Hema regenlaarsjes
+2
Coco
Jezzie
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hema regenlaarsjes
Ik wil deze laarzen aanschaffen voor mijn zoontje. Voor die 8,50 kan ik eigenlijk geen miskoop doen, maar ik ben toch wel benieuwd naar ervaringen. Gaan ze makkelijk aan, lekken ze niet door etc. Het gaat om deze laarsjes:
Gast- Gast
Re: Hema regenlaarsjes
Volgens mij zijn het wel goede laarzen. Op het kdv waar ik werk hebben bijna alle kinderen deze laarzen of de rode variant hiervan. (Heel handig als ouders er dan geen naam inzetten )
Laatst aangepast door Jezzie89 op ma 16 jul 2012 - 22:20; in totaal 1 keer bewerkt
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Jezzie89 schreef:Volgens mij zijn het wel goede kaarsen. Op het kdv waar ik werk hebben bijna alle kinderen deze kaarsen of de rode variant hiervan. (Heel handig als ouders er dan geen naam inzetten )
Ik heb geen ervaring met de jip en janneke laarzen, wel met andere van de hema. Maar ik vind de regenlaarzen van prenatal het prettigst tot nu toe. Vind ze veel soepeler. Maar die zijn ook wel iets duurder.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
D.aan heeft ze ook. Ben er wel tevreden over, ze zijn in ieder geval waterdicht :-)
Wij hebben wel wat moeite met het aantrekken, vind ze wel stug. Vooral het stukje over de wreef is soms een gevecht ;-)
Maar dat is bij andere laarzen misschien ook?
Wij hebben wel wat moeite met het aantrekken, vind ze wel stug. Vooral het stukje over de wreef is soms een gevecht ;-)
Maar dat is bij andere laarzen misschien ook?
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10
Nois schreef:Jezzie89 schreef:Volgens mij zijn het wel goede kaarsen. Op het kdv waar ik werk hebben bijna alle kinderen deze kaarsen of de rode variant hiervan. (Heel handig als ouders er dan geen naam inzetten )