Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v: Wat is jouw laatste FB post?

+43
Tiana
_Nina
RYW
Lady4
SoCali
sarah
mickey
Middleme
Sterre
SarahKey
Truttebol
Antibes
Stuiterbal
Blair
Elliot
Bazinga
Guus
Feline
Happinaz
ekiaam87
SuperGrover
girli
Makamba
Raindrop
bolus26
Mermaid
Mari
Discordia
Sugarfall
Snoes
May
VeryCherry
Lejow
Poisongirl
Marin
Alex
Carra
M@niek
Poubelle
sanne-84
Ooh La La!
Jeanette
Paper Crown
47 plaatsers

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v: Wat is jouw laatste FB post? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v: Wat is jouw laatste FB post?

Bericht  Antibes do 19 jul 2012 - 2:26

Ik heb een bericht van NU.nl gedeeld ( http://www.nu.nl/muziek/2862328/robbie-williams-geeft-concert.html ), met de bijgaande tekst dat ik leuke mensen heb gesproken op Chatroulette, maar dat het toch wel erg jammer is dat ik hém gemist heb!

Laatst aangepast door Antibes op do 19 jul 2012 - 2:31; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v: Wat is jouw laatste FB post? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v: Wat is jouw laatste FB post?

Bericht  Makamba do 19 jul 2012 - 2:29

Poisongirl schreef:
Makamba schreef:
Poisongirl schreef:gefeliciteerd Marin!

Mijn laatste post: Gratis af te halen.

Gebruikte Stoeptegels 30x30
Ruim 35vierkante meter.
420 stuks
Staan op pallets, heftruck aanwezig om ze op kar te laden.
Alleen hele partij afhalen.

Ooh, ik heb nog stoeptegels nodig! Een héél groot deel van mijn tuin moet nog betegeld worden. Je woont niet toevallig in het Zuiden?

.

Ik woon wel toevallig in het zuiden... Very Happy

Ik ga je even een PM sturen!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Blair do 19 jul 2012 - 2:37

@ Minneke, een hersenvliesontsteking. Sad
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 2:41

Jaaa ik kan ebooks lezen! ♥️ Met een foto van de Samsung tab met mijn eerste boek :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Truttebol do 19 jul 2012 - 2:45

Inbreken in je eigen huis om er vervolgens achter te komen dat je sleutel toch gewoon in je tas zat..Was in een zijvak gevallen #zucht
Truttebol
Truttebol
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11

Bericht  SarahKey do 19 jul 2012 - 3:45

Siem's eerste tandje is een feit #trotsemama
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Elliot do 19 jul 2012 - 3:46

SarahKey schreef:Siem's eerste tandje is een feit #trotsemama

Je weet dat hashtags niets doen op Facebook he? Wink
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Blair do 19 jul 2012 - 3:52

Caroline. schreef:
SarahKey schreef:Siem's eerste tandje is een feit #trotsemama

Je weet dat hashtags niets doen op Facebook he? Wink

Ik doe het ook altijd terwijl ik wéét dat ze het helemaal niet doen, eigenlijk best suf. Ipv de haakjes () gebruik ik de #.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Sterre do 19 jul 2012 - 3:55

Deze:

Nooo, ik heb de afgelopen 24u 2 muizen en een merel cadeau gekregen van poes. Eh, bedankt? Now stop, please!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Middleme do 19 jul 2012 - 9:08

Mijnes: Ons stekkie is een feit! Nu alleen nog (ruim) een jaar wachten.... - met (naam vriend)
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  mickey do 19 jul 2012 - 9:20

* Niet quoten aub!! *

Deze foto, met als tekst "Goeiemorgen!" erbij

*foto weg*

Laatst aangepast door mickey op do 19 jul 2012 - 9:55; in totaal 1 keer bewerkt
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 9:22

Aaaaah Mickey!!!! N.a.v: Wat is jouw laatste FB post? - Pagina 3 2970661624

Dit is mijn laatste N.a.v: Wat is jouw laatste FB post? - Pagina 3 561177

Nieuwe jas gekocht op de krimp. Vond hem zo mooi, dus dat wordt mijn doel voor aankomend winter. Hij kan al dicht gelukkig Wink
N.a.v: Wat is jouw laatste FB post? - Pagina 3 422209_327260957367511_105366416_n

Laatst aangepast door Fruity op do 19 jul 2012 - 9:56; in totaal 3 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 9:25

'Langdurig oogcontact met een ree, die best op zijn gemak leek te zijn bij zijn kleurgenoot. Al was het wel op gepaste afstand.'

N.a.v: Wat is jouw laatste FB post? - Pagina 3 559306_469689073041228_1057012039_n

Gast
Gast

Bericht  sarah do 19 jul 2012 - 9:26

Onder het genot van een rosé-biertje met aan het voorbereiden op een super weekend; morgen naar Nijmegen, zaterdag oppassen op Silke en zondag naar de Zwarte Cross!!
sarah
sarah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 42
Punten : 60
Registratiedatum : 05-02-11

Bericht  Bazinga do 19 jul 2012 - 9:39

"Zoo blij met mijn lieve familie! Lang leven Monica Very Happy Makkelijk thuis gekomen en fiets+klapband (okay inmiddels platte band, hij blijft niet knallen of zo) staat bij paps!"

Ik had een klapband, vlak voor ik op m'n werk was, alleen is mijn werk behoorlijk afgelegen en moeilijk te bereiken. Bovendien kom je alleen 't terrein op met een pas enz enz. Gelukkig werkt mijn nicht op 't terrein en had zij de station mee, dus paste mijn fiets mooi achterin en was ik rap thuis, ivp pokkestuk lopen Very Happy
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  SoCali do 19 jul 2012 - 9:52

Fruity schreef:Aaaaah Mickey!!!! N.a.v: Wat is jouw laatste FB post? - Pagina 3 2970661624

Dit is mijn laatste N.a.v: Wat is jouw laatste FB post? - Pagina 3 561177

Nieuwe jas gekocht op de krimp. Vond hem zo mooi, dus dat wordt mijn doel voor aankomend winter. Hij kan al dicht gelukkig Wink
N.a.v: Wat is jouw laatste FB post? - Pagina 3 422209_327260957367511_105366416_n

Leuke jas en mooie kleur!
Mijn laatste update van afgelopen maandag:
Laatste weekje werken en dan... 3 weken lang lekker vakantie! Very Happy
SoCali
SoCali
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 9:54

Hoe krijg jij hem klein!? :O

Maar dankjewel! Ben er echt ontzettend blij mee smile

Gast
Gast

Bericht  mickey do 19 jul 2012 - 9:56

@Fruity: dank je wel Very Happy
Mooie jas inderdaad!
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lady4 do 19 jul 2012 - 9:57

'Mijn laatste dag als twintiger, hoe vreemd voelt dat..! En ik moet ook nog gewoon werken waardoor ik niet eens meer tijd heb om al die dingen te doen die ik nog had willen doen voor mijn dertigste..!'
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  RYW do 19 jul 2012 - 9:58

Lady4 schreef:'Mijn laatste dag als twintiger, hoe vreemd voelt dat..! En ik moet ook nog gewoon werken waardoor ik niet eens meer tijd heb om al die dingen te doen die ik nog had willen doen voor mijn dertigste..!'

Alvast gefeliciteerd en welkom bij de club (hoera, ben ik niet meer het nieuwste lid!) Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 10:01

Offtopic: Tris, jouw avatar Laughing Geniaal! I looooooooooove it! N.a.v: Wat is jouw laatste FB post? - Pagina 3 281626781

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 10:03

RYW schreef:
Lady4 schreef:'Mijn laatste dag als twintiger, hoe vreemd voelt dat..! En ik moet ook nog gewoon werken waardoor ik niet eens meer tijd heb om al die dingen te doen die ik nog had willen doen voor mijn dertigste..!'

Alvast gefeliciteerd en welkom bij de club (hoera, ben ik niet meer het nieuwste lid!) Wink

Pfoef, dit wordt over een maand en drie dagen mij post. En nu heb ik echt helemaal niets van mijn leven gemaakt. N.a.v: Wat is jouw laatste FB post? - Pagina 3 394967

Gast
Gast

Bericht  SoCali do 19 jul 2012 - 10:04

Fruity schreef:Hoe krijg jij hem klein!? :O

Maar dankjewel! Ben er echt ontzettend blij mee smile

Op de foto gaan klikken die je wilt plaatsen en dan kan je m in de hoekjes kleiner maken...
Net zoals je wel eens vaker foto's oid kleiner maakt in bijv word.... smile

Laatst aangepast door SoCali op do 19 jul 2012 - 10:04; in totaal 1 keer bewerkt
SoCali
SoCali
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11

Bericht  RYW do 19 jul 2012 - 10:04

Die van mij is:

Curiosity killed the cat, of in dit geval: made it taste the mustard Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  _Nina do 19 jul 2012 - 10:04

Maura schreef:
RYW schreef:

Pfoef, dit wordt over een maand en drie dagen mij post. En nu heb ik echt helemaal niets van mijn leven gemaakt. N.a.v: Wat is jouw laatste FB post? - Pagina 3 394967
Jij moet gewoon eens ophouden met miepen over je leeftijd N.a.v: Wat is jouw laatste FB post? - Pagina 3 561177 Ik ben ook 30 en het doet heus geen zeer ofzo.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: