Taartje eerste verjaardag/ meptaart
+20
Linda
Makamba
tweeling
Novalee
Floor
Theezakje13
Thunder
Fearie
kwak
Jasmine
-Ieniemienie-
Susan
Happydobby
SarahKey
Flower_L
Pandora
duckie
Tania
Darius
Pien
24 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Taartje eerste verjaardag/ meptaart
VOlgende week woensdag vieren wij de eerste verjaardag van onze kleine meid! Voor de visite maak ik cupcakes maar ons meisje willen we wel een taartje voor zetten. Wat hebben jullie gegeven?
Ik wil wel iets zelf maken maar weet niet zo goed wat ik ervoor moet/ kan gebruiken!
Ik wil wel iets zelf maken maar weet niet zo goed wat ik ervoor moet/ kan gebruiken!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Taartje eerste verjaardag/ meptaart
Wat is een meptaart?
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
onze dochter kreeg toen een puntje mee uit de gewone verjaardagstaart, maar ze heeft 'm nog niet eens aangeraakt. Waarschijnlijk hadden we haar een groter plezier gedaan met een cakeje ofzo.
Gast- Gast
J. had gewoon een stukje van de grote taart. Maar je kan vanalles maken, maar net wat ze lekker vindt natuurlijk. Kwarktaartje, aarbeientaartje, iets met cake en slagroom enz.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
voor de visite had ik zelf taart gemaakt en A. Kreeg een eigen mep taartje die ik ook zelf gemaakt had, ze deed er niet veel mee. Net op visite geweest bij een tweeling die jarig was en daar had ik ook 2 meptaartje svoor gemaakt en die hebben er heerlijk in zitten smullen
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Wat is nou een meptaart???
Darius- Ratel
Darius schreef:Wat is een meptaart?
Een taartje waarvan de jarige zelf lekker met de handjes van mag eten met als gevolg dat je je dreumes ampers nog herkent na het "eten" van het taartje
Wij hebben dit destijds niet gedaan, ik had een hele mooie verjaardagstaart bij de bakker besteld en daar heeft ze gewoon samen met mijn moeder keurig een stukje van gegeten.
Morgen wordt F. 2 en dan doe ik het weer op dezelfde manier, maar nu laat ik haar wel zelf eten met een vorkje.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
l. kreeg met zn eerste verjaardag ook een stuk uit de appelkruimel. Hij keek er maar raar naar....uiteindelijk gevoerd met vork, en dat vond hij wel smullen.
ik hoor vaak verhalen dat kindjes niets uit doen op hun meptaart of gewone taart...ik zou er de moeite niet voor nemen. Gewoon een cupcake is m.i. voldoende voor zo'n kleintje.
ik hoor vaak verhalen dat kindjes niets uit doen op hun meptaart of gewone taart...ik zou er de moeite niet voor nemen. Gewoon een cupcake is m.i. voldoende voor zo'n kleintje.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Hier maak ik over een half jaar voor S een kleine blanda en dat bekleed ik met fondant enzo. 1 kaarsje erop en tadaa meneer mag lekker zijn gang gaan.
Blanda is een soort bakblik, te koop bij xenos of ikea. Ideaal voor halve ronde taartjes.
Blanda is een soort bakblik, te koop bij xenos of ikea. Ideaal voor halve ronde taartjes.
Hier hebben ze gister allebei een halve cupcake op, zonder marsepein. Al zat 's avonds mijn moeder ze wel stukjes marsepein te geven
Gast- Gast
Wij geven M gewoon een stukje uit de grote taart.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hadden een meptaart + gewone taart van woezel en pip! O wat een mooie taart was dat (foto's staan op FB pien!)
Edit, en hij was me toch lekker!
Edit, en hij was me toch lekker!
Gast- Gast
Krijgen we nu weer een meptaartdiscussie?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Krijgen we nu weer een meptaartdiscussie?
Die heb ik gemist?!
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Susan schreef:Krijgen we nu weer een meptaartdiscussie?
Die heb ik gemist?!
Ik weet hem nog wel.
SarahKey schreef:Anniej_S schreef:Susan schreef:Krijgen we nu weer een meptaartdiscussie?
Die heb ik gemist?!
Ik weet hem nog wel.
Gast- Gast
Ik maak zelf altijd de taarten voor de verjaardag van de kids. Ik vond een meptaartje erg leuk om te maken dus heeft ze tot nu toe elk jaar haar eigen mini taartje. 1ste jaar pulkte ze hem helemaal uit elkaar, maar wilde niks eten. Tweede jaar ook niet. Het afgelopen jaar heeft ze er voor het eerst van gegeten .
De 1ste en 3de meptaart is met een Blanda bakvormpje van de ikea gemaakt. Vind ze nog best groot voor 1 persoon!
Voor M haar 1ste verjaardag hadden we een nijntje taart en mep taartje:
Voor M haar tweede verjaardag hadden we een woezel en pip thema:
Voor haar 3de verjaardag heeft ze zelf een Dora taart gekozen:
De 1ste en 3de meptaart is met een Blanda bakvormpje van de ikea gemaakt. Vind ze nog best groot voor 1 persoon!
Voor M haar 1ste verjaardag hadden we een nijntje taart en mep taartje:
Voor M haar tweede verjaardag hadden we een woezel en pip thema:
Voor haar 3de verjaardag heeft ze zelf een Dora taart gekozen:
Laatst aangepast door -Ieniemienie- op do 19 jul 2012 - 0:49; in totaal 1 keer bewerkt
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
wow ieniemienie! wat knap! en dan die laatste foto...heeeerlijk!
Gast- Gast
J. kreeg gewoon een stukje van de grote taart. Dit was het resultaat:
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Wat een mooie taarten ieniemienie!
En nu weet ik ook wat een meptaart is. Ik dacht dat mep iets wat wat je kon eten, net als de kwark van kwarktaart.
Maar ik moet zeggen dat ik een meptaart eigenlijk wat onzinnig vind. Of laait de discussie dan weer op? (ik weet nergens van!)
En nu weet ik ook wat een meptaart is. Ik dacht dat mep iets wat wat je kon eten, net als de kwark van kwarktaart.
Maar ik moet zeggen dat ik een meptaart eigenlijk wat onzinnig vind. Of laait de discussie dan weer op? (ik weet nergens van!)
Darius- Ratel
D. had een puntje van haar gewone verjaardagstaart. Ze vond het heerlijk en heeft hem dan ook met smaak opgegeten.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
inieminie: gaaf zeg! Zulke taarten wil ik ook zelf maken voor S. Maar heb jij geen kleine blanda? Ik heb een kleintje waar je 4 kleine stukjes uit kunt halen of twee grote stukken.
@darius het is ook een beetje onzinnig. Maar ik vond het zo leuk om te maken ! Heb altijd marsepein van de grote taart over en die gebruik ik dan ipv weg te gooien. Ik ken de discussie niet. Maar het is toch ieder voor zich. Ik vind het maken leuk. Als ik het zou moeten kopen had ik het niet gedaan. Want je betaald vaak best veel voor zon meptaartje.
-Ieniemienie-- Kletskop
Ja mijn blanda is 12cm. Dat zijn de kleinste. Maar zoals je op de fotos ziet is hij best groot voor een kindje. Als ze hem helemala op zou eten zou ze kost misselijk worden denk ik!SarahKey schreef:inieminie: gaaf zeg! Zulke taarten wil ik ook zelf maken voor S. Maar heb jij geen kleine blanda? Ik heb een kleintje waar je 4 kleine stukjes uit kunt halen of twee grote stukken.
-Ieniemienie-- Kletskop
Darius schreef:Wat een mooie taarten ieniemienie!
Haha daar ging de discussie toen over.. sommige vonden het onzin.
Mooie taarten ieniemienie!
Zoon had voor zijn eerste verjaardag wel een meptaart, voor zijn 2de verjaardag niet meer. Dochter krijgt voor haar eerste verjaardag ook een meptaart.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat kreeg jouw kind als taartje eerste verjaardag
» Eerste verjaardag.
» eerste verjaardag
» Eerste verjaardag
» Cadeautje eerste verjaardag
» Eerste verjaardag.
» eerste verjaardag
» Eerste verjaardag
» Cadeautje eerste verjaardag