Hema regenlaarsjes
+2
Coco
Jezzie
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hema regenlaarsjes
Ik wil deze laarzen aanschaffen voor mijn zoontje. Voor die 8,50 kan ik eigenlijk geen miskoop doen, maar ik ben toch wel benieuwd naar ervaringen. Gaan ze makkelijk aan, lekken ze niet door etc. Het gaat om deze laarsjes:
Gast- Gast
Re: Hema regenlaarsjes
Volgens mij zijn het wel goede laarzen. Op het kdv waar ik werk hebben bijna alle kinderen deze laarzen of de rode variant hiervan. (Heel handig als ouders er dan geen naam inzetten )
Laatst aangepast door Jezzie89 op ma 16 jul 2012 - 22:20; in totaal 1 keer bewerkt
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Jezzie89 schreef:Volgens mij zijn het wel goede kaarsen. Op het kdv waar ik werk hebben bijna alle kinderen deze kaarsen of de rode variant hiervan. (Heel handig als ouders er dan geen naam inzetten )
Ik heb geen ervaring met de jip en janneke laarzen, wel met andere van de hema. Maar ik vind de regenlaarzen van prenatal het prettigst tot nu toe. Vind ze veel soepeler. Maar die zijn ook wel iets duurder.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
D.aan heeft ze ook. Ben er wel tevreden over, ze zijn in ieder geval waterdicht :-)
Wij hebben wel wat moeite met het aantrekken, vind ze wel stug. Vooral het stukje over de wreef is soms een gevecht ;-)
Maar dat is bij andere laarzen misschien ook?
Wij hebben wel wat moeite met het aantrekken, vind ze wel stug. Vooral het stukje over de wreef is soms een gevecht ;-)
Maar dat is bij andere laarzen misschien ook?
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10
Nois schreef:Jezzie89 schreef:Volgens mij zijn het wel goede kaarsen. Op het kdv waar ik werk hebben bijna alle kinderen deze kaarsen of de rode variant hiervan. (Heel handig als ouders er dan geen naam inzetten )
Ik heb geen ervaring met de jip en janneke laarzen, wel met andere van de hema. Maar ik vind de regenlaarzen van prenatal het prettigst tot nu toe. Vind ze veel soepeler. Maar die zijn ook wel iets duurder.
Ach die telefoon van mij ook! Er stond echt laarzen toen ik het typte!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik vind het prima laarzen voor een leuk bedrag!
Ze gaan wel een beetje stroef aan, maar heb daar verder geen hinder aan.
Ga geen dure regenlaarzen kopen als deze ook voldoen.
Edit; ik vind ze trouwens wel erg groot vallen!
Ze gaan wel een beetje stroef aan, maar heb daar verder geen hinder aan.
Ga geen dure regenlaarzen kopen als deze ook voldoen.
Edit; ik vind ze trouwens wel erg groot vallen!
Gast- Gast
Ik heb net een paar voor Ezra gehaald, volgens mij zijn ze wel prima.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
ik heb deze in het roze en in het lime groen van de scapino, nu voor de 2e x gehaald en ze bevallen erg goed. van de week kreeg A. helemaal alleen dr laarsje al aan hahaha voor 5,99 vind ik ze niet duur
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
duckie schreef: ik heb deze in het roze en in het lime groen van de scapino, nu voor de 2e x gehaald en ze bevallen erg goed. van de week kreeg A. helemaal alleen dr laarsje al aan hahaha voor 5,99 vind ik ze niet duur
Deze hebben wij ook en voor dat geld helemaal super. Heb ze alleen in groen aangeschaft, zodat voor een tweede ze ook nog een keer kunnen.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
ik heb het 2e paar voor bij mn ouders in het lime groen. en ach voor die 6 euro wou ik ook lekker rozen hebben...
zaterdag gekocht en ik hoorde in de winkel dat er een flinke regenbui viel toen we aan het passen waren dus bij de kassa direct de nieuwe laarsjes aan gedaan ipv de schoenen en ze heeft ze direct goed ingewijd door er flink mee in de plassen te stampen haha
zaterdag gekocht en ik hoorde in de winkel dat er een flinke regenbui viel toen we aan het passen waren dus bij de kassa direct de nieuwe laarsjes aan gedaan ipv de schoenen en ze heeft ze direct goed ingewijd door er flink mee in de plassen te stampen haha
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Ik wil per sé die Jip en Janneke laarzen hebben omdat mijn zoontje ook een regenponcho in die kleur heeft dus rode laarzen er onder vind ik dan vreselijk lelijk.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: