Telefoon verkopen via bv Envirofone
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Telefoon verkopen via bv Envirofone
Ik krijg volgende week een nieuwe en wil mijn huidige telefoon dan denk ik verkopen. Ik heb nu een Samsung Galaxy S2 en bij envirofone geven ze daar nog ruim 200 euro voor terug. Meestal bewaar ik mijn oude telefoons als backup, maar in de praktijk heb ik ze nooit meer nodig als ik eenmaal een andere heb. Aan de andere kant, mijn telefoon is nog helemaal goed en werkt ook wel fijn (behalve dan dat ik nu een toetsenbord erbij wil). Denk dat i k een paar weken probeer hoe mijn nieuwe telefoon bevalt en hem dan alsnog verkoop. Als ik hem bv via MP verkoop, ben ik bang dat degene die hem koopt toegang heeft tot mijn gegevens (je zit er toch veel mee op internet, hoe krijg je die hele geschiedenis er echt helemaal af?). Wie heeft ook ooit een telefoon opgestuurd en hoe werkt dat precies? Krijg je je geld zodra zij de telefoon hebben gekregen? En krijg je dan wat er op de site staat aangegeven, of kan het ook minder zijn als er bv een krasje op zit?
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Re: Telefoon verkopen via bv Envirofone
gsm loket geeft vaak meer
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Jazzlyn schreef:gsm loket geeft vaak meer
Goed om te weten
Ik ga meteen checken. Thanks
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Elke telefoon kun je helemaal leeg gooien hoor. Denk dat tie op MP echt wel meer oplevert.
Gast- Gast
Gewoon een fabrieksreset doen!
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Telefoons die je opstuurt naar een dergelijk bedrijf worden ook hergebruikt, dus als dat je motivatie is om hem op die manier te verkopen zou ik toch marktplaats nog eens overwegen.
Verder verkoop ik zelf vrij regelmatig telefoons via gsmloket. Die betalen vaak het meeste en stellen minder strenge eisen qua beschadiging en dergelijke, en ik heb tot nu toe altijd (6x) exact het bedrag gekregen dat vooraf via hun site aangegeven was. Ook als er bijvoorbeeld een knop niet helemaal goed werkte of er veel krassen op het scherm zaten. Ik heb het geld altijd binnen 2 weken ontvangen.
Verder verkoop ik zelf vrij regelmatig telefoons via gsmloket. Die betalen vaak het meeste en stellen minder strenge eisen qua beschadiging en dergelijke, en ik heb tot nu toe altijd (6x) exact het bedrag gekregen dat vooraf via hun site aangegeven was. Ook als er bijvoorbeeld een knop niet helemaal goed werkte of er veel krassen op het scherm zaten. Ik heb het geld altijd binnen 2 weken ontvangen.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Mijn vriend heeft een keer een telefoon via zo'n site verkocht en dat ging prima. Geld netjes ontvangen, helemaal geen problemen.
Zelf heb ik er wel eens via MP verkocht en ook wel gekocht en dat ging ook prima. Als je alle gegeven echt goed wist, is hij gewoon helemaal leeg hoor.
Zelf heb ik er wel eens via MP verkocht en ook wel gekocht en dat ging ook prima. Als je alle gegeven echt goed wist, is hij gewoon helemaal leeg hoor.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Envirofone
» Envirofone
» Motor verkopen
» Koophuis verkopen
» Kleding verkopen aan tweedehandskledingwinkel
» Envirofone
» Motor verkopen