Op zoek naar jurk voor zeer formele bruiloft
+9
Pompoen
loura
Terkina
Rush
Antibes
Lenster
Marin
rapa nui
Bacio
13 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Op zoek naar jurk voor zeer formele bruiloft
Bacio schreef:Daar was ik al een beetje bang voor Antibes. En de allereerste? Die kan misschien weer niet omdat ie ook strapless is.
Ja, daar twijfel ik over, meer het nep-diepe-decollete als je begrijpt wat ik bedoel. Weet niet hoe dat eruit ziet vanaf een afstandje.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Staat de foto op internet? Dat moet wel namelijk.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Staat de foto op internet? Dat moet wel namelijk.
Ja op zijn facebook pagina, maar misschien kan ik die niet publiceren omdat hij m afgeschermd heeft staan voor alleen vrienden?
Antibes: ja dat vraag ik me ook af. Van dichtbij is t heel mooi, maar van een afstandje misschien een beetje gek.
Ondertussen shop ik me echt suf. Super leuke t-shirts gevonden!
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Ik ben totaal geen jurken persoon, dus heb er ook geen verstand van, maar misschien kan je eens bij Zalando op jurken zoeken en dan 'zakelijke jurken' kiezen? Deze zijn ook allemaal net even wat netter, langer, minder sexy maar er staan wel heel mooie tussen, vind ik dan.
Laatst aangepast door Rush op za 14 jul 2012 - 2:57; in totaal 1 keer bewerkt
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Huh, mijn plaatjes worden ook ineens kruisjes.
Gmm, fixed, maar wel een beetje groot, sorry!
Gmm, fixed, maar wel een beetje groot, sorry!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Brrr ik kwam net het blauwe kanten jurkje tegen op een andere website en toen zag ie er ineens heel goedkoop en trashy uit. Die en haar zwarte zusje mogen gedelete worden van het lijstje.
Ik wil stiekem het leren jurkje.
Ik wil stiekem het leren jurkje.
Bacio- Prater
Prijzen voornamelijk tussen de 50 en 150 euro.
Al weet ik niet of dit cocktail is.. meer black tie (dik afgeprijst trouwens)
Al weet ik niet of dit cocktail is.. meer black tie (dik afgeprijst trouwens)
Gast- Gast
Ik vind dat alle jurkjes die je uitkiest écht te bloot/te kort zijn voor die bruiloft, Bacio. De jurkjes die Marin heeft uitgekozen heel geschikt.
Gast- Gast
Ik vind de 4e en de laatste heel leuk! Heb je daar linkjes van? De eerste die je plaatst heb ik ook geplaatst maar dan in het blauw, die vind ik ook nog steeds leuk.
Bacio- Prater
Leren jurkjes: (Ik vind ze persoonlijk wat minder geschikt voor een chique bruiloft )
€120
IRO €238
Ted Baker €83 (sale)
Gestuz €72 (sale)
Urban Code €50 (sale)
€107 (sale)
€120
IRO €238
Ted Baker €83 (sale)
Gestuz €72 (sale)
Urban Code €50 (sale)
€107 (sale)
Gast- Gast
Bacio schreef:Ik vind de 4e en de laatste heel leuk! Heb je daar linkjes van? De eerste die je plaatst heb ik ook geplaatst maar dan in het blauw, die vind ik ook nog steeds leuk.
Die 4e is mooi he!! Die wil ik zelf ook haha. Is net wat specialer dan een normale cocktaildress
Ik ga even de linkjes zoeken. Heb alles weggeklikt.
Gast- Gast
http://www.asos.com/Aqua/Aqua-Vapour-Structured-Low-V-Neck-Skater-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2213033&SearchQuery=evening%20dress&sh=0&pge=2&pgesize=200&sort=-1&clr=Beige
http://www.asos.com/Hybrid/Hybrid-Dress-One-Shoulder-Pencil/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2001129&SearchQuery=evening%20dress&sh=0&pge=3&pgesize=200&sort=-1&clr=Coral
http://www.asos.com/Hybrid/Hybrid-Dress-One-Shoulder-Pencil/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2001129&SearchQuery=evening%20dress&sh=0&pge=3&pgesize=200&sort=-1&clr=Coral
Gast- Gast
Ik zou ook geen leren jurkje doen, dat is toch niet echt netjes.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Hahaha punk'd is weer lekker plaatjes aan het zoeken.
Ik vind die jurkjes van Marin allemaal goed geschikt. Die smaragdgroene chiffon knielange strapless jurk is echt mooi!
Ik vind die jurkjes van Marin allemaal goed geschikt. Die smaragdgroene chiffon knielange strapless jurk is echt mooi!
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Hahaha punk'd is weer lekker plaatjes aan het zoeken.
haha ja heerlijkheid. Beetje neuzen
Ik vind de jurkjes van Marin ook mooi maar het zou niet mijn persoonlijke smaak zijn. Ik vind het te 'meisjesachtig'. Ik denk dat je chique ook goed kunt combineren met sexapeal en dat mis ik een beetje bij die jurkjes
Gast- Gast
De jurkjes van Marin zijn niet mijn stijl. Als ik buiten mn eigen stijl wat ga dragen voel ik me altijd heel ongemakkelijk.
OH die van Ted Baker wil ik bestellen!! Heb ondertussen 2 broeken en een shirt van Supertrash bestelt haha
OH die van Ted Baker wil ik bestellen!! Heb ondertussen 2 broeken en een shirt van Supertrash bestelt haha
Bacio- Prater
(de oranje, serieus twijfelgeval)
Deze vind ik ook wel kunnen!
Laatst aangepast door Antibes op za 14 jul 2012 - 3:27; in totaal 3 keer bewerkt
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Als het een formele bruiloft is, dan zou ik eerder voor een A-lijnjurkje kiezen net boven of over de knie. De meeste jurkjes in dit topic lijken mij veeeeel te sexy. Zeker de korte jurkjes mét blote schouders.
Terkina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10
http://www.lightinthebox.com/a-line-strapless-knee-length-chiffon-cocktail-dress_p205815.html
Wauw deze is mooi ja! En heel geschikt denk ik. Die andere zijn echt te kort denk ik hoor?
Wauw deze is mooi ja! En heel geschikt denk ik. Die andere zijn echt te kort denk ik hoor?
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb the best man (die een vrouw is) gevraagd wat zij aan doet! Dan pas ik me op haar aan. Ik heb letterlijk gevraagd of ik als mn "skanky self" mag komen of een nette jurk aan moet.
Laatst aangepast door Bacio op za 14 jul 2012 - 3:41; in totaal 1 keer bewerkt
Bacio- Prater
http://www.bonprix.nl/product/jurk-rood-975745/?bundle=3922657&type=image
Nette nauwsluitende jurkje (plaatje wil niet plakken)
Chiffon jurk
Nette jurk
One shoulder
Gast- Gast
Dit staat er trouwens bij cocktail hoor. Als je een mooie slanke benenpartij hebt zie ik het verschil ook niet tussen op de knie of 10 cm erboven. Het is meer de combinatie qua stof, print en hoe het jurkje valt.
Het is feest! Geniet er dus van en laat je inspireren. Bij een cocktailparty krijg je in ieder geval wat ruimte voor eigen interpretatie. Dames dienen gekleed te gaan in een korte (cocktail)jurk. Deze mag iedere denkbare kleur hebben, zolang deze maar modisch verantwoord en feestelijk is. Accessoires zijn erg belangrijk voor een cocktailoutfit. Subtiele tassen, mooie sieraden en hoge hakken die passen bij de jurk zijn een must. Vergeet echter niet even te oefenen met lopen! Heren gaan gekleed in strak zwart pak en wit overhemd. De das is optioneel maar het is belangrijk dat de outfit er modieus en geslepen uitziet, liefst met manchetknopen. Tip: zorg dat je standaard een zwart of een donker blauw kostuum in de kast hebt hangen, dit komt altijd van pas! Van Gils kan je hier als geen ander aan helpen bij Rudolf Peter Family Store.
Het is feest! Geniet er dus van en laat je inspireren. Bij een cocktailparty krijg je in ieder geval wat ruimte voor eigen interpretatie. Dames dienen gekleed te gaan in een korte (cocktail)jurk. Deze mag iedere denkbare kleur hebben, zolang deze maar modisch verantwoord en feestelijk is. Accessoires zijn erg belangrijk voor een cocktailoutfit. Subtiele tassen, mooie sieraden en hoge hakken die passen bij de jurk zijn een must. Vergeet echter niet even te oefenen met lopen! Heren gaan gekleed in strak zwart pak en wit overhemd. De das is optioneel maar het is belangrijk dat de outfit er modieus en geslepen uitziet, liefst met manchetknopen. Tip: zorg dat je standaard een zwart of een donker blauw kostuum in de kast hebt hangen, dit komt altijd van pas! Van Gils kan je hier als geen ander aan helpen bij Rudolf Peter Family Store.
Gast- Gast
Ik heb slanke benen, maar ook vrij lange benen. Ze vallen daardoor wel extra op. "The best man" is ook ceremoniemeester en is altijd zeer eerlijk, hopelijk kan ze me verder helpen. Ik vind een aantal jurkjes echt super leuk!
Bacio- Prater
Toen een vriendinnetje van mij ging trouwen, had iedereen ontzettend zijn best gedaan. Ook een vriendin van haar, maar die had wel een vrij korte en felle jurk. Ondanks dat mijn vriendinnetje geen kledingvoorschrift had, was ze not amused dat haar vriendin voor die jurk had gekozen. Dus misschien is het een idee om je ook een beetje in het stel te verplaatsen?
Wat denk je dat zij verwachten en leuk vinden? Het is immer hun dag
Wat denk je dat zij verwachten en leuk vinden? Het is immer hun dag
Terkina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 273
loura schreef:http://www.lightinthebox.com/a-line-strapless-knee-length-chiffon-cocktail-dress_p205815.html
Die vind ik ook heel geschikt! En hij is ook in een heleboel andere kleuren te krijgen volgens mij, tenminste, als je op choose colour klikt staat er een hele lijst!
Ik vind het merendeel van wat hier verder voorbij komt veel te sexy of te kort, sexy is al snel trashy. Je kunt beter iets kopen waarin je je gewoon heel mooi voelt in plaats van sexy denk ik dan!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Op zoek naar vergelijkbare jurk
» Jurk voor een bruiloft
» Op zoek naar een jurk, iemand zin om te helpen?
» Deze jurk voor een bruiloft..
» Help?! Deze jurk voor bruiloft?
» Jurk voor een bruiloft
» Op zoek naar een jurk, iemand zin om te helpen?
» Deze jurk voor een bruiloft..
» Help?! Deze jurk voor bruiloft?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: