Dekbedje of niet?
+2
Tania
Fearie
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Dekbedje of niet?
D gaat nu sinds een paar weken snachts het hele bed door, dus ik heb zijn dekentje eruit gehaald.
Nu vraag ik me af hoe andere mama's dat straks in de winter doen, pak je dan een winterslaapzak of toch een dekbedje ofzo?
Nu vraag ik me af hoe andere mama's dat straks in de winter doen, pak je dan een winterslaapzak of toch een dekbedje ofzo?
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Dekbedje of niet?
Voor J. hadden we een 4 seizoenen slaapzak.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
winterslaapzak inderdaad. Inmiddels slaapt ze wel onder een dekbedje, maar ze is ook bijna 2 nu. Ze eindigt er wel bijna altijd óp, ipv eronder, dus ik denk dat ze in de winter wel weer een slaapzak aan krijgt.
Gast- Gast
In een winterslaapzak. M kreeg pas een dekbedje toen ze 2,5jr was in in een peuterbed ging slapen.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Y. krijgt straks een dekbed, en mocht ze er nog opliggen denk ik wel dat ik haar nog een slaapzak aan doe.
Gast- Gast
J.ason slaapt al sinds hij een week of 2 oud was in een slaapzak. In de winter in een winterslaapzak, nu in een zomerslaapzak. Hij ging steeds onder zijn dekentjes uit. Dekbedje zou ik persoonlijk nog niet doen met 11 maanden..
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Voor A hadden we een 4 winterslaapzak
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
L heeft een zomerslaapzak aan en haar ledikantdeken zit in een ledikantdekbedhoes, dit gaat zo prima, kan haar zo nog lekker instoppen. Maar ze is wel een rustige slaper, zodra ze wakker wordt gaat ze bewegen en spelen en als ze dan ergens onder eindigt dan is het gillen, ik vind het dekentje wel zo prettig. Als ze echt s´nachts ook gaat bewegen krijgt ze gewoon een pyama en dikke winterslaapzak aan.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Soortgelijke onderwerpen
» Dekbedje?
» Maat dekbedje
» Dekbedje reiswieg
» wanneer dekbedje en hoe overgaan
» Vanaf wanneer dekbedje en kussen?
» Maat dekbedje
» Dekbedje reiswieg