Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik zoek ijsjes van vroeger...

+18
Fayebella
Winegum
Rush
Zora
peach
Oasis
Printje
SnowWhite
mouette
Ibbeltje
Mida4you
Linda
TukTuk
Lady Starstruck
_Nina
Kowalski
Lejow
Bazinga
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ik zoek ijsjes van vroeger...  - Pagina 2 Empty Re: Ik zoek ijsjes van vroeger...

Bericht  Linda vr 13 jul 2012 - 8:40

Nee ook geen solero. Wit en geel was in cirkels. Jemig, ik ben ook super slecht in het beschrijven ervan, haha!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek ijsjes van vroeger...  - Pagina 2 Empty Re: Ik zoek ijsjes van vroeger...

Bericht  SnowWhite vr 13 jul 2012 - 8:47

AngelNyn schreef:Zo te zien Cool Bits, hier staan ze op;

Ik zoek ijsjes van vroeger...  - Pagina 2 5623914_N22sd

Geweldig! Er verscheen gewoon een glimlach op mijn gezicht bij het zien van de kaart. Nostalgie!! I love you
Ik weet nog wel dat ik dan van mijn vader bijvoorbeeld een gulden kreeg om een ijsje te gaan halen, daar ging ik dan met mijn buurmeisje, bij de snackbar in de wijk op de kaart kiezen welk ijsje je wilde (moeilijk met zoveel verschillende soorten).
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 8:59

Zo heette ze in NL volgens mij niet hoor!

Gast
Gast

Bericht  Lady Starstruck vr 13 jul 2012 - 9:48

SnowWhite schreef:

Geweldig! Er verscheen gewoon een glimlach op mijn gezicht bij het zien van de kaart. Nostalgie!! I love you
Ik weet nog wel dat ik dan van mijn vader bijvoorbeeld een gulden kreeg om een ijsje te gaan halen, daar ging ik dan met mijn buurmeisje, bij de snackbar in de wijk op de kaart kiezen welk ijsje je wilde (moeilijk met zoveel verschillende soorten).

Haha ja bij mij ook al. Kwamen allemaal herinneringen boven, ik ging altijd een ijsje halen bij de pomp tegenover ons en daar hadden ze dat bord ook Very Happy
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Printje vr 13 jul 2012 - 10:25

Ik vond die Winner taco's ook zo ontzettend lekker maar nu heb je wel een variant vd Lidl maar die is lang niet zo lekker.

Ik zoek ijsjes van vroeger...  - Pagina 2 Winner-Taco
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Oasis vr 13 jul 2012 - 10:40

Kowalski schreef:Voor mij ging er niets boven de Speedy! Ik zoek ijsjes van vroeger...  - Pagina 2 3079029344
+1, die mis ik echt Ik zoek ijsjes van vroeger...  - Pagina 2 394967
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Printje vr 13 jul 2012 - 10:42

Oasis schreef:
Kowalski schreef:Voor mij ging er niets boven de Speedy! Ik zoek ijsjes van vroeger...  - Pagina 2 3079029344

oooooooooooh ja inderdaad!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  peach za 14 jul 2012 - 9:06

een Jive?! was ook lekker
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Bericht  Zora za 14 jul 2012 - 9:34

Oeh die Cool Bits idd!!!

Maar wat is dat 'kaas'ijsje ook alweer, ook op dit plaatje?!!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Rush za 14 jul 2012 - 9:35

Winner Taco blijft mijn favoriet en in kan er wel om janken dat die niet meer bestaan! pale
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Winegum za 14 jul 2012 - 9:51

Solero shots mis ik ook! Meestal hebben ze die in het buitenland wel, dus raad eens waar ik op zoek ga volgende week I love you

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Bazinga za 14 jul 2012 - 9:53

Winegum schreef:Solero shots mis ik ook! Meestal hebben ze die in het buitenland wel, dus raad eens waar ik op zoek ga volgende week I love you

Kauwgom?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Fayebella za 14 jul 2012 - 10:13

Ik vond Joekels ook altijd erg lekker. Volgens mij verkochten ze die gewoon bij de supermarkt.

En die reclameplaat, echt geweldig. Die ijsjes heb ik volgens mij allemaal wel een keertje gehad, haha.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902

Bericht  Lenster za 14 jul 2012 - 22:36

Rush schreef:Winner Taco blijft mijn favoriet en in kan er wel om janken dat die niet meer bestaan! pale

Ze hebben wel soortgelijke bij, volgens mij, de aldi. Mn ouders hadden ze laatst. Erg lekker ook!

En ik weet nu niet meer wie het was, maar die wit/rode gedraaide ijsjes. Ik weet welke je bedoelt. Waren van dat "zachte" ijs volgens mij. Niet echt gewoon waterijs, maar iets zachter en drabberiger. Ik zoek ijsjes van vroeger...  - Pagina 2 394967
Lenster
Lenster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 452

Bericht  Linda za 14 jul 2012 - 22:51

Lenster schreef:
Rush schreef:Winner Taco blijft mijn favoriet en in kan er wel om janken dat die niet meer bestaan! pale

Ze hebben wel soortgelijke bij, volgens mij, de aldi. Mn ouders hadden ze laatst. Erg lekker ook!

En ik weet nu niet meer wie het was, maar die wit/rode gedraaide ijsjes. Ik weet welke je bedoelt. Waren van dat "zachte" ijs volgens mij. Niet echt gewoon waterijs, maar iets zachter en drabberiger. Ik zoek ijsjes van vroeger...  - Pagina 2 394967

Ja, zacht ijs inderdaad! Ik vond ze zoooo lekker!

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 0:27

Oasis schreef:

Jaaaa, Speedy! En dan met chocolade eroverheen!
Dat was zooo lekker!

Gast
Gast

Bericht  rapa nui zo 15 jul 2012 - 0:52

Ik zoek ijsjes van vroeger...  - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcQ2PZK-umO0giajhDEnB6IQmICmhoLfYIz6zhUxsNaxbSrXkfZgIk zoek ijsjes van vroeger...  - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcToORpdVRSmdIqHrKYKu7WSp4OxSbohQpympjYfe4LYoF_Au5OSCgIk zoek ijsjes van vroeger...  - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcQsLS4ZRQqmdODBI4RzcoY4yP5t8ttFGuzFjIl_1xlcaAHPKlSc

Dit merk Caraco ijs was bij ons in het dorp verkrijgbaar. Zie er al heel wat jeugdsentiment en lekkere ijsjes voorbijkomen op deze platen.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Rush zo 15 jul 2012 - 0:59

Klopt Aldi en Lidl hebben ook een soort Winner Taco en die zijn ook lekker, zeker. Maar bij lange na niet zo lekker als de echte haha! silent
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  rapa nui zo 15 jul 2012 - 1:33

Ik was een poosje terug in Leeuwarden en heb daar bij een ijskar zo'n plak van een rol ijs genomen dat tussen twee wafeltjes zit. Kom ik jammer genoeg ook niet vaak meer tegen.

En ik vond de frambozen waterijsjes van de Friesche Koe ook erg lekker. Kwam ze vorig jaar 1x bij een aanbieding weer in de supermarkt tegen en verder nooit meer gezien.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Zora zo 15 jul 2012 - 2:07

Steekijs heet dat toch? Kun je vaak wel op festivals etc krijgen.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Zininzon zo 15 jul 2012 - 7:57

Je had ook van die knetterijsjes en ijsjes met kleine winegums (insecten?) er in... Hmmmm smile

En in Duitsland had (volgens mij nog steeds) je je een ijsje met roomijs, dan een knalrode laag er over en een stokje van kauwgom met een blauw plasticje er om. Die wilde ik altijd als we in Duitsland waren (we wonen bij de grens haha).
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Printje zo 15 jul 2012 - 7:58

Je had ook ooit zo'n Magnum met een dubbele laag chocolade en daartussen was het wat vloeibaarder zeg maar, rondom het stokje zat iets van chocoladecake? truffel? ze waren in ieder geval erg lekker.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Linda zo 15 jul 2012 - 9:10

Die Magnum double was ook lekker!
En die editie van 7 senses, witte chocolade met binnenin chocolade mouse ijs.

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  kajaka88 ma 16 jul 2012 - 0:17

Die rollen ijs worden nog wel verkocht, tenminste in de supermarkt waar ik werk wel:lol: In de smaken vanille en aardbei geloof ik
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: