Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nav wat zou je ervan vinden als je vriend hier zou komen?

+23
Oasis
Arwyn
RioolSpook
Thunder
Erin
Ella
Mermaid
Ibbeltje
ladycat
Sugarfall
Jade
Raindrop
Darius
M@niek
Snoes
Caro
Lejow
Niekske
Marin
Tania
SoGood
Mida4you
Printje
27 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

nav wat zou je ervan vinden als je vriend hier zou komen? - Pagina 2 Empty Re: nav wat zou je ervan vinden als je vriend hier zou komen?

Bericht  ladycat di 17 jul 2012 - 23:46

Tja.. Het is internet he. Dus alles wat je online zet, blijft ook online.
Ik zie het probleem niet als ik een vriend had en hij uit nieuwsgierigheid op dit forum zou komen. Het is uiteindelijk toch je eigen verantwoordelijkheid of je wel of niet er voor kiest om privé zaken online te bespreken. smile
ladycat
ladycat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat zou je ervan vinden als je vriend hier zou komen? - Pagina 2 Empty Re: nav wat zou je ervan vinden als je vriend hier zou komen?

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 23:48

Yasmin schreef:Ik heb geen vriend maar ik zou het niet leuk vinden. Het is iets van "mij" zegmaar nav wat zou je ervan vinden als je vriend hier zou komen? - Pagina 2 561177 Meeste vrienden weten wel dat ik op een forum zit

Dit heb ik ook. Verder weet hij toch wel wat ik nieuw heb gekocht en elke dag aan heb, dus niks nieuws te vinden voor hem nav wat zou je ervan vinden als je vriend hier zou komen? - Pagina 2 394967

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje di 17 jul 2012 - 23:48

Nou hij vind het ook prima dat ik er kom maar interesseert zich er verder niet voor, dus hij zal hier niet komen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Mermaid wo 18 jul 2012 - 0:27

Hij leest wel eens mee en dat is prima, maar verder vind ik het meer mijn ding en zou ik er dus niet echt blij mee zijn als hij zich hier aan zou melden.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ella wo 18 jul 2012 - 0:37

Mijne weet dat ik hier kom en vind dat best. Hij zou zich er niet voor aanmelden. Ik moet ook zeggen dat ik dat ook niet leuk zou vinden.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Erin wo 18 jul 2012 - 0:41

Hij weet mijn 'naam', weet in welke topics ik post wel eens post maar verder... Hij leest voor zover ik weet niet mee en vindt dat ook wel iets wat van 'mij' is. Dus ik denk niet dat hij zich hier zal aanmelden laughcry
Hij weet dat ik buiten het forum wel met meiden forum 'spreek' en zo dus ook 'vriendschappen' (voor zover dat kan via een forum en een telefoon) zijn ontstaan. Hij doet er niet moeilijk over.
Soms vraagt ie me wat en dan is ook wel eens de vraag, weet een van je forummeiden dat niet laughcry
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 2:58

Mijn vriend maakt er altijd grapjes over, als ik (weer) eens op het forum zit. Hij zou het zelf echt nooit doen, is sowieso niet echt met computers... (Al kan hij echt uren en uren auto's bekijken via marktplaats? nerd )

Gast
Gast

Bericht  Thunder wo 18 jul 2012 - 3:05

Mijn man weet niet dat ik hier post, en dat al bijna 6 jaar. Hij weet wel dat ik hier 'wel eens mee lees'. Ik zou het niet tof vinden om samen op hetzelfde forum te zitten.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  RioolSpook wo 18 jul 2012 - 3:36

Mijn vriend weet dat ik hier kom, maar het interesseert hem verder niks wat ik hier te zoeken heb. Hij zegt dan vaak ook; 'oooh, zit je weer op dat wijvenkakelforum? Ik zou het overigens ook niet fijn vinden als hij hier mee gaat posten.

Trouwens, ik kan me nooit van het idee onttrekken dat dat soort mannen dan toch op zoek zijn naar iets. Een vriendin of aandacht in ieder geval.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905

Bericht  Arwyn wo 18 jul 2012 - 3:42

Mijn vriend weet wel dat ik hier kom en vind dat wel leuk, maar als hij hier zou komen zou ik dat toch minder fijn vinden denk ik. Dit is soms ook wel eens een fijne uitlaatklep en dat hoeft hij niet altijd allemaal te lezen Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Oasis wo 18 jul 2012 - 3:44

Pippa schreef:(Al kan hij echt uren en uren auto's bekijken via marktplaats? nav wat zou je ervan vinden als je vriend hier zou komen? - Pagina 2 827601 )
Laughing Herkenbaar!

Mijn vriend weet ook dat ik hier zit, ik vertel er ook wel eens over. Maar hij vindt het allemaal prima, haha. Ik zie 'm niet snel meekletsen hoor! Wink
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Rush wo 18 jul 2012 - 3:47

Oasis schreef:
Pippa schreef:(Al kan hij echt uren en uren auto's bekijken via marktplaats? nav wat zou je ervan vinden als je vriend hier zou komen? - Pagina 2 827601 )
Laughing Herkenbaar!
+1

En speurders, advertentiezoeker, gaspedaal en nog 10 andere sites. :O
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  luisa wo 18 jul 2012 - 4:13

Het zou voor mij eerlijk gezegd een enorme afknapper zijn als mijn man (of gewoon goede vrienden) hier zou komen
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Bliss wo 18 jul 2012 - 4:30

Ik zou het 3x niks vinden als mijn vriend zich hier zou aanmelden! Hij weet wel dat ik op een forum kom, maar niet welk forum en daar doe ik bewust altijd erg vaag over. Niet dat ik iets te verbergen heb voor hem (tenzij het over hem gaat angel), maar vind het gewoon geen fijn idee.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rouxxxe wo 18 jul 2012 - 4:37

Mijn vriend weet dat ik hier kom, weet ook m'n forumnaam en hij kijkt voor de grap wel eens over m'n schouder of ik lees m wel es wat voor. Maar hij hoeft niet alles te weten wat ik post en dat weet ie ook, dus zal zich nooit aanmelden. Met vooral als grootste reden dat ie het vrouwenpraat en onzin vind haha.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 4:46

Als mijn vriend hier zou komen, ga ik wel weer weg. Vind het nu al irritant als hij mee leest smile

Gast
Gast

Bericht  Snoes wo 18 jul 2012 - 21:56

Rush schreef:
Oasis schreef:
Laughing Herkenbaar!
+1
+ nog één, maar dan op Belgische autosites.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: