Ik zoek ijsjes van vroeger...
+18
Fayebella
Winegum
Rush
Zora
peach
Oasis
Printje
SnowWhite
mouette
Ibbeltje
Mida4you
Linda
TukTuk
Lady Starstruck
_Nina
Kowalski
Lejow
Bazinga
22 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ik zoek ijsjes van vroeger...
Nee ook geen solero. Wit en geel was in cirkels. Jemig, ik ben ook super slecht in het beschrijven ervan, haha!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
AngelNyn schreef:Zo te zien Cool Bits, hier staan ze op;
Geweldig! Er verscheen gewoon een glimlach op mijn gezicht bij het zien van de kaart. Nostalgie!!
Ik weet nog wel dat ik dan van mijn vader bijvoorbeeld een gulden kreeg om een ijsje te gaan halen, daar ging ik dan met mijn buurmeisje, bij de snackbar in de wijk op de kaart kiezen welk ijsje je wilde (moeilijk met zoveel verschillende soorten).
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
SnowWhite schreef:AngelNyn schreef:Zo te zien Cool Bits, hier staan ze op;
Geweldig! Er verscheen gewoon een glimlach op mijn gezicht bij het zien van de kaart. Nostalgie!!
Ik weet nog wel dat ik dan van mijn vader bijvoorbeeld een gulden kreeg om een ijsje te gaan halen, daar ging ik dan met mijn buurmeisje, bij de snackbar in de wijk op de kaart kiezen welk ijsje je wilde (moeilijk met zoveel verschillende soorten).
Haha ja bij mij ook al. Kwamen allemaal herinneringen boven, ik ging altijd een ijsje halen bij de pomp tegenover ons en daar hadden ze dat bord ook
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik vond die Winner taco's ook zo ontzettend lekker maar nu heb je wel een variant vd Lidl maar die is lang niet zo lekker.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
+1, die mis ik echtKowalski schreef:Voor mij ging er niets boven de Speedy!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Oasis schreef:+1, die mis ik echtKowalski schreef:Voor mij ging er niets boven de Speedy!
oooooooooooh ja inderdaad!
Printje- Lady Post-a-lot
een Jive?! was ook lekker
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
AngelNyn schreef:Zo te zien Cool Bits, hier staan ze op;
Oeh die Cool Bits idd!!!
Maar wat is dat 'kaas'ijsje ook alweer, ook op dit plaatje?!!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Winner Taco blijft mijn favoriet en in kan er wel om janken dat die niet meer bestaan!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Solero shots mis ik ook! Meestal hebben ze die in het buitenland wel, dus raad eens waar ik op zoek ga volgende week
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Winegum schreef:Solero shots mis ik ook! Meestal hebben ze die in het buitenland wel, dus raad eens waar ik op zoek ga volgende week
Kauwgom?
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik vond Joekels ook altijd erg lekker. Volgens mij verkochten ze die gewoon bij de supermarkt.
En die reclameplaat, echt geweldig. Die ijsjes heb ik volgens mij allemaal wel een keertje gehad, haha.
En die reclameplaat, echt geweldig. Die ijsjes heb ik volgens mij allemaal wel een keertje gehad, haha.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Rush schreef:Winner Taco blijft mijn favoriet en in kan er wel om janken dat die niet meer bestaan!
Ze hebben wel soortgelijke bij, volgens mij, de aldi. Mn ouders hadden ze laatst. Erg lekker ook!
En ik weet nu niet meer wie het was, maar die wit/rode gedraaide ijsjes. Ik weet welke je bedoelt. Waren van dat "zachte" ijs volgens mij. Niet echt gewoon waterijs, maar iets zachter en drabberiger.
Lenster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 452
Lenster schreef:Rush schreef:Winner Taco blijft mijn favoriet en in kan er wel om janken dat die niet meer bestaan!
Ze hebben wel soortgelijke bij, volgens mij, de aldi. Mn ouders hadden ze laatst. Erg lekker ook!
En ik weet nu niet meer wie het was, maar die wit/rode gedraaide ijsjes. Ik weet welke je bedoelt. Waren van dat "zachte" ijs volgens mij. Niet echt gewoon waterijs, maar iets zachter en drabberiger.
Ja, zacht ijs inderdaad! Ik vond ze zoooo lekker!
Linda- Ratel
Oasis schreef:+1, die mis ik echtKowalski schreef:Voor mij ging er niets boven de Speedy!
Jaaaa, Speedy! En dan met chocolade eroverheen!
Dat was zooo lekker!
Gast- Gast
Dit merk Caraco ijs was bij ons in het dorp verkrijgbaar. Zie er al heel wat jeugdsentiment en lekkere ijsjes voorbijkomen op deze platen.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Klopt Aldi en Lidl hebben ook een soort Winner Taco en die zijn ook lekker, zeker. Maar bij lange na niet zo lekker als de echte haha!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik was een poosje terug in Leeuwarden en heb daar bij een ijskar zo'n plak van een rol ijs genomen dat tussen twee wafeltjes zit. Kom ik jammer genoeg ook niet vaak meer tegen.
En ik vond de frambozen waterijsjes van de Friesche Koe ook erg lekker. Kwam ze vorig jaar 1x bij een aanbieding weer in de supermarkt tegen en verder nooit meer gezien.
En ik vond de frambozen waterijsjes van de Friesche Koe ook erg lekker. Kwam ze vorig jaar 1x bij een aanbieding weer in de supermarkt tegen en verder nooit meer gezien.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Steekijs heet dat toch? Kun je vaak wel op festivals etc krijgen.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Je had ook van die knetterijsjes en ijsjes met kleine winegums (insecten?) er in... Hmmmm
En in Duitsland had (volgens mij nog steeds) je je een ijsje met roomijs, dan een knalrode laag er over en een stokje van kauwgom met een blauw plasticje er om. Die wilde ik altijd als we in Duitsland waren (we wonen bij de grens haha).
En in Duitsland had (volgens mij nog steeds) je je een ijsje met roomijs, dan een knalrode laag er over en een stokje van kauwgom met een blauw plasticje er om. Die wilde ik altijd als we in Duitsland waren (we wonen bij de grens haha).
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Je had ook ooit zo'n Magnum met een dubbele laag chocolade en daartussen was het wat vloeibaarder zeg maar, rondom het stokje zat iets van chocoladecake? truffel? ze waren in ieder geval erg lekker.
Printje- Lady Post-a-lot
Die Magnum double was ook lekker!
En die editie van 7 senses, witte chocolade met binnenin chocolade mouse ijs.
En die editie van 7 senses, witte chocolade met binnenin chocolade mouse ijs.
Linda- Ratel
Die rollen ijs worden nog wel verkocht, tenminste in de supermarkt waar ik werk wel:lol: In de smaken vanille en aardbei geloof ik
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ik zoek.. (speelgoed van vroeger)
» Ijsjes
» Ijsjes!!
» Baby ijsjes?
» Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic
» Ijsjes