Mini rijstwafels van de Aldi
+7
Happydobby
Flower_L
SarahKey
Fearie
Linda
-Ieniemienie-
Coco
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mini rijstwafels van de Aldi
Misschien een tip voor de mama's hier. Ik liep zaterdag tegen de mini rijstwafels van de Aldi aan voor kinderen vanaf 8 maanden. Volgens mij in 3 verschillende smaken. Zelf heb ik wortel/appel meegenomen en bedacht mij net eens te proberen of ze dat ook maar een beetje te eten vonden. In een half uur hebben ze samen een zakje leeg (25stuks) en vroegen net om meer "koekjes".
Ze zijn vrij van smaakversterkers, geur en smaakstoffen, kleurstoffen, conserveringsmiddelen, zoetstoffen en gluten.
Ze zijn vrij van smaakversterkers, geur en smaakstoffen, kleurstoffen, conserveringsmiddelen, zoetstoffen en gluten.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Re: Mini rijstwafels van de Aldi
Dank je voor de tip, het lijkt me wel wat! Ga binnenkort eens kijken
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Oh beter, goede tip! Ik zal eens kijken.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ze zijn ook lekker voor mama's op dieet
Toch een beetje zoetigheid voor bij de koffie of thee.
Toch een beetje zoetigheid voor bij de koffie of thee.
Coco- Ratel
Ah, hele goede tip!
Ik had voorheen de rijstwafels van de Lidl voor H, toen ze nog klein was maar nu hebben ze die niet meer zonder zout.
Een soepstengel vind ik nog eng en een broodkorst gooit A. weg...
Dus dit is dan misschein wel wat!
Ik had voorheen de rijstwafels van de Lidl voor H, toen ze nog klein was maar nu hebben ze die niet meer zonder zout.
Een soepstengel vind ik nog eng en een broodkorst gooit A. weg...
Dus dit is dan misschein wel wat!
Gast- Gast
Welk gedeelte van de winkel liggen ze dan? Is het een eenmalige aanbieding? Dan ga ik donderdag ook eens ff kijken
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Handig! Al is S nog geen 8 maand..
Zit al rijstewafels zonder zout te zoeken maar kan ze nog nergens vinden. Ja misschien de natuurwinkel maar die zit hier niet echt in de buurt.
Zit al rijstewafels zonder zout te zoeken maar kan ze nog nergens vinden. Ja misschien de natuurwinkel maar die zit hier niet echt in de buurt.
SarahKey schreef:Handig! Al is S nog geen 8 maand..
Bambix rijstewafeltjes zijn zonder zout. Die liggen gewoon bij de flesvoeding enzo.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Volgens mij is het een blijvend product. In de Aldi waar ik was lag het aan het einde van de koekjesafdeling.
Coco- Ratel
Linda schreef:SarahKey schreef:Handig! Al is S nog geen 8 maand..
Bambix rijstewafeltjes zijn zonder zout. Die liggen gewoon bij de flesvoeding enzo.
Die zijn volgens mij (pin me er niet op vast) vanaf 10 maanden.
edit: zag via google vanaf 8 maanden.
SarahKey schreef:Linda schreef:SarahKey schreef:Handig! Al is S nog geen 8 maand..
rijstwafel is rijstwafel toch?
Gast- Gast
Heb ze laatst ook meegenomen. Appel, naturel en nog een smaak. Vandaag heeft ie er een paar gehad en viel in de smaak
Dus idd een goede tip!
Dus idd een goede tip!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Rejoy. schreef:SarahKey schreef:Linda schreef:SarahKey schreef:Handig! Al is S nog geen 8 maand..
Ik ben misschien echt heel naief hierin maar als op de verpakking staat vanaf 8 maanden (of 10 of 12 maanden...) dan denk ik: zal er vast niet voor niets op staan.
SarahKey schreef:Rejoy. schreef:SarahKey schreef:Linda schreef:SarahKey schreef:Handig! Al is S nog geen 8 maand..
Ik ben misschien echt heel naief hierin maar als op de verpakking staat vanaf 8 maanden (of 10 of 12 maanden...) dan denk ik: zal er vast niet voor niets op staan.
Die bambix rijstewafels waren eerst vanaf 6 maanden. Ik gaf ze al met 7 maanden hoor, hetzelfde als met die potjes voor onderweg, omdat wij rapley doen maar in het begin met ergens anders eten niet die troep wouden, kreeg M een 8 maanden potje, die is gewoon niet helemaal glad. Je moet gewoon naar je kind kijken.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Die ga ik ook is proberen. J. is de laatste tijd vooral van de Bumba cakejes maar dat vind ik eigenlijk niet iets voor elke dag.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Ik ga er ook eens voor kijken. Hij krijgt nu bambix rijstwafeltjes naturel en honing.
Trouwens nooit bij stilgestaan dat er zou in rijstwafels zit! Mijn ouders geven F vaak een gewone rijstwafel.
Maar even wat zakjes kinder rijstwafeltjes bij mn ouders neerleggen dus
Trouwens nooit bij stilgestaan dat er zou in rijstwafels zit! Mijn ouders geven F vaak een gewone rijstwafel.
Maar even wat zakjes kinder rijstwafeltjes bij mn ouders neerleggen dus
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Ik kon ze bij onze Aldi niet vinden (oke ik heb geen kinderen, maar moest er aan denken toen ik in de Aldi was haha. Waar liggen ze ergens?)
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Nois schreef:Volgens mij is het een blijvend product. In de Aldi waar ik was lag het aan het einde van de koekjesafdeling.
Coco- Ratel
Nois schreef:Nois schreef:Volgens mij is het een blijvend product. In de Aldi waar ik was lag het aan het einde van de koekjesafdeling.
Oow sorry had hier overheen gelezen. Maar heb ook bji de koekjes gekeken maar daar zag ik ze ook niet. Misschien hebben ze ze niet in elke Aldi?
Heeft er toevallig iemand een voorbeeld van de verpakking?
rijstwafels van zonnatura heb je ook zonder zout.
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Sorry, krijg hem niet gedraaid!
Coco- Ratel
Geeft niet, dank je wel! Dan weet ik waar ik naar moet zoeken. Kan niet zeggen dat ik ze gezien heb.
Soortgelijke onderwerpen
» Aldi
» Ovenaardappeltjes van de aldi
» Aldi luiers
» Dag en nachtcreme van de Aldi
» kindertablet aldi
» Ovenaardappeltjes van de aldi
» Aldi luiers