Goedemorgen zondag!
+7
dodo
Sterre
Ibbeltje
Esperanza
Lejow
slaatje
Suus
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen zondag!
Goedemorgen allemaal!
Normaal zou ik iets langer blijven liggen op zondagochtend als ik vrij ben, maar we gaan vandaag een dagje naar Den Haag Eerst een paar uurtjes in de auto dus Heb er zin in!
Fijne dag!
Normaal zou ik iets langer blijven liggen op zondagochtend als ik vrij ben, maar we gaan vandaag een dagje naar Den Haag Eerst een paar uurtjes in de auto dus Heb er zin in!
Fijne dag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Goedemorgen zondag!
Veel Plezier Suus!
Ik ga ook een dagje weg. Eerst nog drie uur reizen, maar goed....
Fijne dag iedereen!!
Ik ga ook een dagje weg. Eerst nog drie uur reizen, maar goed....
Fijne dag iedereen!!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Veel plezier Suus en PinkCoelho.
Hier heerlijk geslapen alleen heel veel en onrustig gedroomd. Wij zijn gister in Rijswijk geweest bij mijn oma en opa en mijn tante en daarna naar mijn schoonzus en zwager. Super leuk gehad. Nu ben ik kapot, maar wil eigenlijk wat in huis doen. Eens zien of ik kracht kan vinden daarvoor en anders komt het morgen wel.
Fijne dag allemaal
Veel plezier Suus en PinkCoelho.
Hier heerlijk geslapen alleen heel veel en onrustig gedroomd. Wij zijn gister in Rijswijk geweest bij mijn oma en opa en mijn tante en daarna naar mijn schoonzus en zwager. Super leuk gehad. Nu ben ik kapot, maar wil eigenlijk wat in huis doen. Eens zien of ik kracht kan vinden daarvoor en anders komt het morgen wel.
Fijne dag allemaal
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Suus en Pc, veel.plezier.
Slaatje, wat niet gaat, gaat niet, morgen weer een dag!
Hier kwam B. Om 7.15 voor de fles en daarna wilden mijn ogen niet meer dicht. Ik lig nog wel lekker in bed en ga er om 9.30 uit, want ga vandaag naar de middag voorstelling van the little mermaid!!
Slaatje, wat niet gaat, gaat niet, morgen weer een dag!
Hier kwam B. Om 7.15 voor de fles en daarna wilden mijn ogen niet meer dicht. Ik lig nog wel lekker in bed en ga er om 9.30 uit, want ga vandaag naar de middag voorstelling van the little mermaid!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Suus en PC veel plezier!
Wat leuk Lejow! Ben heel benieuwd wat je ervan vindt!
Vandaag heb ik helemaal geen plannen. Ik ga wat series downloaden en ik heb nog wat boeken lezen, dus ik vermaak me wel. Vanmiddag nog wel even koffie drinken met een vriendin.
Fijne dag allemaal!
Wat leuk Lejow! Ben heel benieuwd wat je ervan vindt!
Vandaag heb ik helemaal geen plannen. Ik ga wat series downloaden en ik heb nog wat boeken lezen, dus ik vermaak me wel. Vanmiddag nog wel even koffie drinken met een vriendin.
Fijne dag allemaal!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Goedemorgen! Ik zit rustig wakker te worden en moet dan snel naar het werk, moet om 10.00u werken! Hopelijk is het rustig en kan ik snel weer naar huis toe Vanavond lekker relaxen met mijn vriend samen.
Gast- Gast
Goedemorgen,
Heerlijk geslapen, net ontbeten en nu eens bedenken wat ik of we gaan doen vandaag. Ik wil iig het beddengoed de was in doen en misschien een stuk wandelen/foto's maken. Maar we zien wel. Niks hoeft vandaag
Fijne dag!
Heerlijk geslapen, net ontbeten en nu eens bedenken wat ik of we gaan doen vandaag. Ik wil iig het beddengoed de was in doen en misschien een stuk wandelen/foto's maken. Maar we zien wel. Niks hoeft vandaag
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik was om 7.00 al wakker, verrast door de zon! Zo even ontbijten en een aflevering van The Killing kijken, een Deense detective serie waar ik na een paar afleveringen aan verslaafd ben. Heel spannend! Daarna nog even naar buiten en vanmiddag naar vrienden waar we ook gaan eten vanavond.
Fijne zondag!
Fijne zondag!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Goede morgen!! Zo net heerlijk uitgebreid ontbijt gehad. En nu ga ik eindelijk beginnen aan mijn nieuwe tas. Ik heb de spullen al zeker 3 maanden in huis maar door drukte ben ik er nog niet aan toe gekomen.
dodo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 26
Punten : 26
Registratiedatum : 15-11-11
Goedemorgen!
Kom net uit bed. Beetje laat, maar slecht geslapen dus koste me nog wel moeite.. Zometeen mag ik gaan werken tot 20:00 en daarna heb ik lekker vakantie!!
Fijne dag allemaal!
Kom net uit bed. Beetje laat, maar slecht geslapen dus koste me nog wel moeite.. Zometeen mag ik gaan werken tot 20:00 en daarna heb ik lekker vakantie!!
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ben net wakker en ik moet straks nog 1 dagje werken tot 23:00 daarna heb ik lekker 2 weekjes vrij!
Fijne zondag allemaal
Ik ben net wakker en ik moet straks nog 1 dagje werken tot 23:00 daarna heb ik lekker 2 weekjes vrij!
Fijne zondag allemaal
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen.
Ik heb een beetje last van mijn hormonen geloof ik. Ik voel me mega alleen en verveel me dood en zit in een baal humeur.
Waar dat opeens vandaan komt ? Ik snak nu nog meer naar de drukte die dadelijk op me af komt want dit is dodelijk saai.
Ik heb een beetje last van mijn hormonen geloof ik. Ik voel me mega alleen en verveel me dood en zit in een baal humeur.
Waar dat opeens vandaan komt ? Ik snak nu nog meer naar de drukte die dadelijk op me af komt want dit is dodelijk saai.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Goedemorgen
Hier hebben we de kluskleren aan en beginnen zo.met
De keukenkastjes te verven.
Verder alles.net al ingepakt in de woonkamer
Fijne dag allemaal
Hier hebben we de kluskleren aan en beginnen zo.met
De keukenkastjes te verven.
Verder alles.net al ingepakt in de woonkamer
Fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Ik ga straks even wat opruimen, m'n verkooptopic aanvullen en daarna hopelijk m'n chill-stoel naar beneden sjouwen want die keukenstoel zit niet lekker.
Van m'n moeder heb ik als souvenir uit Frankrijk croissants, macarons en cupcakes gekregen dus die ga ik dan lekker opeten! Heb er nu al zin in.
Fijne dag all!
Ik ga straks even wat opruimen, m'n verkooptopic aanvullen en daarna hopelijk m'n chill-stoel naar beneden sjouwen want die keukenstoel zit niet lekker.
Van m'n moeder heb ik als souvenir uit Frankrijk croissants, macarons en cupcakes gekregen dus die ga ik dan lekker opeten! Heb er nu al zin in.
Fijne dag all!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen Zondag!
» Goedemorgen Zondag!
» Goedemorgen zondag!
» Goedemorgen zondag
» Goedemorgen zondag
» Goedemorgen Zondag!