Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

+23
Eris
May
Boterbloempje
Ooh La La!
Mari
Curious
Alex
Raindrop
SoCali
Muurvlindertje
dolfijn1982
Shisha
_Nina
girli
Verona
*Lookie*
kajaka88
Barbabella
Linda
Zwerver
Fayebella
Susan
Ella
27 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? Empty Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 8:15

De titel zegt het al, waar hebben jullie je bank(stel) gekocht, zou je deze bank en winkel bij anderen aanbevelen en hoe ziet jullie bank(stel) eruit?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Ella zo 15 jul 2012 - 8:35

Ik heb onze bij Budget Home store gekocht. prima bank alleen van de 3 zits worden de kussen al iets slappen maar daar wordt een oplossing voor gezocht
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 9:54

Bij de Pronto. Service en kwaliteit vind ik daar gewoon goed. Het bankstel was 3 jaar geleden nog mooi. Alleen nu zitten er allemaal halen aan van de katten Cry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Susan zo 15 jul 2012 - 10:08

Marktplaats, maar het zijn banken van Ikea. Wij hebben twee rode leren Klippans.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Fayebella zo 15 jul 2012 - 11:36

Bij Montel. Je betaald wel iets meer in 1ste instantie. Maar de banken gaan lang mee en blijven goed.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Zwerver zo 15 jul 2012 - 12:27

Ik heb net een bankje gekocht bij Pronto. Ga 'm zaterdag ophalen
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Linda zo 15 jul 2012 - 19:42

Bankstelcentrum. Daar zou ik niet nog een keer voor kiezen. Ik ben er helemaal niet tevreden mee.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Barbabella zo 15 jul 2012 - 19:49

Bij Goossens. Ik ben er erg tevreden over. We hebben jaren gezocht naar de perfecte bank en daar uiteindelijk gevonden. Qua service vond ik alles ook prima verlopen.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  kajaka88 zo 15 jul 2012 - 22:09

Bij Prontowonen. Net als de rest van de meubels. Goed bevallen!!

En dit is een foto ervan:

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? GroteFoto-TJCJKHTK


Laatst aangepast door kajaka88 op ma 16 jul 2012 - 1:19; in totaal 1 keer bewerkt
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  *Lookie* zo 15 jul 2012 - 22:55

Bij Leen Bakker. Hij bevalt tot nu toe goed!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Verona ma 16 jul 2012 - 0:55

Bij de Ikea, bevalt ons uitstekend! En als we de kleur zat zijn, kopen we gewoon een nieuwe hoes.
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  girli ma 16 jul 2012 - 1:00

Ikea, bevalt niet heel erg goed. Er brak al vrij snel een balk. Opgelost, maar hoort natuurlijk niet.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  _Nina ma 16 jul 2012 - 1:06

Ella schreef:Ik heb onze bij Budget Home store gekocht. prima bank alleen van de 3 zits worden de kussen al iets slappen maar daar wordt een oplossing voor gezocht

Ik ook Budget Home Store. Bank is nu zo'n 4 maanden intensief in gebruik, en je ziet wel dat erop gezeten wordt. Kwaliteit is niet geweldig hoog, maar goed te doen. Service van de winkel is ook goed, alleen ene lange levertijd. Ik kreeg mijn bank geleverd met een scheur erin, foto gemaild, geen probleem, werd zonder veredere uitleg te moeten geven omgeruild (super service), maar ik moest er helaas wederom 10 weken op wachten omdat ze de banken uit het buitenland vandaan moeten verschepen.

Dit is 'm trouwens:
Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? 539918_314129241986604_1658867171_n
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Zwerver ma 16 jul 2012 - 1:10

Wat een mooie bank Statler. Was de bank duur?
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Shisha ma 16 jul 2012 - 1:16

Bij de ikea. De Ektorp. Hij bevalt prima en zit echt heerlijk!

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? Ektorp-hoes--zitsbank__0107659_PE257350_S4
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  _Nina ma 16 jul 2012 - 1:16

Zwerver schreef:Wat een mooie bank Statler. Was de bank duur?
Precieze bedrag weet ik niet meer, maar ik heb een iets zwaardere stofwaliteit genomen dan het showmodel in de winkel. Hij was totaal in elk geval absoluut niet duurder dan 850 euro. Nu ik zo naar de foto kijk denk ik dat de gebruikssporen ook wel meevallen, bank ziet er eigenlijk helemaal niet erger uit dan op de foto. Dacht dat de zitting wat begon in te zakken, dacht ik te meken aan die 'stofribbels' op de zitkussens waar je met je kuiten tegenaan leunt, maar ik zie dat die er op de foto ook al zaten. En toen had ik de bank net 2 dagen. Dus wat dat betreft is de kwaliteit ook gewoon erg goed.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  dolfijn1982 ma 16 jul 2012 - 1:33

ik heb ook de ektrop van ikea, en bevalt na 2,5 jaar nog steeds erg goed

dolfijn1982
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 94
Punten : 94
Registratiedatum : 15-02-12
Woonplaats : noord-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Muurvlindertje ma 16 jul 2012 - 1:57

Bij Seats and Sofas.
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 1:59

2 Klippan banken van Ikea, precies met deze hoezen. Ben ze inmiddels wel zat.

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? Klippan-hoes--zitsbank__17980_PE102594_S4

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? 68215_PE182367_S4

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  SoCali ma 16 jul 2012 - 8:36

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? 162842_1795787419720_3709715_n

Deze bank van Ikea, bevalt erg goed. En ook bij deze bank de mogelijkheid om andere hoezen te kopen als ik de kleur niet meer leuk vind.
SoCali
SoCali
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 21:45

Onze huidige bank bij seats en sofa's. Wel een wat duurdere bank uit hun collectie. Ik zou er nooit weer een bank kopen. Het is op zich normaal dat de stof wat losser gaat zitten, maar wij kunnen inmiddels de plooien over elkaar vouwen, is al vrij snel in gaan zakken op de zitplekken en er zit een veer los in de bank.

Onze nieuwe bank hebben we bij montel gekocht, ben benieuwd of deze van betere kwaliteit is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Raindrop ma 16 jul 2012 - 21:55

Seats and Sofas. Over de bank zijn we tevreden maar een hele tijd terug wilden we tijdens de uitverkoop gaan kijken wat ze allemaal hadden en wat er afgeprijsd was. We gaan echt nooit meer die winkel in, ze bleven maar pushen en aandringen, echt niet fijn. Ik was zo blij toen we eindelijk die winkel uit waren.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Alex di 17 jul 2012 - 1:06

Wij hebben een Klippan, inmiddels doen we er al bijna 7 jaar mee. We hebben alleen steeds de hoes vervangen (nu zit de derde erom, dus valt mee). Oh ja en ik heb 'm aan de onderkant dichtgetimmerd omdat de katten erin gingen zitten en je dan ineens nagels in je kont had Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? 394967

Deze hebben we nu:

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? Klippan--zitsbank__0109749_PE259488_S4
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 1:11

Bhahaha Alex laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Alex di 17 jul 2012 - 1:12

Mermaid Forest schreef:Bhahaha Alex Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? 394967

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? 394967 Beter dan ... wat kwam er bij jou ook alweer uit je bank? Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? 281626781
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht? Empty Re: Waar hebben jullie je bank(stel) gekocht?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum