Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Envirofone

3 plaatsers

Ga naar beneden

Envirofone Empty Envirofone

Bericht  SuzieQ vr 4 jan 2013 - 3:18

Wie heeft er wel eens een oude telefoon verkocht via Envirofone? Ik heb mijn Blackberry "opgegeven" om op te sturen. Ik krijg als het goed is een bubbelenvelop thuis gestuurd waar ik hem in moet opsturen. Weet iemand hoe lang dat duurt? Ik heb het eergisteren ingevuld. En hoe lang duurt het vervolgens tot je het geld krijgt? Hij zou nog 46 euro opleveren. Als ik dan mijn S2 ook nog opstuur, krijg ik daar ook nog 150 euro voor (voordat de S3 er was, stond hij nog op 228 euro Sad), hoef ik toch weer 200 euro minder bij een nieuw toestel te leggen.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Envirofone Empty Re: Envirofone

Bericht  TukTuk vr 4 jan 2013 - 3:19

Krijg je er niet veel meer voor als je die S2 verkoopt op MP?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rush vr 4 jan 2013 - 3:19

SuzieQ schreef:Wie heeft er wel eens een oude telefoon verkocht via Envirofone? Ik heb mijn Blackberry "opgegeven" om op te sturen. Ik krijg als het goed is een bubbelenvelop thuis gestuurd waar ik hem in moet opsturen. Weet iemand hoe lang dat duurt? Ik heb het eergisteren ingevuld. En hoe lang duurt het vervolgens tot je het geld krijgt? Hij zou nog 46 euro opleveren. Als ik dan mijn S2 ook nog opstuur, krijg ik daar ook nog 150 euro voor (voordat de S3 er was, stond hij nog op 228 euro Envirofone 1371890812), hoef ik toch weer 200 euro minder bij een nieuw toestel te leggen.
Ik doe het via Zonzoo, gisteren nog een telefoon voor m`n werk erheen gestuurd! Was ook een Blackberry, voor €65.

Goede ervaringen mee.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  SuzieQ vr 4 jan 2013 - 3:24

Rush schreef:
SuzieQ schreef:Wie heeft er wel eens een oude telefoon verkocht via Envirofone? Ik heb mijn Blackberry "opgegeven" om op te sturen. Ik krijg als het goed is een bubbelenvelop thuis gestuurd waar ik hem in moet opsturen. Weet iemand hoe lang dat duurt? Ik heb het eergisteren ingevuld. En hoe lang duurt het vervolgens tot je het geld krijgt? Hij zou nog 46 euro opleveren. Als ik dan mijn S2 ook nog opstuur, krijg ik daar ook nog 150 euro voor (voordat de S3 er was, stond hij nog op 228 euro Envirofone 1371890812), hoef ik toch weer 200 euro minder bij een nieuw toestel te leggen.
Ik doe het via Zonzoo, gisteren nog een telefoon voor m`n werk erheen gestuurd! Was ook een Blackberry, voor €65.

Goede ervaringen mee.

Ah die kende ik nog niet. Ik heb even zitten vergelijken, maar mijn BB (8520 curve) levert het meeste op via Envirofone.

Mijn S2 is echt gebruikt en dat zie je er ook wel aan. Er zitten een paar krassen op de zijkant (het glas blijft wonder boven wonder helemaal goed en krasvrij). Hij is eergisteren heel hard gevallen, vloog van een kastje tegen de muur aan. Een nieuwe kost 300 euro, dus ik denk dat hij via MP niet heel veel meer oplevert dan 150 euro. En als ik hem via Envirofone opstuur, moet ik alleen de telefoon opsturen. De lader enzo mag je allemaal houden, wel handig, die kan ik dan als extra lader gebruiken op mijn werk (moet ik natuurlijk wel weer een S2 kopen).

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven