Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op zoek naar jurk voor zeer formele bruiloft

+9
Pompoen
loura
Terkina
Rush
Antibes
Lenster
Marin
rapa nui
Bacio
13 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Op zoek naar jurk voor zeer formele bruiloft - Pagina 3 Empty Re: Op zoek naar jurk voor zeer formele bruiloft

Bericht  Bacio za 14 jul 2012 - 10:23

Terkina schreef:Toen een vriendinnetje van mij ging trouwen, had iedereen ontzettend zijn best gedaan. Ook een vriendin van haar, maar die had wel een vrij korte en felle jurk. Ondanks dat mijn vriendinnetje geen kledingvoorschrift had, was ze not amused dat haar vriendin voor die jurk had gekozen. Dus misschien is het een idee om je ook een beetje in het stel te verplaatsen?
Wat denk je dat zij verwachten en leuk vinden? Het is immer hun dag Op zoek naar jurk voor zeer formele bruiloft - Pagina 3 561177
Ik ken de bruid niet. Wij zijn vrienden van de bruidegom, ze kennen elkaar nog niet zo lang en ze wonen heel wat uren vliegen van ons vandaan. Als mn vriend in zn voetbalshirtje zou komen ipv overhemd, zou hij dat alleen maar grappig vinden. Van de bruid kan ik geen inschatting maken.

Ik heb net even geskypet met de beste vriendin van de bruidegom. Ze zei dat ik alles aan kon doen, zolang het maar feestelijk was. Haha dat maakt de keuze niet makkelijker!

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar jurk voor zeer formele bruiloft - Pagina 3 Empty Re: Op zoek naar jurk voor zeer formele bruiloft

Bericht  Antibes za 14 jul 2012 - 10:34

Bacio schreef:Ik heb slanke benen, maar ook vrij lange benen. Ze vallen daardoor wel extra op. "The best man" is ook ceremoniemeester en is altijd zeer eerlijk, hopelijk kan ze me verder helpen. Ik vind een aantal jurkjes echt super leuk!

Dan zou ik helemaal uitkijken met korte jurkjes. Ik heb ook lange jurkjes en een op-de-knie-jurkje wordt al snel een minirokje en als je dan al met een minirokje begint wordt het wel te bloot voor een bruiloft denk ik.

Ik vind het Chiffon jurkje van Fruity ook wel leuk.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Marin zo 15 jul 2012 - 7:49

Bacio schreef:

Ik heb net even geskypet met de beste vriendin van de bruidegom. Ze zei dat ik alles aan kon doen, zolang het maar feestelijk was. Haha dat maakt de keuze niet makkelijker!

Dan vind ik het dus geen zeer formele bruiloft. Bij een zeer formele bruiloft denk ik aan black of white tie, of desnoods cocktail, maar zeker niet minder.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Antibes zo 15 jul 2012 - 7:51

Marin schreef:
Bacio schreef:

Dan vind ik het dus geen zeer formele bruiloft. Bij een zeer formele bruiloft denk ik aan black of white tie, of desnoods cocktail, maar zeker niet minder.

Jôh.. laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Marin zo 15 jul 2012 - 7:52

Wat? Dat is toch zo?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Antibes zo 15 jul 2012 - 7:55

Marin schreef:Wat? Dat is toch zo?

Ja en ik denk dat iedereen dat wel weet. Het is dus maar de manier waarop je het brengt. Geen, "Hmm, toch niet heel formeel dan, in dat geval..... meer opties... blabla".

Ik vond je toon een beetje "jij weet niet wat formeel is en ik wel", terwijl ik denk dat iedereen in dit topic prima weet wat écht formeel is en wat niet. Alleen wist TO de echte dresscode gewoon nog niet.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Sylvana zo 15 jul 2012 - 8:00

popcorn

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Bacio zo 15 jul 2012 - 8:02

Er staat op de uitnodiging cocktail, maar blijkbaar is dat in verschillende culturen iets anders. Dat maakt t ook extra lastig, mijn vriend komt uit hetzelfde land en zat me ook al de hele tijd een beetje uit te lachen.

Bacio
Prater
Prater

Bericht  Marin zo 15 jul 2012 - 8:08

Antibes schreef:
Marin schreef:Wat? Dat is toch zo?

Ja en ik denk dat iedereen dat wel weet. Het is dus maar de manier waarop je het brengt. Geen, "Hmm, toch niet heel formeel dan, in dat geval..... meer opties... blabla".

Ik vond je toon een beetje "jij weet niet wat formeel is en ik wel", terwijl ik denk dat iedereen in dit topic prima weet wat écht formeel is en wat niet. Alleen wist TO de echte dresscode gewoon nog niet.

Pff ga je me nou weer de les leven over mijn zogenaamde belerende toon? It's getting old girl.

Bacio, ik weet niet precies hoe het per cultuur verschilt, maar ik zou je inderdaad gewoon aan een mooi cocktailjurkje houden die netjes is maar dat wel goed bij je past. Lastige maar leuke zoektocht denk ik.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lenthe zo 15 jul 2012 - 8:21

тыквашка schreef:Ik vind het merendeel van wat hier verder voorbij komt veel te sexy of te kort, sexy is al snel trashy. Je kunt beter iets kopen waarin je je gewoon heel mooi voelt in plaats van sexy denk ik dan!

Inderdaad, alleen de jurkjes van Marin vind ik geschikt, maar de rest vind ik veel te kort of te sexy.. Ik zal wel heel preuts zijn of geen smaak hebben, maar een decolleté tot bijna aan de navel of een jurkje waarbij de borsten er bijna uitvallen vind ik echt niet kunnen, laat staan op een formele bruiloft (wat er dan ook onder formeel verstaan wordt).
Ik zou dus nog even verder zoeken naar een geschikter exemplaar.

Edit: Die van Fruity vind ik ook wel geschikt, maar sommige zijn ook wat kort voor een bruiloft, vind ik
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Antibes zo 15 jul 2012 - 8:29

Ik vond het frappant dat je totaal niet inhoudelijk reageerde op het nieuws qua "in dat geval kun je dit dit en dat jurkje ook doen", maar alleen even kwam melden dat jíj (en met jou de rest van de wereld, hoogstwaarschijnlijk inclusief Bacio zelf) het dan geen formele bruiloft vindt. Vandaar de "Goh", Captain Obvious. Je kwam zelf uitleg vragen daarna.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Marin zo 15 jul 2012 - 8:32

Ik heb geloof ik toch echt wel genoeg tips gegeven voor leuke jurkjes die ik geschikt vind voor een bruiloft, wat de formaliteit ook moge zijn en vond het heel leuk om die voor Bacio uit te zoeken.
Maar way to muggenzift hoor.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow zo 15 jul 2012 - 9:46

Antibes, ik sluit me nu toch wel bij Marin aan hoor.
Volgens mij vat je het totaal verkeerd op, want het kwam op mij namelijk alles behalve belerend over.
Je kunt ook overal een olifant van maken.

Ik vind dat a lijn , beetje groenige jurkje erg leuk!
En al die dresscodes, ik heb er geen verstand van hoor (dus nee 'niet iedereen weet dat' Antibes).

Black Tie, White Tie..
Verder dan zwarte strik, witte strik kom ik niet haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jeanette zo 15 jul 2012 - 23:25

Tsjee, hoe kun je een discussie op gang laten komen. Je kunt er ook in door draven he, want het gaat natuurlijk nergens meer over:roll:

Nog wat jurken (en ik heb geen rekening gehouden met een dresscode);

Op zoek naar jurk voor zeer formele bruiloft - Pagina 3 475475-0130?$productoverwiev2_2$

Op zoek naar jurk voor zeer formele bruiloft - Pagina 3 475469-0130?$productoverwiev2_2$

Op zoek naar jurk voor zeer formele bruiloft - Pagina 3 714307-0014?$productoverwiev2_2$

Op zoek naar jurk voor zeer formele bruiloft - Pagina 3 415146-0092?$productoverwiev2_2$

Op zoek naar jurk voor zeer formele bruiloft - Pagina 3 479996-0076?$productoverwiev2_2$
Oeh, deze wil ik hebbeeeeee!!!

Op zoek naar jurk voor zeer formele bruiloft - Pagina 3 310208-0484?$productoverwiev2_2$

Op zoek naar jurk voor zeer formele bruiloft - Pagina 3 310183-0013?$productoverwiev2_2$

Op zoek naar jurk voor zeer formele bruiloft - Pagina 3 540577-0029?$productoverwiev2_2$

Op zoek naar jurk voor zeer formele bruiloft - Pagina 3 913350-2349?$productoverwiev2_2$

Op zoek naar jurk voor zeer formele bruiloft - Pagina 3 210230-0111?$productoverwiev2_2$

Bovenstaande zijn van Nelly.com

Onderstaande zijn van Vero Moda;

Op zoek naar jurk voor zeer formele bruiloft - Pagina 3 10086270_SNOWWHITE_340312_001_List

Op zoek naar jurk voor zeer formele bruiloft - Pagina 3 10077576_SHADOW_001_List

Op zoek naar jurk voor zeer formele bruiloft - Pagina 3 10084465_AMPARDBLUE_001_List

Op zoek naar jurk voor zeer formele bruiloft - Pagina 3 10077525_BLACK_318549_001_List

Op zoek naar jurk voor zeer formele bruiloft - Pagina 3 10078795_SHADOW_001_List

Op zoek naar jurk voor zeer formele bruiloft - Pagina 3 10077567_BLACK_001_List

Op zoek naar jurk voor zeer formele bruiloft - Pagina 3 10075717_SIROCCO_001_List

Op zoek naar jurk voor zeer formele bruiloft - Pagina 3 10075717_BLACK_001_List

Op zoek naar jurk voor zeer formele bruiloft - Pagina 3 10075720_BLACK_001_List

Op zoek naar jurk voor zeer formele bruiloft - Pagina 3 10075750_GARGOYLE_001_List

Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Bacio wo 18 jul 2012 - 6:53

Het lichtroze korte jurkje is echt fantastisch! Die doe ik aan voor t feest. Voor in de kerk doe ik een jurk van een vriendin aan. Het is een wijd zittende jurk tot op de knie met hoog gesloten hals.

Bedankt voor alle opties meiden! Ik heb enorm genoten van het zoeken, het delen en jullie opties te bekijken (+ prijzen opzoeken)

Bacio
Prater
Prater

Bericht  Marin wo 18 jul 2012 - 8:44

Welke lichtroze is het geworden? Sorry, er staan zo veel jurkjes in dit topic Wink

Maar fijn dat je eentje gevonden hebt!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: