Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Envirofone

+9
Floor
SnowWhite
Rovine
Daya25
Chocolate Cookie
VeryCherry
Blond
girli
Plien84
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Envirofone Empty Envirofone

Bericht  Plien84 zo 6 feb 2011 - 22:35

Ik zag net een reclame van de site: www.envirofone.nl. Je kan hier je oude mobiel invoeren en als je hem dan opstuurt krijg je er een bepaald bedrag voor. Ziet er erg aantrekkelijk uit, maar ik heb altijd het idee dat er addertjes onder het gras zitten. Iemand ervaring met deze site??

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Envirofone Empty Re: Envirofone

Bericht  girli zo 6 feb 2011 - 22:37

Ik weet het niet. Als iets te mooi is om waar te zijn, is het dat meestal ook.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 22:38

Ik heb er wel eens naar gekeken, en ik zou 19 euro krijgen voor mijn LG Cookie. Nou laat maar zitten dan.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 22:40

Het addertje is dat je er bjina niks voor krijgt :P Ja als je je gloednieuwe iphone inlevert krijg je het maximale bedrag, maar dan nog doet natuurlijk niemand dat. Voor mijn halfj aar oude Nokia e72 zou ik iets van 35 euro krijgen ofzo. Daag.

Gast
Gast

Bericht  Blond zo 6 feb 2011 - 22:52

Je kan hem beter op Marktplaats zetten volgens mij, dan krijg je er nog meer voor.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Plien84 zo 6 feb 2011 - 22:53

Wij hebben hier nog een n73 liggen en een N95 en daar krijgen we in totaal toch bijna 150 euro voor, wel de moeite dus

Plien84
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 22:53

Sjonge, potverdorie... ik heb een dure abbo gehad met mijn samsung touchwiz telefoon en ik had er nog extra kosten voor moeten betalen ook nog! Wat denk je, is ie €21 waard..... Mad

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 22:55

Ik geloof niet in dat soort reclames. Ik zet het liever op marktplaats of ik probeer mijn telefoon onder vrienden te verkopen.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry zo 6 feb 2011 - 22:55

Ik krijg nog €66,55 voor mijn oude telefoon Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  girli zo 6 feb 2011 - 22:57

Maar, hoe weet je dat je echt dat bedrag krijgt?

Misschien stuur je je mobiel op en zeggen hun van, jaaaa, te veel beschadigd bla bla bla, krijg je nog maar 10 euro ipv 20 euro die volgens de website berekend is.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Plien84 zo 6 feb 2011 - 23:04

Als hij volgens hun teveel beschadigd is krijg je een nieuw bod en als je dat niet accepteerd sturen ze hem kosteloos retour.

Strax eens even met vriendlief overleggen maar ik denk dat ik het gewoon eens probeer. Die telefoon ligt hier toch maar.

Plien84
Prater
Prater

Bericht  Chocolate Cookie zo 6 feb 2011 - 23:16

Toen ik die reclame zag moest ik eigenlijk meteen aan Postalgold denken. Dus ik vind dit zeker te mooi om waard te zijn.
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  Daya25 zo 6 feb 2011 - 23:19

ik heb het via zonzoo.nl gedaan en ik kreeg inderdaad binnen drie weken het geld op mijn rekening. was eerst ook sceptisch, dus verstuurde de goedkoopste telefoon om te kijken wat er gebeurde. Later heb ik ook een iets duurdere opgestuurd. smile
Daya25
Daya25
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 54
Punten : 56
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  VeryCherry zo 6 feb 2011 - 23:19

Je hebt toch ook zoiets om je telefoon te verkopen en dan lever je hem in bij Mediamarkt. Zag ik gister een reclame van. Zonzoo.nl of zoiets.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Rovine zo 6 feb 2011 - 23:24

Heb er wel over nagedacht, omdat mijn oude telefoon er nog goed uitziet, maar het touchscreen kapot is. Volgens hun criteria dus nog werkend, op Marktplaats zal ik hem niet kwijtraken.

Maar ik heb nog steeds niet alle nummers overgezet en inmiddels is hij oud, dus laat maar.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  SnowWhite zo 6 feb 2011 - 23:29

Ik heb twee weken geleden mijn telefoon naar envirofone gestuurd.
Had nog een Nokia N95 8GB liggen waar ik niets meer mee deed. Volgens de site kon ik er nog 116 euro voor krijgen, als hij volgens hun nog goed functioneerde en er goed uit zag.
Mijn telefoon had wat kleine gebruikerssporen, maar zag er verder nog heel goed uit. Dus ik heb het gewoon geprobeerd.

Eigenlijk kreeg ik vrij snel al reactie dat ze mijn telefoon hadden ontvangen en hadden getest. De telefoon had de test doorstaan en kreeg het bod van 116 euro geboden. Dit had ik twee dagen, na de bieding via de mail, op mijn rekening staan.
Geen addertjes onder het gras dus Wink
Ik was ook in het begin erg sceptisch, bang dat ik een flut bod zou krijgen, maar uiteindelijk viel het hartstikke mee!

Via zonzoo heb ik ook in het verleden mijn telefoon opgestuurd, ook daar werd het allemaal netjes afgehandeld.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 23:37

Maar het is gewoon stom dat ze adverteren met 50, 100 of 150 euro voor je telefoon..en dat dat natuurlijk alleen is voor de allernieuwste mooiste smartphone modellen.

Want zelfs de LG Cookie die ik vorig jaar heb gekocht, en dat is een smartphone (wel een klote ding overigens), krijg je maar 19 euro voor. Ja daar doe ik het echt niet voor hoor.

Gast
Gast

Bericht  SnowWhite ma 7 feb 2011 - 0:03

Nee, het is ook wel raar dat ze inderdaad zo reclame maken op televisie.
Ik heb hier nog een Samsung F480 liggen waar ik ook geen drol voor krijg, die stuur ik ook niet op.

Maar ik wilde alleen even aangeven dat het wel betrouwbaar is, als je je telefoon wilt opsturen.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 0:12

Ik heb 2 telefoons opgestuurd naar Zonzoo in 't verleden. 1 telefoon was stiekem stuk.... Een Samsung innov8; slider toestel. Hij ging nog wel aan maar 1x open en dicht sliden en 't beeld viel weg... Maar goed, volgens hen werkte-ie nog (aan / uit, geen krassen op 't beeldscherm) dus ik kreeg er 90 euro voor. Later ook nog een Nokia N95 opgestuurd die nog prima werkte maar op Marktplaats niet hoger ging dan 70 en daar kreeg ik 85,- voor...

Gast
Gast

Bericht  Floor ma 7 feb 2011 - 4:02

wij hebben op verschillende site's gekeken, enviro, zonzoo maar ook zoiets als verkoopjetelefoon.nl (of zoiets)
Er zijn nog meer van dit soort site's. We hadden nog 2 werkende toestellen liggen, 1 kregen we niks meer voor terug (bij de meeste site's, bij 1 site kregen we er 99ct voor terug, dus heb ik het toestel maar gehouden), het andere toestel hebben we afgelopen vrijdag opgestuurd (een nokia N73). We krijgen er 52.50 voor terug.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  ExpressoB ma 7 feb 2011 - 4:32

heb net ff gekeken op die site, krijg maar 42,29 euro voor een Nokia 5230, dat ding is nog nooit uit de doos geweest, zit nog verzegeld dicht... dat bedrag vind ik te weinig

bij zonzoo krijg ik nog iets minder, nou ik blijf het wel op het internet proberen

wel goed om te weten of het werkt, had het toevallig met mijn vriend nog het weekend erover, hij had nog wel een paar in de kast liggen haha
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Tsjip ma 7 feb 2011 - 5:20

Ik krijg bij envirofone 24 euro terug en bij zonzoo 17 euro. Daar stuur ik mijn mobiel dus niet naar op! Als ik zou willen kan ik er op Marktplaats wel meer voor vragen.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Aziraphale ma 7 feb 2011 - 6:32

Voor mijn oude Iphone 3g kan ik dus nog €145 krijgen. Bij Zonzoo maar €102. Ik denk wel dat ik dit ga doen, heb geen zin in Marktplaats perikelen.
Mijn telefoon is trouwens al 2 jaar oud hoor, dus het is echt niet alleen voor de nieuwste smartphones. Wel voor de duurdere, betere smartphones Wink
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Floor wo 9 feb 2011 - 2:37

Floor schreef:wij hebben op verschillende site's gekeken, enviro, zonzoo maar ook zoiets als verkoopjetelefoon.nl (of zoiets)
Er zijn nog meer van dit soort site's. We hadden nog 2 werkende toestellen liggen, 1 kregen we niks meer voor terug (bij de meeste site's, bij 1 site kregen we er 99ct voor terug, dus heb ik het toestel maar gehouden), het andere toestel hebben we afgelopen vrijdag opgestuurd (een nokia N73). We krijgen er 52.50 voor terug.

Ik wou voor de geinteresseerden laten weten, dat wij het geld vandaag al op de rekening hadden staan (via verkoopjetelefoon).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 2:45

Aziraphale schreef:Voor mijn oude Iphone 3g kan ik dus nog €145 krijgen. Bij Zonzoo maar €102. Ik denk wel dat ik dit ga doen, heb geen zin in Marktplaats perikelen.
Mijn telefoon is trouwens al 2 jaar oud hoor, dus het is echt niet alleen voor de nieuwste smartphones. Wel voor de duurdere, betere smartphones Wink
Waarom doe je die weg? Ik wil wel een I-Phone haha..

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: