Welke apps vinden jullie kinderen leuk?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welke apps vinden jullie kinderen leuk?
Hallo,
Mijn zoontjes mogen heel af en toe in het weekend een uurtje op de Ipad spelen en ik heb het liefst dat ze dan educatieve, betaalbare (onder de 2 euro) apps spelen.
Mijn zoontjes lopen bij een logopedist omdat ze niet zo goed spreken. Ze hebben samen een hele hardnekkige eigen taal ontwikkeld. Ik ben dus ook op zoek naar apps waarbij spelenderwijs veel aandacht besteedt wordt aan spraak. Als er echt een hele goede tip voor een app is die dit ondersteund zou ik er eventueel ook wel wat meer voor willen betalen. Ze moeten er natuurlijk ook lol aan beleven!De woezel & Pip app, Zappelin etc beginnen ze ook wel een beetje zat te worden nu.
Wat vinden jullie kinderen leuk? Mijn zoontjes zijn overigens bijna 4.
Mijn zoontjes mogen heel af en toe in het weekend een uurtje op de Ipad spelen en ik heb het liefst dat ze dan educatieve, betaalbare (onder de 2 euro) apps spelen.
Mijn zoontjes lopen bij een logopedist omdat ze niet zo goed spreken. Ze hebben samen een hele hardnekkige eigen taal ontwikkeld. Ik ben dus ook op zoek naar apps waarbij spelenderwijs veel aandacht besteedt wordt aan spraak. Als er echt een hele goede tip voor een app is die dit ondersteund zou ik er eventueel ook wel wat meer voor willen betalen. Ze moeten er natuurlijk ook lol aan beleven!De woezel & Pip app, Zappelin etc beginnen ze ook wel een beetje zat te worden nu.
Wat vinden jullie kinderen leuk? Mijn zoontjes zijn overigens bijna 4.
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Welke apps vinden jullie kinderen leuk?
Mijn dochter speelt alleen maar een Dora spelletje, verder heb ik nog niets op mijn tel staan eigenlijk!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Die Dora vinden ze dan weer niet zo leuk. Die is ook in het engels toch?
Misschien moet ik hem nog eens proberen met ze. Op televisie vinden ze Dora wel fantastisch haha.
Misschien moet ik hem nog eens proberen met ze. Op televisie vinden ze Dora wel fantastisch haha.
Happinaz- Kletskop
*
Laatst aangepast door Susan op zo 16 sep 2012 - 9:22; in totaal 1 keer bewerkt
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ha Susan! Ik hoopte al dat jij zou reageren.
Dank je wel voor je tips. We hebben inderdaad heel veel interactieve boeken en die vinden ze heel erg leuk maar ze nemen daar niet echt iets van weg wat hun helpt bij het spreken.
Ze zijn taaltechnisch heel goed, scoren op taal en begrip zelfs op een leeftijd van 5 jaar en 2 maanden terwijl ze nog 4 moeten worden (heel trots op) maar de techniek van het spreken is niet goed, en zorgelijk ook wel.
Ik loop al sinds een jaar minimaal 1 x en soms 2x in de week bij een logopedist en ze maken wel stapjes, zijn inmiddels redelijk verstaanbaar als je als vreemde met concentratie luisterd maar het is nog niet goed genoeg.
Ik weet even niet of ik dat al in mijn eerste post benoemt heb maar ze hebben een oogafwijking van 8+ . Daar zijn we achter gekomen via het CB, zelf nooit iets van gemerkt. Kinderen leren deels te praten door naar de mondmotoriek van hun ouders te kijken en dat hebben mijn zoontjes nooit goed kunnen zien. Dát in wisselwerking met een eigen tweelingentaal maakt hun probleem hardnekkig.
Nou ja daarom dus op zoek naar de goede, helpende Apps. Ik kan het ook aan de logopedist vragen maar die heeft het niet zo op de digitale wereld en kan daarin geen tips leveren verwacht ik.
Ik ga jouw tips even bekijken straks, zeker die ene waar zelf in te spreken is!
Dank je wel voor je tips. We hebben inderdaad heel veel interactieve boeken en die vinden ze heel erg leuk maar ze nemen daar niet echt iets van weg wat hun helpt bij het spreken.
Ze zijn taaltechnisch heel goed, scoren op taal en begrip zelfs op een leeftijd van 5 jaar en 2 maanden terwijl ze nog 4 moeten worden (heel trots op) maar de techniek van het spreken is niet goed, en zorgelijk ook wel.
Ik loop al sinds een jaar minimaal 1 x en soms 2x in de week bij een logopedist en ze maken wel stapjes, zijn inmiddels redelijk verstaanbaar als je als vreemde met concentratie luisterd maar het is nog niet goed genoeg.
Ik weet even niet of ik dat al in mijn eerste post benoemt heb maar ze hebben een oogafwijking van 8+ . Daar zijn we achter gekomen via het CB, zelf nooit iets van gemerkt. Kinderen leren deels te praten door naar de mondmotoriek van hun ouders te kijken en dat hebben mijn zoontjes nooit goed kunnen zien. Dát in wisselwerking met een eigen tweelingentaal maakt hun probleem hardnekkig.
Nou ja daarom dus op zoek naar de goede, helpende Apps. Ik kan het ook aan de logopedist vragen maar die heeft het niet zo op de digitale wereld en kan daarin geen tips leveren verwacht ik.
Ik ga jouw tips even bekijken straks, zeker die ene waar zelf in te spreken is!
Happinaz- Kletskop
Ik heb zo'n soort van Paint programma op de iPad en meneer vind het wel leuk om daarop te "tekenen" met z'n vingertje
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Susan op zo 16 sep 2012 - 9:22; in totaal 1 keer bewerkt
Susan- Lady Post-a-lot
Een app met slaapliedjes
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Happinaz schreef:Die Dora vinden ze dan weer niet zo leuk. Die is ook in het engels toch?
Sorry, lees je reactie nu pas! Wat ze kan met die app is figuurtjes zoeken, puzzelen etc. Ze is namelijk helemaal weg van puzzelen.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
De duplo lego en lego app, is een gratis spelletje/ filmpje. Het spelletje is voor wat oudere kinderen denk ik wel leuk.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Ik heb even op Google gezocht en kwam dit tegen:
http://www.logo-apps.nl/
http://www.logo-apps.nl/
Susan- Lady Post-a-lot
http://www.logo-apps.nl/[/quote[/url]]Susan schreef:Ik heb even op Google gezocht en kwam dit tegen:
[url=http://www.logo-apps.nl/
Susan! Sorry, nooit meer gereageerd. Dank je wel! Er staan leuke dingen op!
Happinaz- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Welke android apps vinden jullie kinderen leuk?
» Welke apps vinden jullie leuk?
» Welke olympische man vinden jullie leuk?
» Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk?
» Welke apps voor IPad zijn leuk?
» Welke apps vinden jullie leuk?
» Welke olympische man vinden jullie leuk?
» Houten speelgoed; vinden kinderen dit leuk?
» Welke apps voor IPad zijn leuk?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: