Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kunnen we niet weer een nieuw Yes-verhaal schrijven?

+3
Alex
Blair
Roza
7 plaatsers

Ga naar beneden

Kunnen we niet weer een nieuw Yes-verhaal schrijven? Empty Kunnen we niet weer een nieuw Yes-verhaal schrijven?

Bericht  Roza za 14 jul 2012 - 1:48

We hebben 2 yesverhalen gehad.. Wordt het niet eens tijd voor een Yes-verhaal deel 3?
Ik kan zelf niet schrijven, dus kan ook geen begin maken.

Wie o wie voelt zich geroepen om een start te maken? Very Happy

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen we niet weer een nieuw Yes-verhaal schrijven? Empty Re: Kunnen we niet weer een nieuw Yes-verhaal schrijven?

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 1:50

doe het toch zelf

Gast
Gast

Kunnen we niet weer een nieuw Yes-verhaal schrijven? Empty Re: Kunnen we niet weer een nieuw Yes-verhaal schrijven?

Bericht  Blair za 14 jul 2012 - 1:51

Charlie schreef:doe het toch zelf

Suspect ?
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 2:11

Charlie schreef:doe het toch zelf

lol! Heerlijke droge opmerking!. Sorry haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 2:11

Die andere is volgens mij nooit afgemaakt, of wel?

Gast
Gast

Bericht  Alex za 14 jul 2012 - 3:23

Jaya schreef:Die andere is volgens mij nooit afgemaakt, of wel?

Volgens mij heeft Susan die afgeschreven, of niet? Of was dat het eerste verhaal? En dat laatste (tweede?) verhaal werd slechter en slechter en slechter ... Kunnen we niet weer een nieuw Yes-verhaal schrijven? 1270000679
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Susan za 14 jul 2012 - 3:33

Het eerste verhaal is wel afgemaakt, het tweede niet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Susan za 14 jul 2012 - 3:36

Wat misschien leuk is, is om er een weblog of dagboek van een fictieve, vooraf te bedenken hoofdpersoon van te maken, dan zit je niet zo met een verhaallijn waarin alles op z'n plek moet vallen, wat vrij moeilijk is als je met zoveel personen schrijft.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Suus za 14 jul 2012 - 3:44

Dat vind ik een leuk idee, Susan!
Het lijkt me leuk om deze keer mee te schrijven, maar een begin bedenken durf ik niet aan.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Roza za 14 jul 2012 - 3:48

Susan schreef:Wat misschien leuk is, is om er een weblog of dagboek van een fictieve, vooraf te bedenken hoofdpersoon van te maken, dan zit je niet zo met een verhaallijn waarin alles op z'n plek moet vallen, wat vrij moeilijk is als je met zoveel personen schrijft.

Erg goed idee Susan. Ik dacht al dat niemand het leuk vond om nog iets met schrijven te doen Embarassed

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Annemoontje za 14 jul 2012 - 6:27

Roza schreef:
Susan schreef:Wat misschien leuk is, is om er een weblog of dagboek van een fictieve, vooraf te bedenken hoofdpersoon van te maken, dan zit je niet zo met een verhaallijn waarin alles op z'n plek moet vallen, wat vrij moeilijk is als je met zoveel personen schrijft.

Erg goed idee Susan. Ik dacht al dat niemand het leuk vond om nog iets met schrijven te doen Embarassed

+1 Ik wil ook wel mee doen! Echt een leuk idee! Very Happy
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Susan za 14 jul 2012 - 6:35

Ik kan anders wel een personage + uitgangspunt bedenken als jullie dat leuk vinden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jasmine za 14 jul 2012 - 6:40

Klinkt leuk Susan, onze eigen 'Kim' zeg maar!

Ik wil ook wel meedoen.

Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 7:52

Alex schreef:
Jaya schreef:Die andere is volgens mij nooit afgemaakt, of wel?

Volgens mij heeft Susan die afgeschreven, of niet? Of was dat het eerste verhaal? En dat laatste (tweede?) verhaal werd slechter en slechter en slechter ... Kunnen we niet weer een nieuw Yes-verhaal schrijven? 1270000679

Dat laatste dus Wink Ben het met je eens dat dat verhaal niet best was, maar heb zelf niet meegeschreven dus mag misschien wel niet oordelen..

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: