Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

+23
Eris
May
Boterbloempje
Ooh La La!
Mari
Curious
Alex
Raindrop
SoCali
Muurvlindertje
dolfijn1982
Shisha
_Nina
girli
Verona
*Lookie*
kajaka88
Barbabella
Linda
Zwerver
Fayebella
Susan
Ella
27 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Curious di 17 jul 2012 - 1:17

Barbabella schreef:Bij Goossens. Ik ben er erg tevreden over. We hebben jaren gezocht naar de perfecte bank en daar uiteindelijk gevonden. Qua service vond ik alles ook prima verlopen.

+1
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 1:20

Een wite leren hoekbank van Chateau D'ax. Hebben hem nu een maand ongeveer en ben er nog steeds tevreden over, haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 1:44

Alex schreef:
Mermaid Forest schreef:Bhahaha Alex Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? - Pagina 2 394967

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? - Pagina 2 394967 Beter dan ... wat kwam er bij jou ook alweer uit je bank? Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? - Pagina 2 281626781
Hahaha ja dat was ook met een Klippan idd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Mari di 17 jul 2012 - 1:47

Fayebella schreef:Bij Montel. Je betaald wel iets meer in 1ste instantie. Maar de banken gaan lang mee en blijven goed.

+1 ik hou na 3 jaar nog van mn banken
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Ooh La La! di 17 jul 2012 - 1:47

Onze bank hebben we bij Loods 5 gekocht. Nu bijna 3 jaar geleden.
Helaas dacht de kat in het begin; Wow! Een 2,5 meter lange design krabpaal!
Veel haakjes in de bekleding dus.

Daardoor ben ik de bank wel zat. Ook vind ik de kleur niet meer mooi (te donker).
In het nieuwe huis willen we hem opnieuw bekleden, want voor de rest is ie nog helemaal goed en hij was te duur om binnen 3 jaar al weg te doen.

We hebben de linkerhelft van deze bank in een grijze kleur.
Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? - Pagina 2 7300_454

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 2:15

Onze banken die we nu hebben komen van een duitse winkel.
De bank die we het weekend gaat kopen is van Seats & Sofa's.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 23:32

Watermeloen schreef:Onze banken die we nu hebben komen van een duitse winkel.
De bank die we het weekend gaat kopen is van Seats & Sofa's.

Ik zou het je echt afraden je bank bij Seats&Sofa's te kopen. Heel slechte kwaliteit en ze zakken snel door. Ik doe het nooit meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 1:33

Carrie schreef:
Watermeloen schreef:Onze banken die we nu hebben komen van een duitse winkel.
De bank die we het weekend gaat kopen is van Seats & Sofa's.

Ik zou het je echt afraden je bank bij Seats&Sofa's te kopen. Heel slechte kwaliteit en ze zakken snel door. Ik doe het nooit meer.

Ik heb er ook al het e.e.a. over gehoord ja.
Maar ook hele goede verhalen, mijn schoonvader heeft zijn bank nu al 4 jaar staan en er is niks mis mee...
Nou ja, ik twijfel wel een beetje, aan de andere kant wil ik echt zo;n soort bank en bij andere winkels moet ik daar flink wat geld voor neer tellen en dat wil ik niet aangezien de kans vrij groot is dat ik na 3-4 jaar weer een andere bank wil.

Ik twijfel nog even verder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 1:39

voor een bank voor 3 á 4 jaar zou je 't er op kunnen wagen bij seats en sofa's, maar reken echt niet op meer hoor. Zorg er verder voor dat je iemand mee hebt die goed is in onderhandelen, ze zetten je daar echt af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 1:51

..


Laatst aangepast door Ostara op ma 29 okt 2012 - 7:47; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 1:54

Rejoy. schreef:voor een bank voor 3 á 4 jaar zou je 't er op kunnen wagen bij seats en sofa's, maar reken echt niet op meer hoor. Zorg er verder voor dat je iemand mee hebt die goed is in onderhandelen, ze zetten je daar echt af.

Dat doe ik zelf Very Happy
Ik hoef geen keukenset hoor... En die bank is echt geen 800.- waard en gaan ze niet accoord met wat wij willen betalen loop ik gewoon weg.
Graag of niet, op elke hoek zit tegenwoordig een meubel"dump" dus een bank komt er toch wel.
En die we nu hebben zijn op zich nog goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Boterbloempje wo 18 jul 2012 - 4:55

Bij trendhopper in de eierkamp, fijne verkopers daar, hij komt over 10 maandjes Very Happy
Boterbloempje
Boterbloempje
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 2
Punten : 2
Registratiedatum : 18-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  May wo 18 jul 2012 - 5:09

Rejoy. schreef:voor een bank voor 3 á 4 jaar zou je 't er op kunnen wagen bij seats en sofa's, maar reken echt niet op meer hoor. Zorg er verder voor dat je iemand mee hebt die goed is in onderhandelen, ze zetten je daar echt af.

Nou idd. Ik had bij de leenbakker al een bank gezien voor 599. Seats en Sofa's zat er bijna naast dus daar ook maar even binnen gelopen. Zag ik een soortgelijke bank staan, de bank in dezelfde stofkwaliteit was daar 927 euro. Toen ik zei dat ik dan wel verder ging kijken omdat ik een soortgelijke bank had gezien voor minder geld. Toen vroeg hij hoe duur, dus toen zei ik de prijs. Hij zo nou dan mag je deze bank hebben voor 589.
Nou met één opmerking dus 338 euro van de prijs afgekregen. Heb het overigens niet gedaan mede door de verhalen over hun en ik echt een hekel heb aan hun werkwijze.

Mijn bank komt van de leenbakker vandaan, heb hem nog maar kort maar bevalt tot nu toe goed.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Eris wo 18 jul 2012 - 7:38

Mijn bank komt van Goossens. Ik ben erg te spreken over de service van de zaak en de kwaliteit van de bank. Het is een stoffen bank die ik nu 1,5 jaar heb staan en hij ziet er nog als nieuw uit.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Makamba wo 18 jul 2012 - 19:53

Shisha schreef:Bij de ikea. De Ektorp. Hij bevalt prima en zit echt heerlijk!

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? - Pagina 2 Ektorp-hoes--zitsbank__0107659_PE257350_S4

Deze heb ik ook, maar dan met de gestreepte hoes.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Makamba wo 18 jul 2012 - 19:55

Carrie schreef:
Watermeloen schreef:Onze banken die we nu hebben komen van een duitse winkel.
De bank die we het weekend gaat kopen is van Seats & Sofa's.

Ik zou het je echt afraden je bank bij Seats&Sofa's te kopen. Heel slechte kwaliteit en ze zakken snel door. Ik doe het nooit meer.

Toen ik nog samenwoonde hebben we daar ook een bank gekocht! Die bank is nu zo'n 5 jaar oud en nog in een zeer goede staat. Denk dat we dan echt geluk hebben gehad daarmee, want hoor doorgaans veel negatieve verhalen over Seats&Sofa's.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 20:22

Boterbloempje schreef:Bij trendhopper in de eierkamp, fijne verkopers daar, hij komt over 10 maandjes Very Happy

10 maanden! :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 20:26

Ladies, bedankt voor jullie reacties! Carrie, grappig dat jij daar de bank heb gekocht. Het thuisfront had het van de week nog over die winkel. Omdat onze huiskamer zo smal is, willen we gaan voor een frans bankje en ik denk dat we die daar wel kunnen vinden. We gaan ook gewoon even een dag Alexandrium of Villa Arena doen.

PS Carrie, ik zag je van de week nog in het bedrijfsrestaurant maar had op dat moment een gesprek met iemand en vond het ook weer zo wat om je te roepen. Moeten nog is even lunchen ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  loura do 19 jul 2012 - 21:21

Toen ik alleen ging wonen in een containerwoning moest ik creatief zijn met mijn meubels omdat ik maar 1 ruimte had. Ik heb toen een hoekbank bij de ikea gekocht die meteen een 2 persoons slaapbank is. Ideaal ding! Zit heerlijk en heeft ook heerlijk geslapen. Ondertussen woon ik ergens anders en staat de bank nog steeds in mijn woonkamer. Als we een filmpje gaan kijken dan schuif ik hem helemaal uit en dan hebben we echt een hele grote lounge bank!

loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Gympie vr 20 jul 2012 - 0:22

Ik zou alleen al niet bij Seats&Sofa's kopen om de verkopers daar en de belachelijke Cowboy BillyBoem uitstraling in de winkel.

Onze bank komt bij de karwei vandaan.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 1:41

Ik vind zoiets in moderne stijl leuk:



Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcQ6iF_Bst8R3yst8fcxvEhov0fRPSPy_jba-fMgOt9rAuubZHIk



Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcTddW_wzyAqTa5zoNpOb3n5QQGA1eqxqmh8RG0dsnfzfAnZNthQ-eia5E0

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcTPwPOBcuae-Ya-uezrmP0ZGFtJVjQnF7VE1ZY5Rp1c3yqwMSjh

Maar dan niet even iets anders en dan het liefst in gebroken wit leder...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Paper Crown vr 20 jul 2012 - 1:57

Shoesdontlie schreef:Ik vind zoiets in moderne stijl leuk:



Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcQ6iF_Bst8R3yst8fcxvEhov0fRPSPy_jba-fMgOt9rAuubZHIk



Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcTddW_wzyAqTa5zoNpOb3n5QQGA1eqxqmh8RG0dsnfzfAnZNthQ-eia5E0

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcTPwPOBcuae-Ya-uezrmP0ZGFtJVjQnF7VE1ZY5Rp1c3yqwMSjh

Maar dan niet even iets anders en dan het liefst in gebroken wit leder...

Ik vind ook zoiets leuk!
Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? - Pagina 2 PRI%20Harmony%20bank2
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 2:00

PC, ik ook maar ik ben verhuisd naar een smallere woning waar het smalste gedeelte (ongeveer 3,5 a 4 die, van bank naar tv, is) het zitgedeelte is dus daarom zoeken we dus iets smallers.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Paper Crown vr 20 jul 2012 - 2:20

Shoesdontlie schreef:PC, ik ook maar ik ben verhuisd naar een smallere woning waar het smalste gedeelte (ongeveer 3,5 a 4 die, van bank naar tv, is) het zitgedeelte is dus daarom zoeken we dus iets smallers.
Ik snap het, maar deze banken zijn vaak met een bredere zitvlak.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Gast za 21 jul 2012 - 7:17

Ok, wij gaan toch niet bij S&S kopen maar bij Pronto. Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum