Help?! Deze jurk voor bruiloft?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Help?! Deze jurk voor bruiloft?
Ik heb gisteren, een beetje uit wanhoop, deze jurk gekocht voor een bruiloft a.s. vrijdag (we gaan alleen naar het feest). Maar ik weet eigenlijk niet of ik 'm wel iets vind... Istie niet TE kleurrijk en is het model niet te degelijk?
Help?!
(Ik heb mijn gare hoofd er afgeknipt)
*weg*
Help?!
(Ik heb mijn gare hoofd er afgeknipt)
*weg*
Laatst aangepast door TNMN op wo 28 maa 2012 - 1:16; in totaal 1 keer bewerkt
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Help?! Deze jurk voor bruiloft?
Ik vind hem niet zo leuk, hij is inderdaad erg kleurrijk. En hij staat je wat ouwelijk, zo te zien heb je een mooi figuur dus het mag wel wat strakker(vooral bij rok minder plooien)
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik ben het eens met Monte, ik vind hem ook niet heel leuk staan, in ieder geval niet voor een bruiloft. Een rechte jurk (zonder plooitjes) zou mooier zijn, en ik vind die brede schouderbanden ook al snel een beetje suf, zeker in combinatie met gekleurde bloemetjes (het zijn toch bloemetjes?). Als de jurk iets meer decolleté had gehad was het wel leuker geweest denk ik!
Gast- Gast
Ik krijg een beetje pijn aan mn ogen van alle kleurtjes! Vind m ook vrij degelijk, denk dat er wel wat leukers te vinden moet zijn!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind hem ook niet zo. Heb je moeite om iets te vinden? Anders zou ik nog eerder voor een simpel jurkje gaan, dat je met accessoires wat kunt opleuken.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Haha dat is wel duidelijk dus Ik breng 'm vandaag terug en ga op zoek naar iets leukers. Dankjewel!
TNMN- Kletskop
Benthe schreef:Ik vind hem ook niet zo. Heb je moeite om iets te vinden? Anders zou ik nog eerder voor een simpel jurkje gaan, dat je met accessoires wat kunt opleuken.
Ik heb een paar hele leuke jurkjes gezien, maar twijfelde of ze te kort waren. Ze kwamen tot het midden van mijn bovenbeen. Is dat te kort, denk je?
TNMN- Kletskop
Ik zou ook iets zoeken wat mooier zit bij je taille. Deze pasvorm vind ik niet erg flatterend. Volgens mij kun jij daar echt wel wat strakkers hebben.
Gast- Gast
Opzich vind ik de kleurtjes wel leuk! Maar ik heb eerder een foto van jou gezien en daar had je een prachtig figuur, terwijl het hier wat verpest wordt door de jurk.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Ik zou ook iets zoeken wat mooier zit bij je taille. Deze pasvorm vind ik niet erg flatterend. Volgens mij kun jij daar echt wel wat strakkers hebben.
Heb je plaatjes met ideeen?
Zou dit iets zijn:
TNMN- Kletskop
Powerbabe schreef:Opzich vind ik de kleurtjes wel leuk! Maar ik heb eerder een foto van jou gezien en daar had je een prachtig figuur, terwijl het hier wat verpest wordt door de jurk.
Dankje Ik geloof dat mijn hoofd nog denkt dat ik niet slank ben, dus misschien dat ik daar door kleding uitzoek die niet goed bij me past.
TNMN- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Deze jurk voor een bruiloft..
» Kan deze jurk voor een bruiloft?
» Is deze jurk te sexy voor een bruiloft?
» Vanmiddag bruiloft, deze jurk
» Jurk voor een bruiloft
» Kan deze jurk voor een bruiloft?
» Is deze jurk te sexy voor een bruiloft?
» Vanmiddag bruiloft, deze jurk
» Jurk voor een bruiloft
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: