Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...

5 plaatsers

Ga naar beneden

En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...  Empty En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 11:51

Dus zoek ik leuke plaatjes! Mn haar is lang, tot halverwege mn rug en ik heb een schuine pony-achtig iets (pony die ik heb laten groeien). Ik zoek een leuk kapsel met laagjes, niet te kort qua lengte maar er mag wel een stukje af! Met een pony/schuine pony dus.. Kom maar op Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...  Empty Re: En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 11:53

Een foto van jou zou wel helpen. angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...  Empty Re: En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 11:58

Whaha die heb je al gezien hoor!

*gone*


Laatst aangepast door Reeza op za 19 feb 2011 - 0:50; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...  Empty Re: En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 12:45

Wat meer haar in je gezicht zou je goed staan denk ik, dus niet naar achteren, maar gewoon los en tot je kin denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...  Empty Re: En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...

Bericht  Zwerver wo 16 feb 2011 - 12:47

En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...  Stefanie1
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...  Empty Re: En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 12:52

Ja dat denk ik ook, niet naar achteren en een beetje meer los laten hangen. Maar bedoel je de lengte tot haar kin, Marin? (klinkt best leuk die zin drunken ) Want daar ben ik het dan niet mee eens Wink zou het min tot op je schouders laten komen. En bij jou denk ik de lijnen niet heel strak laten knippen maar meer snijden denk ik, dat valt vlotter (heb er verder geen verstand van hoor)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...  Empty Re: En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...

Bericht  Toet wo 16 feb 2011 - 13:16

Marin schreef:Wat meer haar in je gezicht zou je goed staan denk ik, dus niet naar achteren, maar gewoon los en tot je kin denk ik.

Dat denk ik ook, maar ik denk ook dat je moet oppassen dat het nie té word. Op de foto te zien heb je een vrij smal gezicht en als je dan te veel haar in je gezicht krijgt valt het een beetje weg.
Ik zou proberen wat meer volume te creëren met een kapsel, dan lijkt je gezicht ook iets voller. Dat plaatje van wc-eend lijkt me erg leuk, alleen zijn zulke kapsels naar mijn mening altijd moeilijk zelf in model te brengen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...  Empty Re: En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...

Bericht  Zwerver wo 16 feb 2011 - 13:28

Om het zo te krijgen moet je wel naar een goede kapper gaan inderdaad. Veel snijden. Ik vond dit echt een leuk kapsel die bij je wensen past. Het ligt er aan wat voor haar je hebt maar met zon kapsel kun je ook heel veel volume maken door het goed te kneden met wat mouse of laagjes accent. Als ik dat deed had ik ineens een hele bos haar! Super mooi met veel krul/slag
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...  Empty Re: En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...

Bericht  Toet wo 16 feb 2011 - 13:31

wc-eend schreef:Om het zo te krijgen moet je wel naar een goede kapper gaan inderdaad. Veel snijden. Ik vond dit echt een leuk kapsel die bij je wensen past. Het ligt er aan wat voor haar je hebt maar met zon kapsel kun je ook heel veel volume maken door het goed te kneden met wat mouse of laagjes accent. Als ik dat deed had ik ineens een hele bos haar! Super mooi met veel krul/slag

Ik wou zeggen, dat ligt er maar net aan wat voor haar je hebt, maar je zegt het zelf al. Ik kan dat ok altijd heel goed, zelfs met lang stijl haar. Maar ik heb de zelfde methode al bij zoveel vriendinnen geprobeerd waarbij het niet lukte.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...  Empty Re: En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 21:26

Ik zag in de marie claire van vorige maand echt een leuk kapsel, dus heb even dat model opgezocht maar helaas staan die foto's er niet tussen. Heb wel even verder gekeken en kwam dit tegen. Wie weet vind je het wat! (ze zijn natuurlijk wel dik gestyled voor de foto's :P maar daar moeten we maar even langs kijken)

volgens mij is dit wel allemaal op 1 lengte?
En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...  Liza22_ba93da2b18

laagjes, lange pony, maar wel middenscheiding
En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...  Bild42_26e51f7395

dit vind ik ook echt stoer, maar je moet het maar durven Cool
En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...  5844e86e-afd4-4a03-a4b9-8b5fdef51fa3_3b46a76b73

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...  Empty Re: En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 22:57

Zoals op die laatste foto heb ik het ook gehad. Is wel leuk maar ik denk dat de middelste bij Reeza het mooist staat! Alleen moet je uitkijken dat het niet té veel in laagjes wordt geknipt waardoor het onderaan zo dun zal zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...  Empty Re: En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 2:20

Zoals het onderste plaatje heb ik het al gehad, heb niet zo'n moeite met mn haar afknippen opzich smile Het bovenste plaatje vind ik wel erg leuk, maar dan iets langer idd. Teveel lagen is bij mij ook niet goed, dan krijg ik krullen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...  Empty Re: En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...

Bericht  Blond do 17 feb 2011 - 2:24

Krullen zijn juist leuk!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...  Empty Re: En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 2:55

_Chance schreef:Krullen zijn juist leuk!
Nee joh, juist onhandig, gaan pluizen enzo! T ziet er bij mij iig niet uit vind ik..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...  Empty Re: En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...

Bericht  Zwerver do 17 feb 2011 - 3:26

Jaa juist mooi, veel lagen met een mooie krul/ slag! Waauuuww.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...  Empty Re: En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...

Bericht  minoessepoes do 17 feb 2011 - 3:41

Zo'n kapsel als wc-eend plaats heb ik een tijdje gehad. Dat was juist heel makkelijk om in model te krijgen (maar dan zal het wel goed geknipt moeten worden denk ik) en het is zo'n beetje het enige kapsel waar ik wat volume door kreeg. Het grote nadeel vond ik wel dat de onderkant vrij dun was en dus ook snel lelijk werd en elke keer als het weer een beetje gegroeid was moest precies dat stuk eraf bij de kapper. En ik vind dat kapsel ook wel een beetje geweest, was een jaar of 3 a 4 hip en leuk, maar persoonlijk zou ik het nu niet meer nemen.

De plaatjes van Punk'd vind ik stuk voor stuk geweldig, maar dan moet je wel een dikke bos haar hebben, want anders wordt het denk ik al snel een futloos gebeuren! Maar ze zijn wel gaaf!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...  Empty Re: En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...

Bericht  Jeanette do 17 feb 2011 - 12:25

En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...  Coiffure1
Dat mens heeft rare ogen, maar zoiets met een ander kleurtje ofzo?

En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...  Br06
Ik vind dit ook wel gaaf!

En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...  Kleur7
Zoiets, maar dan in jouw haarkleur?

En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...  Icm2a
En deze in je haarkleur?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...  Empty Re: En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 14:33

De onderste vind ik wel mooi. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...  Empty Re: En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum