De liefste: Pippa en Tania
De grootste shopaholic: Punk'd heerlijke kleding smaak!
De meeste ambitieuze: Hmm..
De meest creatieve: VC, hoe ze haar eigen stijl uitdraagt
De grootse flapuit: CB
Het best gekleed: Punk'd
De saaiste: Meerdere
De grappigste: Smikkell
Met welke forummer zou je wel een dagje willen ruilen en waarom? Met een mama die in een eensgezinswoning woont in een dorp dicht bij haar ouders, met kids en vriend.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Dank jullie wel degene die mij de aardigste of de liefste vinden. En ja ik denk ook wel eens een dat ik te aardig kan zijn zoals Stuit geloof ik zei.
En saai ja kan heel goed in vinden dat men dat denkt. Ik vind mijzelf soms ook wel saai.
En saai ja kan heel goed in vinden dat men dat denkt. Ik vind mijzelf soms ook wel saai.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:
Waarom vind je jezelf saai?
Poubelle- Ratel
Ben nu 1keer benoemd tot de saaiste(ach als dat alles is)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Pixie, wat lief
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ibbeltje schreef:Dank jullie wel degene die mij de aardigste of de liefste vinden. En ja ik denk ook wel eens een dat ik te aardig kan zijn zoals Stuit geloof ik zei.
Ik vind jou als persoon niet saai (ik ken je niet eens). Ik vind je reacties alleen 9 van de 10 keer een beetje saai. Zoals ik al zei, er mag wel wat meer pit in qua mening. Je bent altijd heel lief (hey, dus eigenlijk kon ik je daar ook noemen!) en meegaand en nooit sterk van mening, laat staan dat je dat sterk verwoordt. Dat maakt voor mij je reacties "een beetje van hetzelfde" en dus saai.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Pixie schreef:Ibbeltje schreef:
Waarom vind je jezelf saai?
Als ik dat lees op het forum wat iedereen gaat doen, dan vind ik mij in verhouding saai. Al ben ik tevreden met mijn leven
Antibes schreef:Ibbeltje schreef:Dank jullie wel degene die mij de aardigste of de liefste vinden. En ja ik denk ook wel eens een dat ik te aardig kan zijn zoals Stuit geloof ik zei.
Ik vind jou als persoon niet saai (ik ken je niet eens). Ik vind je reacties alleen 9 van de 10 keer een beetje saai. Zoals ik al zei, er mag wel wat meer pit in qua mening. Je bent altijd heel lief (hey, dus eigenlijk kon ik je daar ook noemen!) en meegaand en nooit sterk van mening, laat staan dat je dat sterk verwoordt. Dat maakt voor mij je reacties "een beetje van hetzelfde" en dus saai.
Aah oke op die manier. Ik kan mij vaak niet goed en sterk verwoorden idd.
Ibbeltje schreef:Antibes schreef:Ibbeltje schreef:Dank jullie wel degene die mij de aardigste of de liefste vinden. En ja ik denk ook wel eens een dat ik te aardig kan zijn zoals Stuit geloof ik zei.
Aah oke op die manier. Ik kan mij vaak niet goed en sterk verwoorden idd.
Ik ben het idd met Antibes eens. Ik kan me ook niet altijd even goed verwoorden maar ik denk ook dat het bij jou vooral gaat dat je mening loos bent. En als je al een mening hebt dan laat je je ook vrij snel beïnvloeden.
Wat je zegt qua saai leven, ieder zijn ding uiteraard ! En als jij je prettig erbij voelt hoeft dat niet per definitie een saai leven te zijn
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
De mooiste: Stofzuiger (na de pictures die je me vanmorgen stuurde, hooottt mamaaaaa
De slimste: Supergrover
De aardigste: Chococupcake
De gekste: Charlie, ik vind haar humor echt geweldig
De liefste: Alex
De grootste shopaholic: Paper Crown
De meeste ambitieuze: Antibes
De meest creatieve: Fiwen
De grootse flapuit: Smikkel, Tris
Het best gekleed: Paper crown
De saaiste: Ibbeltje, om wat al eerder gezegd is. Ik mis soms een beetje ruggengraat bij je, een eigen sterke mening.
De grappigste: Charlie, om wat ik hier boven al zei
Met welke forummer zou je wel een dagje willen ruilen en waarom? Met Marin, vanwege het reizen
De slimste: Supergrover
De aardigste: Chococupcake
De gekste: Charlie, ik vind haar humor echt geweldig
De liefste: Alex
De grootste shopaholic: Paper Crown
De meeste ambitieuze: Antibes
De meest creatieve: Fiwen
De grootse flapuit: Smikkel, Tris
Het best gekleed: Paper crown
De saaiste: Ibbeltje, om wat al eerder gezegd is. Ik mis soms een beetje ruggengraat bij je, een eigen sterke mening.
De grappigste: Charlie, om wat ik hier boven al zei
Met welke forummer zou je wel een dagje willen ruilen en waarom? Met Marin, vanwege het reizen
Laatst aangepast door Lejow op za 21 jul 2012 - 2:42; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hoe kan ik dat veranderen? Bedoel ik vind het soms ook moeilijk om het echt goed te onderbouwen omdat er veel hier echt juist wel goede argumenten kunnen hebben en dan voelt het voor mij alsof het stom is wat ik zeg
Lejow, wat zie ik een schandálige fout in je post
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Statler schreef:Lejow, wat zie ik een schandálige fout in je post
Nou inderdaad, ik zag 't ook maar vond de post te lang om te quoten en kreeg die achterlijke fout alleen niet gequote.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Statler schreef:Lejow, wat zie ik een schandálige fout in je post
ZO de knetter, die was zeker schandalig whahhaa .
Heb m al aangepast!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ibbeltje schreef:Hoe kan ik dat veranderen? Bedoel ik vind het soms ook moeilijk om het echt goed te onderbouwen omdat er veel hier echt juist wel goede argumenten kunnen hebben en dan voelt het voor mij alsof het stom is wat ik zeg
Het hoeft niet altijd goed onderbouwd te zijn, maar je mag best zeggen wat je zelf vindt ipv met alle winden mee te waaien zeg maar.
En ja, de ene is daar nou eenmaal beter in dan de ander, maar als je er nooit iets mee doet zul je er ook niet beter in worden ook.
Lejow- Lady Post-a-lot
Tris schreef:Statler schreef:Lejow, wat zie ik een schandálige fout in je post
Nou inderdaad, ik zag 't ook maar vond de post te lang om te quoten en kreeg die achterlijke fout alleen niet gequote.
Jaja, lekker zo door gaan jij
Lejow- Lady Post-a-lot
De mooiste Ik vind Charlie een erg mooi gezicht hebben
De slimste Susan, RYW, Nour
De aardigste Ik vind bijna iedereen wel aardig, kan hier dus ook geen soecifieke namen noemen. Maar ik vind mensen die eerst verder vragen en zich echt verdiepen in mensen aardig, zou ik best nog wat van kunnen leren
De gekste Zusje, Stofzuiger
De liefste oh zoveel meiden
De grootste shopaholic Paper Crown denk ik
De meeste ambitieuze RYW
De meest creatieve Very Cherry
De grootse flapuit CBL, ExpressoB
Het best gekleed Ik kan nooit zo goed forumnamen bij foto's onthouden, dus geen idee
De saaiste Ik vind ExpressoB hier op het forum heel eentonig overkomen. Zal in het echt vast anders zijn hoor
De grappigste Stofzuiger, Charlie
Met welke forummer zou je wel een dagje willen ruilen en waarom? Met Susan, volgens mij is het eerder in het topic ook al gezegd, maar om de zorgen omtrent Ezra beter te begrijpen en beter te begrijpen hoe een grote impact een kindje met autisme eigenlijk op je gezin heeft.
De slimste Susan, RYW, Nour
De aardigste Ik vind bijna iedereen wel aardig, kan hier dus ook geen soecifieke namen noemen. Maar ik vind mensen die eerst verder vragen en zich echt verdiepen in mensen aardig, zou ik best nog wat van kunnen leren
De gekste Zusje, Stofzuiger
De liefste oh zoveel meiden
De grootste shopaholic Paper Crown denk ik
De meeste ambitieuze RYW
De meest creatieve Very Cherry
De grootse flapuit CBL, ExpressoB
Het best gekleed Ik kan nooit zo goed forumnamen bij foto's onthouden, dus geen idee
De saaiste Ik vind ExpressoB hier op het forum heel eentonig overkomen. Zal in het echt vast anders zijn hoor
De grappigste Stofzuiger, Charlie
Met welke forummer zou je wel een dagje willen ruilen en waarom? Met Susan, volgens mij is het eerder in het topic ook al gezegd, maar om de zorgen omtrent Ezra beter te begrijpen en beter te begrijpen hoe een grote impact een kindje met autisme eigenlijk op je gezin heeft.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» 2012 [vragenlijst]
» Vragenlijst verzorging.
» Vragenlijst: waar lijk jij het mééste op?
» Vragenlijst loonsverhoging
» 2012 [vragenlijst]
» Vragenlijst verzorging.
» Vragenlijst: waar lijk jij het mééste op?
» Vragenlijst loonsverhoging
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: