Iemand ervairng met USPS?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Iemand ervairng met USPS?
Binnenkort word er bij mij wat bezorgd door hun. Hanteren zij de regel dat als je niet thuis bent dat ze het bij de buren kunnen afgeven? Of moeten ze perse mijn handtekening hebben?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Iemand ervairng met USPS?
Neem even contact met ze op, weet je meteen hoe of wat https://www.usps.com/customer-service/customer-service.htm (emailen kan ook)
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
USPS is gewoon de Amerikaanse post service, hetzelfde als PostNL/TNT hier. Weet je zeker dat het door hen bezorgd wordt hier? Dat klinkt gek, in Nederland zit namelijk geen USPS. Wordt het niet uitgevoerd door een ander bedrijf?
In elk geval vond ik dit op de website:
- Je hebt een uitzonderingsverklaring nodig die je van te voren moet hebben opgestuurd om geen handtekening te hoeven zetten bij ontvangst. In andere woorden: Je moet gewoon een handtekening zetten als je dit niet geregeld hebt (en waarom zou je dit regelen?)
- Je ontvangt een formulier wanneer je niet thuis bent en kunt dan een nummer bellen voor heraflevering.
Maar dit gaat allemaal om Amerika. Weet je zeker dat het met USPS bezorgd wordt?
In elk geval vond ik dit op de website:
- Je hebt een uitzonderingsverklaring nodig die je van te voren moet hebben opgestuurd om geen handtekening te hoeven zetten bij ontvangst. In andere woorden: Je moet gewoon een handtekening zetten als je dit niet geregeld hebt (en waarom zou je dit regelen?)
- Je ontvangt een formulier wanneer je niet thuis bent en kunt dan een nummer bellen voor heraflevering.
Maar dit gaat allemaal om Amerika. Weet je zeker dat het met USPS bezorgd wordt?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Bedoel je niet UPS? Dat is wel Nederlands.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Oh ja dat zou goed kunnen, Babydoll! Dan heb ik weliswaar geen antwoord op de vraag, maar klinkt een stuk logischer.
Marin- Lady Post-a-lot
Het is echt USPS, maar misschien dragen ze het over aan UPS (is dat een zusterbedrijf?) of Post.nl.
Caribbeanlover- Ratel
Dan zal het wel gewoon bij PostNL terecht komen, want dat is van ons land. Denk dat je hen werkwijze wel kent
Spannend, zijn het je slippers?
Spannend, zijn het je slippers?
Marin- Lady Post-a-lot
Dat zal idd dan wel. Heb wel ervaring met pakketten die door post.nl zijn bezorgd, maar snap alleen niet dat zij het over USPS hebben aangezien ze denk ik zouden moeten weten dat die alleen in Amerika toch..bezorgen.
Vind het raar aangezien UPS wereldwijd is en ze die net zo goed hadden kunnen gebruiken. Op de site van USPS kan ik mijn code invoeren zodat ik weet waar die is. Op 11/7 is die verzonden vanaf Texas waar ze vandaan komen en het staat al een paar dgn op 14/7 in Chigago. USPS houden het dus lekker bij maar niet heus!
Ga maar WEER mailen naar het bedrijf zelf.
Het zijn die slippers idd.
Vind het raar aangezien UPS wereldwijd is en ze die net zo goed hadden kunnen gebruiken. Op de site van USPS kan ik mijn code invoeren zodat ik weet waar die is. Op 11/7 is die verzonden vanaf Texas waar ze vandaan komen en het staat al een paar dgn op 14/7 in Chigago. USPS houden het dus lekker bij maar niet heus!
Ga maar WEER mailen naar het bedrijf zelf.
Het zijn die slippers idd.
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: